FIRST EDITION. You don't have to be great to get started, but you have to get started to be great. Nie musisz być świetny, aby zacząć, ale musisz zacząć,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TOEFL® Practice Online (TPO)
Advertisements

Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
ODYSEJA UMYSŁU.
Filia PBW w Strzyżowie Współpraca ze szkołami. W grudniu 2004 r. Filia w Strzyżowie zorganizowała we współpracy z pedagogiem Zespołu Szkół konkurs o tematyce.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Szkoła marzeń.
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Nazwa, adres i REGON szkoły / placówki lub pieczątka
PODSUMOWANIEPODSUMOWANIE BADANIA DIAGNOSTYCZNEGO W KLASIE TRZECIEJ GRUDZIEŃ 2012 R.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma nie przez to kim jest, lecz przez to czym dzieli się z innymi Jan Paweł II Człowiek jest wielki nie przez to,
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Szkoła w chmurze.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
WYNIKI KONKURSU JĘZYKA NIEMIECKIEGO. KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMAŁ ZESTAW PUZZLI DO UŁOŻENIA.
21 marca Pierwszy Dzień Wiosny
17 stycznia br. uczniowie ze Szkolnego Wolontariatu wraz z opiekunkami odwiedziły Dom Samotnej Matki w Łodzi.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Punkty rekrutacyjne Zasady rekrutacji Wybór szkoły kolejne kroki Zapoznanie się z ofertą edukacyjną m.in. na stronach www szkół Wybór maksymalnie.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opracowała: Barbara Czahajda ZASADY PRZYJMOWANIA KANDYDATÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
Uczniowie oraz nauczyciele przyrodnicy naszej szkoły od kilkunastu lat współpracują z Piotrkowskim Oddziałem PTTK. W ramach tej współpracy biorą aktywny.
ANDRZEJKOWE ZABAWY 2012 w ramach konkursu BEZPIECZNA SZKOŁA-BEZPIECZNY UCZEŃ w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Połańcu Opracowała:
Zarządzanie procesem rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
„Mam Talent” 6 grudnia 2010r..
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
Bezpieczny Internet
ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 3 W POZNANIU SZKOŁA PODSTAWOWA NR 75 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH Klasa 1 Klasa 2 Klasa 3 Klasa 0.
GIMNAZJUM NR 1 IM. ADAMA MICKIEWICZA W ZAMOŚCIU
Temat 5: Elementy meta.
Temat 4: Znaki diakrytyczne i definiowanie języka dokumentu
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
GBOB CHALLENGE © GBOB Poland Czym jest GBOB Challenge? GBOB = Global Battle of the Bands GBOB Challenge jest największym na świecie konkursem.
autor: Stowarzyszenie Wierzeje Za siedmioma górami, Za siedmioma lasami, Żyły sobie dzieci ….
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH ZACHOWAŃ
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

FIRST EDITION

You don't have to be great to get started, but you have to get started to be great. Nie musisz być świetny, aby zacząć, ale musisz zacząć, aby być świetnym. Les Brown §1. Organizator. I Konkurs Języka Angielskiego Track & Field organizowany jest przez II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Mickiewicza w Słupsku. §2. Cele konkursu. Celem konkursu jest: -wspieranie najzdolniejszych uczniów i umożliwienie prezentacji ich umiejętności językowych, -propagowanie języka angielskiego wśród młodzieży, -twórcza wymiana doświadczeń lingwistycznych wśród młodzieży oraz ich opiekunów, -zachęcenie do nauki języka angielskiego, -alternatywna forma ustnej komunikacji językowej, -obcowanie z kulturą krajów anglojęzycznych, -utrwalanie i wzbogacanie leksyki, -praca nad poprawną wymową, -przygotowanie uczniów do publicznych wystąpień – przezwyciężanie stresu i tremy, umiejętność zachowania się na scenie, stworzenie możliwości szlachetnego współzawodnictwa.

