Gospodarka Odpadami Deklaracje: Prowadzenie kartoteki mieszkańców Rejestracja deklaracji, Integracja z edytorami tekstu w zakresie tworzenia szablonów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Łukasz Monkiewicz.
Advertisements

– poradnik dla babci i dziadka”
Informatyka Edytor tekstów Word.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Polityka turystyczna pańswa
OBOWIĄZKI I UPRAWNIENIA GMINY W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA Kompetencje poszczególnych organów, związane z ochroną środowiska określone są, przede wszystkim,
Kuzma Rozanna i Roksolana GC01 3LTD. Od 1 lipca 2013 roku obowiązują nowe zasady odbioru odpadów. Obowiązek podpisania umowy z firmą wywozową przyjęła.
Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko. Dlatego muszą stosować się do przepisów UE dotyczących ochrony środowiska w wielu dziedzinach, takich.
Rola i zadania samorządu lokalnego w ochronie środowiska
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
Główne założenia nowego Systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Przemyśl, 5 grudnia 2008 r.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Propozycja siatki godzin Specjalność: Modelowanie i Programowanie Systemów Informatycznych.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Szkoła w chmurze.
Otwiera horyzonty na pracę… Krok po kroku jak stać się bezrobotnym Prawa i obowiązki bezrobotnego.
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
Konteksty tworzenie programów nauczania. ZALECENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 23 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia europejskich ram.
Praca dyplomowa Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytet Mikołaja Kopernika.
Szkoła systemów społecznych. Istota, przedstawiciele, wyniki
Zwiększenie wykorzystania energii z OZE w budownictwie
SZABLONY STOSOWANIE SZABLONÓW PODZIEL I ZMIERZ. Określanie miary i podziału Czasami konieczne jest zaznaczenie punktów na obiekcie położonych w równych.
Kryteria wyboru formy prawnej. Działalność gospodarcza: Może dotyczyć: działalności wytwórczej, budowlanej, handlowej, usługowej oraz poszukiwania, rozpoznawania.
Zapylenie powietrza w gminie Raba Wyzna
Zajęcia fakultatywne Wydział Lekarski Rok IV. Warunki konkursu Przedmiotem konkursu jest organizacja zajęć fakultatywnych Jednostka ubiegająca się o ich.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie Łódź,
Rozrachunek trans-graniczny na T2S Dorota Grzegorczyk Dział Strategii i Rozwoju Biznesu, KDPW Warszawa 14 grudnia 2010.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
xHTML jako rozszerzenie HTML
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
Przykłady dobrych praktyk Projekt realizowany w województwie zachodniopomorskim.
Prawo lokalne w Internecie Jakub Kasprzycki
Panel Roboczy M1 Tworzywa sztuczne termoplastyczne.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
1 Charakterystyka Województwa Wrocław wg stanu na dzień 31 października 2006 roku RAPORT O WYNIKACH RESTRUKTURYZACJI PROWADZONEJ W OPARCIU O USTAWE.
Ewa Amghar, Barbara Bułat BIBLIOTEKARZ – ZAWÓD Z PRZYPADKU, Z PRZYMUSU CZY Z MARZEŃ? MOTYWY WYBORU ZAWODU PRZEZ PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI JAGIELLOŃSKIEJ.
Koszt systemu. Wyszczególnienie kosztów : zakup oprogramowania do komputerowej obsługi systemu zł koszt rocznej licencji oprogramowania zł
SYTUACJA NA RYNKU PRACY W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO-POMORSKIM RADZIEJÓW, r.
Par Jocelyne GIASSON Ch. 6 : Makroprocesy Czytanie ze zrozumieniem.
Wieloletnia Prognoza Finansowa – realność i użyteczność doświadczenia związane z wdrożeniem nowej instytucji.
WYPEŁNIANIE WNIOSKU O PŁATNOŚĆ
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Umowa o dofinansowanie Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Regulamin.
Zarządzanie gospodarką odpadami w świetle ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach Zbigniew Grabowski Politechnika Krakowska.
Stan wdrażania funduszy strukturalnych w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Listy oczekujących na wybrane świadczenia endoprotezoplastyki stawu biodrowego oraz kolanowego
Amatciems (Łotwa) Raj niedaleko Polski.
Prawo o aktach stanu cywilnego
Biblioteki publiczne w Słowacji: Wykony albo jakość ? Osiągnięcia w zakresie działania.
STUDIA DOKTORANCKIE Szczecin 11 grudnia Zmiany w przepisach dotyczących studiów doktoranckich 2.
Wynik finansowy stanowi wyrażony w mierniku pieniężnym, rezultat działalności jednostki gospodarczej osiągnięty w pewnym czasie. Rezultat ten może być.
Temat 5: Elementy meta.
Organizacja administracji d/s środowiska w Polsce kompetencje odnośnie ooś- właściwości i prowadzenie postępowań/ postępowania zezwoleniowego Marta Łakis.
Procedura zaskarżania aktów administracyjnych według prawa polskiego Jolanta Kochanowska – Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska Frankfurt nad Odrą,
STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA PROPOZYCJA ZMIAN. Strefa PPP dziś
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck
1. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy. Departament Rozwoju Regionalnego.
WoF PLATFORMA KOMUNIKACJI. WoF jest platformą komunikacji systemem wspomagającym obieg informacji oraz zarządzanie w firmie Zapewnia elektroniczny obieg.
Zawiercie, roku Jarosław Tyma. Modyfikacja Poczty 2000 Interfejs Pracochłonność Transport Masowi nadawcy Obsługa służby doręczeń
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z Wprowadzenie danych identyfikacyjnych kontrahentów Wprowadzenie danych identyfikacyjnych kontrahentów Zakładanie kont ksiąg.
OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
Komtech Sp. z o.o. Magic Janusz ROŻEJ.
NOWY SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI
Struktura HTML LISTY. Wypunktowanie (podstawowy) - lista nieuporządkowana Punkt pierwszy Punkt drugi Punkt trzeci.
Zapis prezentacji:

