Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek www.ciu.wroclaw.pl www.ciu.wroclaw.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

Urząd Gminy Rokietnica LEGNICA, 3 czerwca 2013
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Mechanizm Finansowy EOG PRIORYTET Rozwój zasobów ludzkich poprzez m.in. promowanie wykształcenia i szkoleń, wzmacnianie w samorządzie i jego instytucjach.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Strategiczne potrzeby ZUS
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Cel projektu Projekt polega na zakupie sprzętu medycznego, zabezpieczającego bieżącą pracę Centrum Urazowego w Wojskowym Instytucie Medycznym w Warszawie.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Zintegrowany System Zarządzania Informacją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Usługa pilotażowa: optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla MSP Mariusz Gajowiak – Lider Zespołu Sekwencja Sp. z o.o. Warszawa
Ogólnopolski Klaster e-Zdrowie wizytówką Wrocławia
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Ocena struktury organizacyjnej Zalecenia niezbędnych zmian
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Ogólnokrajowa karta miejska
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Internetowego Biura Rachunkowego
ManageEngine Forum 2014 Co dalej w ITSM? Marcin Tyburski.
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Ul. Nałęczowska Lublin tel./fax:
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
ManageEngine Forum 2015.
Monitoring infrastruktury sieciowej i analiza danych monitoringu w CUI Wrocław październik 2015.
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
WDROŻENIE ZARZĄDZANIA PROJEKTOWEGO W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Maciej Madziński Dyrektor Operacyjny Maciej Zadworny Oskar Kurlanc Mariusz Łopaciński.
Zintegrowane systemy informatyczne
City Polisa - Nowoczesny system zarządzania ryzykiem i zintegrowany program ubezpieczeń dla Miasta Gdańska. Gdańsk, źródło:
1 1 Strategia informatyzacji PW do roku 2020 mgr inż. Janusz Stańczak mgr inż. Andrzej Zajkowski mgr inż. Janusz Stańczak mgr inż. Andrzej Zajkowski.
Centrum Usług Wspólnych jednostek oświatowych
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Prowadzący: Paweł Pisarski IT Manager.  Nasze motto: doświadczanie, zaufanie, bezpieczeństwo  na rynku od 2002 roku, obsługujemy klientów różnej wielkości.
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
„Wrota Parsęty II” - usługi społeczeństwa informacyjnego na terenie dorzecza Parsęty Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty Waldemar Miśko – Przewodniczący.
STOCK – nowoczesne technologie w zarządzaniu majątkiem.
Technologie w zasięgu ręki. Cele regionalne Umożliwienie transferu technologii pomiędzy przedsiębiorstwami oraz ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
P OWIAT N OWOTARSKI – S TAROSTWO P OWIATOWE W N OWYM T ARGU Nowotarski- nowatorski. Samorząd zorientowany projektowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki-
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Nowoczesne zarządzanie
UserX INFORMATYKA Autor: Radosław Drozdowski, ver. 1.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ EDUKACYJNA
Efekty pracy Forum Inwestycyjnego Perspektywa branży
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek

Zasoby Wydziału Informatyki 52 pracowników 2 nowoczesne CPD Wdrożony ITIL Roczny budżet na szkolenia to około 50 tys. Sprawny system helpdesk - SDP Przeszkolony klient

Zakres zadań Wydziału Informatyki 2000 obsługiwanych klientów ponad 20 usług dla klienta 16 lokalizacji 20 tyś. zleceń rocznie kilkadziesiąt projektów rocznie kilka tysięcy sztuk sprzętu

Ocena Wydziału Informatyki Wzrost wydajności pracy serwisu IT o 90% redukcji kosztów etatyzacji o 25%. Ocena pracy WIN 4,89 –raport z ankiet Zarządzamy kilkuset serwerami i systemami IT z dostępnością na poziomie 99,98%. Specjaliści Wydziału Informatyki uczestniczą jako eksperci w ważnych projektach miejskich.

Powołanie jednostki bez zwiększania etatów Transfer dobrych praktyk w Gminie Wrocław Optymalizacja kosztów zadań IT Powołanie Centrum Usług Informatycznych założenia projektowe

Centrum Usług Informatycznych powołane zostało uchwałą Rady Miejskiej Centrum utworzone zostało z pracowników Wydziału Informatyki UMW Do Centrum przetransferowane zostały dobre praktyki wdrożone przez WIN w urzędzie. Rozszerzanie zakresu świadczenia usług przez Centrum w innych jednostkach zrealizowane zostanie również przez transfer zasobów. Powołanie Centrum Usług Informatycznych

89 pracowników Ocena 4,8 Wzrost zatrudnienia o 60% oraz realizowanych zadań o 100% Centralne zakupy Indywidualny katalog usług dla klienta Standaryzacja w obszarze całego miasta Realizacja projektów miejskich CUI dzisiaj

Obsługujemy ponad końcówek Obsługujemy sprzęt serwerowy i sieciowy ITS o wartości ponad Obsługujemy ponad 2500 aparatów VoIP Zrealizowanych zgłoszeń jest ponad Zarządzamy budżetem: Inwestycyjnym ponad 12,5 mil zł Utrzymaniowym ponad 8 mil. zł Realizowane zadana

Transfer dobrych praktyk wypracowanych na przestrzeni 5 lat do jednostek miejskich. Optymalna organizacja pracy w oparciu o światowe standardy Docelowo świadczenie usług wszystkim jednostkom miejskim w oparciu wysokie standardy. Centralizacja i specjalizacja usług IT Centralizacja zakupów IT - konsolidacja wydatków IT Możliwość pozyskania skonsolidowanych środków unijnych w obszarze IT na poziomie miasta Transfer systemów monitoringu wykorzystania zasobów IT (specjaliści, sprzęt, systemy) Korzyści dla Miasta

Dziękuję za uwagę.