§3. Uczestnicy konkursu. Adresatem konkursu są uczniowie szkół gimnazjalnych miasta Słupska oraz Powiatu Słupskiego. §4. Przebieg konkursu. 1.Konkurs ma charakter wieloboju. 2.Do opiekunowie etapu szkolnego zgłaszają uczestników na adres Każda szkoła ma prawo zgłosić 1 zespół złożony maksymalnie z trzech uczestników. 3.Do zespoły przesyłają na adres interpretację przysłowia All mouth and (no) trousers. (objętość 50 4.Do organizator prześle informacje do szkół o zakwalifikowaniu się zespołu do konkursu. 5.Konkurs odbędzie się w II Liceum Ogólnokształcącym z oddziałami Dwujęzycznymi nr 2 w Słupsku o godz Oceny występów dokona jury, w którego skład wejdą: -Przedstawiciel szkoły organizatora, -Nauczyciel języka angielskiego, -Przedstawiciel samorządu uczniowskiego. 7.Ocenie podlegać będzie: a)Odgadnięcie hasła krzyżówek, b)Wypełnienie każdej krzyżówki w całości, c)Bezbłędne odczytanie transkrypcji fonetycznej, d)Wyjaśnianie pojęć – trafność definicji oraz poprawność gramatyczna i językowa podawanej definicji, Za każdy element (a-b) uczestnik może otrzymać od 0 do 2 punktów, za każdy element (c-d) uczestnik może otrzymać od 0 do 3 punktów. 8.W konkursie zostaną wyłonieni laureaci trzech pierwszych miejsc, którzy otrzymają nagrody. 9.Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają pamiątkowe dyplomy, a nauczyciele pisemne podziękowania. 10.Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu uczestników.

§5. Zadania konkursowe: 1.Krzyżówka panoramiczna. 2.Krzyżówka tradycyjna. 3.Krzyżówka A - Z. 4.Literowanie wyrazów. 5.Odczytanie transkrypcji fonetycznej. 6.Wyjaśnienie / definiowanie wyrazów po angielsku. §6. Postanowienia końcowe. 1.Decyzje jury są ostateczne. 2.W sytuacjach nierozstrzygniętych decydujące znaczenie ma wartość językowa przesłanej przed konkursem interpretacji przysłowia (stopień trudności słownictwa, zgodność z wymaganiami egzaminacyjnymi egzaminu gimnazjalnego). 3.Uczestnik zezwala na wykorzystywanie i przetwarzanie zgłoszonych prac oraz informacji osobowych w karcie zgłoszeniowej na potrzeby konkursu. WZÓR 4.Lista zwycięzców oraz sprawozdanie z imprezy zostanie umieszczone na stronie internetowej

22 stycznia 2013 w auli naszej szkoły miał miejsce finał pierwszej edycji konkursu języka angielskiego Track & Field. Zadaniem uczestniczących w rozgrywkach uczniów gimnazjów ze Słupska i okolic było rozwiązanie szeregu zadań szaradziarskich w języku angielskim. Organizatorzy pragną serdecznie pogratulować Paulinie Dymce, Aleksandrze Kellas oraz Janowi Haryszynowi - uczniom gimnazjum Usteckiego Towarzystwa Oświatowego w Ustce - zajęcia 1 miejsca. 2 miejsce zajęli uczniowie publicznego gimnazjum w Ustce – Hanna Szczepaniak, Damian Kachniarz i Nikodem Olszacki. Uczennice Gimnazjum nr 3 – Maja Skawińska, Dorota Staniuk i Joanna Żywicka – zajęły 3 miejsce. Organizatorzy również gorąco dziękują uczennicom – Weronice Pyra, Lidii Werechowskiej oraz Wiktorii Wojtanek, które zadbały o plastyczną, graficzną i organizacyjną stronę konkursu oraz zadbały o wspaniałą atmosferę przygotowując pyszne pączki i ciasta. Szczególne podziękowania kierujemy do sponsorów nagród.