GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
innowacyjna wielkopolska
Advertisements

KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
ORGANIZACJA KOLEJOWYCH PRZEWOZÓW OSÓB
Istota i przesłanki badań marketingowych
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską i budżet Państwa
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Priorytety polskiej polityki innowacyjności
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Koncepcje programów operacyjnych na nowy okres programowania
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
Model firmy społecznej i możliwości legislacyjne związane z tym narzędziem aktywizacji zawodowej w kontekście Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL Piotr.
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
opis projektu jednym zdaniem
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Strategia przedsiębiorstwa
Projekt realizowany w ramach Programu Regionalnego MRR „Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego INNOWACYJNY REGION Omar Saoudi Dyrektor Departamentu Gospodarki Poznań, 14 stycznia 2008.
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Programowanie perspektywy finansowej
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Tomasz Klajbor Kierownik Realizacji Projektu IV Regionalne Forum Innowacji Gdańsk, 10 czerwca 2005 r. Proces Wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji.
Znacznie portu lotniczego dla rozwoju regionu
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO / Zwiększenie ilości par pociągów kursujących na obszarze PKM w rozkładach jazdy /
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO Lubuska Regionalna Strategia Innowacji 2010 – 2015 Adrian Mirosławski Departament Rozwoju Regionalnego i Planowania.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku UE A.M. Zarzycka.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wałbrzych – Książ, grudzień 2015 dr inż. Elżbieta Berezowska Skarbnik Województwa Dolnośląskiego.
Zalecenia Komisji Europejskiej w ramach rocznego przeglądu RPO dla Woj. Warmińsko-Mazurskiego Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Paczków dnia r..
Łukasz Ziarko Zmiany w procedurze zlecania usług kolejowego transportu pasażerskiego w świetle nowelizacji rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Łódź, 26.
Firmy globalne.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Plan finansowy programu
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Pojęcie usługi publicznej a otwarty dostęp
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
POLITYKA TERYTORIALNA w Województwie Kujawsko-Pomorskim
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Podzespół II
Zapis prezentacji:

GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY: „Kolejowe połączenia regionalne jako strategia produktowo-rynkowa spółki PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. w województwie opolskim w latach 2006-2008”

CELE: Celem pracy jest analiza i ocena jak kolejowe połączenia regionalne w województwie opolskim zmieniały i rozwijały się w latach 2006-2008, jakich metod spółka PKP PR używała, aby zwiększać popyt na swoje usługi i jak to wpłynęło (z uwzględnieniem trudności jakie mogła napotkać) na rynek.

HIPOTEZY BADAWCZE: Oferta PKP PR w woj. opolskim była stabilna, w latach 2006-2008 jej ulepszanie oraz modyfikacje następowały powoli i nie były znaczne. Nie pogarszano istniejącej już oferty mimo wzrostu kosztów prowadzenia działalności. Na niektórych trasach zwiększano popyt stosując promocje cenowe czy modyfikacje rozkładu jazdy. Trudności techniczno-taborowe (w szczególności na liniach niezelektryfikowanych) przyczyniły się do zmniejszenia popytu na usługi spółki.

ROZDZIAŁ 1. – Zarządzanie strategiczne jako element systemu zarządzania przedsiębiorstwem W rozdziale omówiono: Pojęcie i istotę zarządzania Strategiczny wymiar zarządzania Szkoły i modele zarządzania strategicznego Pojęcie i główne elementy strategii Typologię strategii

ROZDZIAŁ 2. – Istota i rodzaje strategii produktowo-rynkowych W rozdziale omówiono: Macierz Ansoffa Strategie konkurencji (m.in. strategie Portera) Strategie produkcyjne Strategie marketingowe Uwarunkowania wyboru strategii produktowo-rynkowych

W rozdziale 3. zostaną zaprezentowane: Cele i hipotezy badawcze Zastosowane metody badawcze Charakterystyka rynku kolejowego w Polsce Sieć komunikacyjna województwa opolskiego Charakterystyka spółki PKP Przewozy Regionalne Rozdział 4. stanowić będzie analizę i ocenę oferty PKP PR w województwie opolskim w aspekcie kształtowania strategii produktowo-rynkowych przedsiębiorstwa.

Metody badawcze oraz źródła danych wykorzystanych w pracy: Wywiady bezpośrednie z pracownikami spółki PKP PR oraz Urzędu Marszałkowskiego Dane udostępnione przez Dział Marketingu opolskiego oddziału PKP PR oraz Departament Infrastruktury i Gospodarki UM Raporty roczne spółki PKP PR Ogólnodostępne informacje o rozkładzie jazdy i ofertach taryfowych Publikacje dotyczące transportu kolejowego w regionie Wiedza uzyskana podczas praktyk studenckich w spółce