Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ramy kompetencyjne projektanta dydaktycznego kursów e-learningowych
Advertisements

Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Podstawowe pojęcia e-learningu
PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Miejsca WSHiFM w rankingach
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
10 lat działalności Biura ds. Osób Niepełnosprawnych – bliżej Europy w obszarze równości szans.
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
E-learning dla osób z niepełnosprawnością słuchową Dorota Pisula.
Agnieszka Nawrocka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
(na podstawie badań ankietowych)
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Koordynator Programu Erasmus Wersja skrócona przez S.Salamon – BWZ UW
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Katedra Informatyki i Ekonometrii
Biblioteka Główna Akademii Morskiej w Szczecinie
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
DISTANCE LEARNING CZYLI NAUCZANIE NA ODLEGŁOŚĆ
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 6 w ŁODZI,
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Robert Łuczak Warszawa, 14 września 2013 r.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Pedagogika szkoły wyższej
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
USŁUGI ELEKTRONICZNE Informatyka Zakres podstawowy 1 Zebrał i opracował : Maciej Belcarz 9.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
K REOWANIE E-LEARNING W E DUKACJI S ZKOŁY W YŻSZEJ W S YSTEMIE M OODLE dr inż. Zbigniew Lis dr Zbigniew E. Zieliński
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
Chojnice Kto nie chce nic zrobi ć – szuka powodów, kto chce co ś zrobi ć – szuka sposobów.
Telepraca. Aspekty technologiczne i ekonomiczne
Agnieszka Tamul Maria Otuszewska Klasa 1d
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
SZKOLNY FESTIWAL 2.0.
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
E-learning. E–learning System informatyczny służący zarządzaniu wiedzą. Dotyczy to zarówno przekazywaniu wiedzy jak i jej zdobywaniu. To nauczanie na.
  Przyjmując za Józefem Półturzyckim definicję UNESCO z 1979 roku,, za kształcenie korespondencyjne uważa się:  Edukację prowadzoną przez pośrednictwo.
1 Ewa Półtorak Zakład Kształcenia na Odległość Instytut Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytetu Śląskiego.
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli INFORMATYKA DLA WSZYSTKICH Konferencja OTWARCIA ROKU SZKOLEGO 2015/2016 dla NAUCZYCYCIELI INFORMATYKI Wrocław.
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
E-learning.
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Zapis prezentacji:

Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga E-edukacja Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga

Spis treści Definicja e-edukacji Zalety e-edukacji Model kształcenia on-line Uczelnie prowadzące studia przez Internet Wady e-edukacji Bibliografia Netografia

E-edukacja (e-learning) to forma kształcenia na odległość, w której komunikacja między nauczycielem i uczniem odbywa się za pośrednictwem sieci internetowej.

Zalety e-edukacji brak konieczności dojazdów do szkoły możliwość indywidualnej organizacji czasu nauki indywidualny charakter procesu kształcenia rozwijanie nawyków systematycznej nauki

Zalety e-edukacji interaktywny przekaz treści szkoleniowych możliwość multimedialnych symulacji zjawisk i procesów dogodna metoda kształcenia dla osób charakteryzujących się niską mobilnością (pracujący, rodzice małych dzieci, niepełnosprawni)

Model kształcenia on-line Źródło: T. Komorowski, Modele nauczania, http://www.cnz.univ.szczecin.pl/_elearning/learn_4.php

Uczelnie prowadzące studia przez Internet http://www.come.uw.edu.pl http://www.okno.pw.edu.pl http://www.pou.edu.pl http://www.pjwstk.edu.pl http://www.puw.edu.pl http://www.wsb-nlu.edu.pl

Wady e-edukacji konieczność posiadania dostępu do Internetu problemy z motywacją oraz samodyscypliną kursantów mniejsze możliwości interakcji z innymi uczestnikami szkolenia kontakt z wykładowcami tylko za pośrednictwem Internetu

Bibliografia Akademia on-line. Pod red. J. Mischke, Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Łódź 2005. Hyla M., Przewodnik po e-learningu, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005. Koba G., Technologia informacyjna dla szkół ponadgimnazjalnych, MIGRA, Wrocław 2002.

Bibliografia Informatyka w globalnym świecie. Pod red. J. Kisielnickiego, Wydawnictwo PJWSTK, Warszawa 2006. Technologie informacyjne w zarządzaniu. Materiały konferencyjne, WSE-I, Warszawa 2006.

Netografia http://portal.idn.org.pl/idn http://www.cnz.univ.szczecin.pl http://www.dsb.pl http://www.edukon.pl http://www.mynetwork.pl http://www.oracle.com http://www.wiedzanet.pl http://www.4system.pl