Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Karol Jakubowicz Polityka w dziedzinie mediów elektronicznych w UE i Polsce: propozycje „Białej Księgi”
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Polski system medialny
Administracja publiczna
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Promocja jako element marketingu mix
Reklama prasowa.
Fundacja Partnerstwo Doliny Środkowej Odry
Blog HGW Watch – przykład monitoringu władz lokalnych.
Podsumowanie wyników badań
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Jak budować lokalne i regionalne e-społeczności ? - ICT na poziomie miast i powiatów. Marek Bigosiński – Stowarzyszenie WOKiSS / ZMP Zakopane,
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
MIESZKAŃCY O SWOIM MIEŚCIE Wykorzystanie badań opinii w tworzeniu i prowadzeniu działań promocyjnych 1.
USŁUGI PUBLICZNE - DEFINICJA
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
2010 Aleksandra Herba Przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych KSU Prokurent, Zastępca Dyrektora Generalnego Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
STARE I NOWE MEDIA W BIBLIOTECE
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Strategia Promocji.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna.
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
V Konferencja Miasta w Internecie Zakopane 20 – 22 czerwca 2001 ArkadiuszZłotnicki Portal samorządowy.
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Pełnosprawny wyborca Aktywność obywatelska studentów z niepełnosprawnościami w kontekście wyborów.
PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja. ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Podział i funkcje mass mediów
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
PRAWA KONSUMENTA. WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY.
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Temat: Mass media i opinia publiczna.
E-Obywatel. Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem.
Komunikacja międzyludzka
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Metody komunikacji.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Niezależność i pluralizm mediów
Spotkanie konsultacyjne. Czym jest budżet obywatelski ? Budżet obywatelski - proces, który umożliwia mieszkańcom dyskusję oraz bezpośredni wpływ na decyzje.
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
Organizacja Funduszy Europejskich. Komitet Koordynacyjny NSS Komitet Koordynacyjny Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia i Strategię Rozwoju Kraju.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
E-turystyka w sektorze publicznym
Sieć komputerowa Rodzaje sieci
Zapis prezentacji:

Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji Media i ich właściwy wybór w przekazie informacji na poziomie samorządu lokalnego

Media lokalne prasa lokalna radio lokalne telewizja lokalna

Funkcja mediów lokalnych Obieg informacji o życiu społeczności lokalnej w powiązaniu ze zbiorowością regionalną i krajową

Prasa lokalna ograniczona dostępność wyczerpujące informacje CECHY ograniczona dostępność wyczerpujące informacje długi czas zapoznawania się z informacją

Wydawcy prasy lokalnej partie, ugrupowania polityczne, związki zawodowe itp. władze samorządowe organizacje pozarządowe firmy prywatne i państwowe osoby prywatne instytucje religijne i świeckie organizacje religijne

Prasa lokalna a samorząd lokalny prasa zależna i niezależna funkcja informacyjna i promocyjna dział prasowy samorządu lokalnego narzędzie Public Relations

Radio lokalne większa dostępność najmniej wyczerpujące informacje CECHY większa dostępność najmniej wyczerpujące informacje najbardziej aktualne informacje krótki czas styczności z informacją większa niezależność

Radio lokalne a samorząd lokalny funkcja informacyjna i promocyjna reportaże o prowadzonych akcjach wywiady radiowe rozmowy eksperckie (o walorach miasta itp.)

Telewizja lokalna bardzo duża dostępność CECHY bardzo duża dostępność zróżnicowany poziom szczegółowości informacji aktualne informacje najbardziej atrakcyjna forma przekazu krótki czas styczności z informacją niezależność

Telewizja lokalna a samorząd lokalny funkcja informacyjna i promocyjna reportaże o prowadzonych akcjach wywiady telewizyjne filmy o walorach miasta itp. relacje z obrad Rady Miasta

Cechy mediów lokalnych FUNKCJA: bieżąca informacja FORMA PRZEKAZU: komunikacja jednostronna STOPIEŃ KONTROLI: zróżnicowany

Internet jako medium lokalne funkcja informacyjna (nie tylko informacja bieżąca) funkcja promocyjna funkcja komunikacyjna funkcja usługowa wartości dodane

Cechy Internetu dostęp non-stop wyczerpujące informacje – brak ograniczeń duży stopień kontroli informacji przekaz dwukierunkowy

Właściwy dobór mediów bieżące informacje: wszystkie media lokalne pogłębione informacje: prasa i Internet promocja miasta i urzędu: wszystkie media urząd elektroniczny: tylko Internet

PRZERWA