Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Advertisements

Podsumowanie I edycji Projektu: „Kształcenie rolników w zakresie nowych technologii” Łomża, 23 czerwca 2007 r. Projekt finansowany ze środków Europejskiego.
Konferencja podsumowująca Projekt: „Kształcenie rolników w zakresie nowych technologii” Łomża, 12 kwietnia 2008 r. Projekt finansowany ze środków Europejskiego.
Bezpieczeństwo publiczne-edukacja dla służb mundurowych.
P odsumowanie II edycji Projektu: Kształcenie rolników w zakresie nowych technologii Łomża, 30 marca 2008 r. Projekt finansowany ze środków Europejskiego.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Rodzic jako doradca zawodowy
Zakres badań ankietowych realizowanych w ramach Sądeckiego Obserwatorium Rynku Pracy, Edukacji i Zatrudnienia.
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt „POMOC – AKTYWIZACJA – WSPARCIE” Miejski Ośrodek Pomocy.
Portal EURES – baza Możliwości nauki Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach 2008r.
Milena Filipowska Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego – Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości.
OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Aplikacja internetowa EURO, PRACA, DIALOG tarnowskie forum wymiany informacji i dialogu czyli wszystko o pracy i edukacji Tarnów, 24 listopada 2006 r.
Kadry Medyczne – Specjalizacje Lekarskie Lubelskie Centrum Zdrowia Publicznego w Lublinie kwiecień, 2008 r.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
MENTOR MULTIMEDIALNY – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI Projekt: Mentor multimedialny – zawód przyszłości jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Plany emigracyjne.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Przekwalifikowanie zawodowe polega na zdobyciu dodatkowych lub nowych kwalifikacji zawodowych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
Technik Mechanik Zawód z przyszłością.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK URZĄDZEŃ I SYSTEMÓW ENERGETYKI ODNAWIALNEJ ul. Gołdapska.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Projekt Zawodowo aktywni – kursy dla dorosłych osób pracujących z województwa lubelskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Klub nauczyciela przedmiotów gastronomicznych
Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Korzyści wynikające z realizacji modułowych programów nauczania dla zawodu Konferencja System.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Centrum Statystyki Regionalnej AE w Poznaniu (CSR) zostało powołane na mocy porozumienia między Prezesem Głównego Urzędu Statystycznego a Rektorem Akademii.
BADANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU LOKALNEGO RYNKU PRACY MONITOROWANIE PLUS WARSZTAT
kobiet – „Kobieta pracująca…”
Badanie potrzeb powiatowych rynków pracy w perspektywie zatrudnienia i rozwoju zasobów ludzkich Prezentacja wyników badań terenowych Bohdan Rożnowski Konrad.
Bohdan Rożnowski Konrad Konefał
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalizacja pielęgniarek kluczem do kariery zawodowej.
EDUKACJA W ZAKRESIE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W SZKOŁACH
Krajowe Ramy Kwalifikacji w Szkolnictwie Wyższym
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Departament Pielęgniarek i Położnych
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Zmiany ustawy o systemie oświaty
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
MODUŁ A.
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie.
Rola polityki rynku pracy w rozwijaniu kształcenia zawodowego.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Gwarancje dla Młodzieży to POWER Perspektywa finansowania działań na rzecz młodzieży w okresie Bartosz Kosiński Miechów
Rynek pracy w gminie Swarzędz. sierpień 2015 roku
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Zielona Góra, 9 grudnia 2015 roku Krajowy Fundusz Szkoleniowy.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
- wsparcie pracodawców i ich pracowników Kielce, 28 czerwca 2016 r.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Krajowy fundusz szkoleniowy
OŚRODKI DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi Edukacja i kształcenie ustawiczne pracowników ochrony zdrowia

W ramach analizy przeprowadzono badania: Uczniów kierunków medycznych z terenu województwa łódzkiego Studentów kierunków medycznych z terenu województwa łódzkiego Personelu medycznego zatrudnionego w publicznych i niepublicznych jednostkach ochrony zdrowia w województwie