Gospodarka Odpadami

Deklaracje: Prowadzenie kartoteki mieszkańców Rejestracja deklaracji, Integracja z edytorami tekstu w zakresie tworzenia szablonów deklaracji i edytowania ich treści, Możliwość rejestracji korekt deklaracji, Historyczne przechowywanie informacji o deklaracjach i ich korektach, Automatyczne wpisywanie numeru deklaracji na dokumencie naliczającym opłaty za odbieranie odpadów, Wystawienie wezwań do złożenia deklaracji lub wyjaśnień.

Naliczanie opłat: Naliczanie opłat na podstawie zdefiniowanych stawek. Możliwość naliczania opłat: -wg ilości zamieszkałych osób, -wg zużycia wody, -od powierzchni nieruchomości, -proporcjonalnie do ilości odbiorców. Możliwość wprowadzania indywidualnych ulg

Decyzje: Generowanie decyzji w sprawie określenia wysokości zobowiązania, Integracja z edytorami tekstu w zakresie tworzenia szablonów decyzji i edytowania ich treści, Automatyczna numeracja decyzji, Automatyczna dekretacja. Windykacja: Prowadzenie rozrachunków dotyczących należności, Automatyczne rozliczanie rozrachunków, Obsługa not odsetkowych, wezwań do zapłaty, potwierdzeń sald, Badanie struktury zadłużenia według dowolnych okresów przeterminowania, Obsługa różnych zapłat: pełne, częściowe, przedpłaty, Analiza rozrachunków na dowolny dzień, przedziały czasowe, wg terminów płatności, nieuregulowanych itp.

Wydruki Przygotowanie danych do sprawozdania wójta, burmistrza, prezydenta z realizacji zadań w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi. Zestawienia analityczno-weryfikujące