T36 Ciągnienie – rodzaje, charakterystyka procesu technologicznego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przygotowała Wiktoria Wiśniewska
Advertisements

TIK na Targach 2.0 Korzystamy wyłącznie z legalnego oprogramowania.
Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Jak powstaje wiatr ?.
Małgorzata Pietroczuk
Ścieżka Mos/MAPK jako regulator rozmiaru i procesu degeneracji pierwszego ciałka kierunkowego podczas dojrzewania mysich oocytów.
Opracowała Grażyna Piorun SP 10 Bielawa
FIZYKA na służbie b’Rowersa ...krótki kurs.
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Turystyka zdrowotna.
Analiza matematyczna III. Funkcje Funkcje II – własności podstawowe
Wykrywacz metali Wykonali i opisali: Marcin Gruszka i Mateusz Ładny
Prąd Elektryczny.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
Wolontariat w BACZYŃSKIM.
Powiedzmy, że jest i wracasz do domu samochodem (oczywiście sam) po niezwykle ciężkim dniu pracy. Jesteś naprawdę zmęczony i sfrustrowany.
Podstawy programowania
Konteksty tworzenie programów nauczania. ZALECENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 23 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia europejskich ram.
Program wspomagający sekretariat Korespondencja. Wprowadzenie Instytucja dla którego ma być aplikacja pracuje w sieci Ethernet. Serwery pracują na systemie.
Dzianiny.
UCHO – Narząd słuchu i równowagi.
SILNIK ELEKTRYCZNY.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
1.
Analiza stanu naprężenia
PATRIOTYZM.
WYBRANE ZNAKI W RUCHU DROGOWYM
Weź kartkę papieru i ołówek!!!!!!!!
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Tutoring luty- marzec 2011.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
Prąd elektryczny.
Pęd Wielkością charakteryzującą ruch ciała jest prędkość. Zmiana ruchu, tzn. zmiana prędkości, wymaga pokonania oporu bezwładności. Miarą bezwładności.
Ogród Botaniczny i Zielnik Uniwersytetu Warszawskiego
Rola tabel w kodzie HTML
Wiedza o społeczeństwie
Władza lokalna w Polsce
Stojący pasażer Stojący pasażer w autobusie podczas gwałtownego hamowania „leci” do przodu.
Ruch niejednostajny Wykres zależności Wykres w zależności od prędkości susającego zająca (1) i poruszającego się żółwia (2) od czasu trwania ruchu.
Ruch jednostajny po okręgu Ciało porusza się ruchem jednostajnym oraz torem tego ruchu jest okrąg.
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
T58 Zasady dynamiki 2x45 wykład 2x45 ćwiczenia. I zasada dynamiki I zasada dynamiki może być (jest) formułowana na kilka sposobów. Najczęściej ma ona.
T32 Obróbka plastyczna – klasyfikacja i rodzaje
T84 Charakterystyka procesów: kucia, walcowania, tłoczenia, ciągnięcia i in. Czas 2x45’
T88 Klasyfikacja połączeń nierozłącznych i rozłącznych, charakterystyka i obliczanie.
T44 Przepisy bhp podczas wytwarzania części maszyn.
Przygotowali : Szymon, Filip i Piotrek
WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI PSYCHOLOGII UCZENIA SIĘ
GLEBA Opracował: Anna Pietruszka.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
KINECT – czyli z czym to się je?. Damian Zawada
to odzysk,który polega na powtórnym przetworzeniu substancji i materiałów to wszelkie działania nie stwarzające zagrożenia dla życia,zdrowia ludzi.
Gdy taki żółwik Przejdzie przez ekran, to znak że za chwilę zmieni się slajd.
DYNAMIKA NAUKA O SIŁACH Opracowała: mgr Magdalena Gasińska.
Stara maszyna do pisania - Kościół wybudowano na początku XVI wieku, w miejscu poprzedniego. Wyznania rzymskokatolickiego. Był wielokrotnie.
Prezentacja powstała w ramach projektu „Etno-projekt dla najmłodszych” realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna.
PROCEDURA LOGOWANIA SIĘ DO PANELU Ogólnopolski Program Partnerski dla Nauczycieli TWÓRCZY NAUCZYCIEL – TWÓRCZA EDUKACJA 1. Kliknij na wybraną zakładkę
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Komtech Sp. z o.o. Magic Janusz ROŻEJ.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Bardzo pożyteczna rzecz, czy narzędzie zbrodni?
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Elektroniczny rozdział siły hamowania
Zapis prezentacji:

T36 Ciągnienie – rodzaje, charakterystyka procesu technologicznego http://zasoby1.open.agh.edu.pl/dydaktyka/

Ciągnienie metali Ciągnienie metali to metoda plastycznego kształtowania materiału (przeważnie zimnego). Podczas której odkształcenie następuje w wyniku działania siły ciągnionej. Wywierana jest przez ciągarkę oraz siły ściskające wywierane przez ciągło o kształcie oczka. Odpowiada ono profilowi wytwarzanego wyrobu. Ruch postępowy mechanizmu ciągnącego jest zgodny z ruchem odkształcanego metalu. Maszyną do ciągnienia jest ciągarka, składająca się z ciągadła oraz mechanizmu ciągnącego, o różnej konstrukcji. W przypadku ciągnienia rur, wewnętrznym narzędziem odkształcającym może być korek lub trzpień, dodatkowo wywierający wpływ na zmianę średnicy wewnętrznej. W związku z czym rozróżnia się następujące technologie ciągnienia rur: - ciągnienie swobodne (na pusto); - ciągnienie na korku (pływającym lub stałym); - ciągnienie na trzpieniu (długim).