Badanie wśród uczniów kierunków medycznych – wybrane zagadnienia Badanie przeprowadzono w okresie kwiecień- czerwiec 2006 roku Zrealizowano 186 wywiadów z przedstawicielami 9 kierunków medycznych: –Fizjoterapia –Terapia zajęciowa –Farmacja –Optyka –Technika dentystyczna –Masaż –Rehabilitacja –Ratownictwo medyczne –Dietetyka

Czynniki decydujące o wyborze danego kierunku nauczania [N=186; wskazania w %]

Plany kontynuowania edukacji przez uczniów po ukończeniu nauki w aktualnej szkole [N=106, wskazania w %]

Stopień uczestnictwa w kursach/szkoleniach [N=186; wskazania w %] 21,5% uczniów rozwija dodatkowe umiejętności w ramach samokształcenia

Planowane kursy/szkolenia [N=186; wskazania w %]

Ocena wartości poszczególnych rodzajów szkoleń/kursów [wartość średnia] Kryterium brane pod uwagę przy ocenie kursów/szkoleń to w 72% podnoszenie szans na znalezienie zatrudnienia

Badanie wśród studentów kierunków medycznych – wybrane zagadnienia Badanie przeprowadzono w okresie kwiecień- czerwiec 2006 roku Zrealizowano 242 wywiadów wśród studentów kierunków medycznych na 4 uczelniach: –Uniwersytet Medyczny w Łodzi –Wyższa Szkoła Humanistyczo-Ekonomiczna w Łodzi –Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej w Łodzi –Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie

Kierunek studiów [N=242; wskazania w %].

Czynniki decydujące o wyborze danego kierunku studiów [N=242; w %].

Ocena poziomu przygotowania przez uczelnię absolwenta do wykonywania pracy zawodowej pod względem teoretycznym [N=242; wskazania w %].

Ocena poziomu przygotowania przez uczelnię absolwenta do wykonywania pracy zawodowej pod względem praktycznym [N=242; wskazania w %].

Stopień uczestnictwa w kursach/szkoleniach [N=242; wskazania w %].

Planowane kursy/szkolenia [N=242; wskazania w %].

Badanie wśród personelu medycznego zatrudnionego w publicznych i niepublicznych jednostkach ochrony zdrowia – wybrane zagadnienia Badanie przeprowadzono w okresie kwiecień- czerwiec 2006 roku Zrealizowano łącznie 1800 wywiadów, w tym: –469 z lekarzami różnych specjalizacji –793 z pielęgniarkami –199 z innym personelem medycznym z wyższym wykształceniem –339 z innym personelem medycznym ze średnim wykształceniem

Lekarze

Kursy i szkolenia podejmowane we własnym zakresie [N=469; wskazania w %]

Plany edukacyjne i szkoleniowe lekarzy [N=469; wskazania w %]

Planowane sposoby dalszego kształcenia (N=645)

Kierunki edukacji lekarzy [N=37; wskazania w %]

Organizacja kursów lub szkoleń przez placówki ochrony zdrowia [N=469; wskazania w %]

Ocena kursów finansowanych przez pracodawcę [Ocena w skali 1-5]

Gotowość wyjazdu za granicę [N=469; wskazania w %]

Personel medyczny

Respondenci według zawodu [ pielęgniarki i pielęgniarze 59% pozostały personel medyczny ze średnim wykształceniem 26% pozostały personel medyczny z wyższym wykształceniem 15%

Plany edukacyjne i szkoleniowe [N=1331; wskazania w %]

Planowane sposoby kształcenia [N= 1069; wskazania w %]

Inicjatywy szkoleniowe podejmowane na własną rękę [N=1331; wskazania w %]

Organizacja kursów i szkoleń dla pracowników [N=1331]

Tematyka kursów oferowanych przez pracodawców Tematyka kursówN% obsługa pacjenta8215,9% ogólnie (zawodowe, specjalistyczne)8215,9% ratownictwo medyczne, pierwsza pomoc7714,9% szczepienia, infekcja7714,9% obsługa urządzeń medycznych489,3% krwiodawstwo468,9% szkolenia komputerowe377,2% EKG316,0% pielęgniarskie285,4% inne kursy medyczne275,2%

Gotowość do wyjazdu za granicę w celach zarobkowych [N=1331; wskazania w %]

Dziękuję za uwagę