Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSTAWY MARKETINGU Ćwiczenia nr 1.
Advertisements

Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Marketing Usług - WYKŁAD
ćwiczenia, mgr inż. Mateusz Molasy B4 4.23
„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
DYFRAKCJA ŚWIATŁA NA SIATCE DYNAMICZNEJ
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Mgr Ewa Wolska. 1. AFD: co najmniej 2 wpisy w semestrze (przed terminem oddania pracy). Zakładamy własny folder z imieniem i nazwiskiem pierwszy wpis.
PODSTAWOWE ZAGADNIENIA
Komunikacja interpersonalna
Polityka turystyczna pańswa
Podstawy krytycznego myślenia
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata stan wdrażania czyli co udało się zrobić? I co jeszcze przed nami? Mariusz Bednarz 1.
Warunki uzyskania dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Prezentacja przygotowana na podstawie zatwierdzonej wersji PO IiŚ
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych.
Dobre praktyki: Spółdzielnia Socjalna KREATYWNI Toruń, 27/09/2013 Organizator.
Sukcesem była realizacja projektu w czasie kampanii wyborczej do władz samorządowych.
1 COMPANY PRIVATE 1 EDUKACJA DLA PRZEMYSŁU PRZEMYSŁ DLA EDUKACJI Janusz Zakręcki Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny Mielec, 7 grudnia 2009r.
JAK W SYTUACJI KRYZYSU FINANSÓW PUBLICZNYCH OGRANICZYĆ WYDATKI NA PERSONEL ZAPEWNIAJĄC ADMINISTRACJI POTRZEBNE KOMPETENCJE prof. nzw. dr hab. Helena Kisilowska.
EGZAMIN MATURALNY 2014 PODSTAWOWE INFORMACJE. Opis egzaminu maturalnego 1. Egzamin maturalny jest przeprowadzany jeden raz w ciągu roku szkolnego – w.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków dr Stanisław Grygierczyk Gliwice, r. IV Seminarium zadania badawczego.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków dr Stanisław Grygierczyk Gliwice, r. II Seminarium zadania badawczego.
1 Kartuzy, 22 października 2010 r. Założenia do zmian w ustroju szkolnym w Polsce.
Rok 2000 – powstanie firmy Koncentracja na tworzeniu rozwiązań finansowo - prawnych dla uczestników rynku służby zdrowia Rok 2006 – dołączenie do grupy.
Zakłady Chemiczne w Polsce Kluczowe kwestie
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Wydział Badań i Analiz ZHP – Spis 2006 Stan liczebny ZHP na podstawie spisu 2006.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie Łódź,
1 Mierzenie problemowe w zakresie warunków nauczania języków obcych w szkołach publicznych.
Komunikacja z platformą T2S
Internet Media Services S A Ekran LED. Reklama emitowana na EKRANIE LED umieszczonym na rynku Centrum handlowego Manufaktura.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Cele i założenia projektu Akademia Młodych Noblistów Paulina Kędzierska Koordynator projektu Akademia Młodych Noblistów.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Kryteria wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura.
Struktury Sieci Neuronowych
Konferencja podsumowująca projekt Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Projekt Aktywizacja, Specjalizacja, Praktyka-promocja zatrudnienia kobiet realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Prawo o aktach stanu cywilnego
Program Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A Czechy - Polska Wałbrzych, 21 lutego 2006 r.
Podsumowanie Programu IW INTERREG III A Czechy –Polska w Województwie Śląskim Ocena wpływu transgranicznego Konferencja Podsumowująca Interreg III A Czechy.
COMENIUS. Comenius – jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie" (Lifelong Learning Programme) wspiera finansowo.
Monika Kowalczyk Curriculum Vitae.
STUDIA DOKTORANCKIE Szczecin 11 grudnia Zmiany w przepisach dotyczących studiów doktoranckich 2.
Unia Europejska Przekraczamy granice Euroregion Nysa
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
W.K. (c) Bazy danych Access. 2W.K. (c) 2007 Baza danych - definicje Baza danych to zbiór informacji dotyczących określonego tematu (stanowiących.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pszczyńska Szkolenie pt.: Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw – przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej.
SKUTECZNE SŁUŻBY NA EURO Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego.
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, czerwiec 2009.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Projekt Wortal Transferu Wiedzy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu.
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Marketing polityczny Założenia przedmiotu Sławomir Gawroński – Rzeszów 2016.
Zapis prezentacji:

Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego Sławomir Gawroński Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Założenia przedmiotu Istota komunikacji marketingowej Strategie promocji jst Grupy docelowe oddziaływań komunikacyjnych Reklama Relacje z mediami Internet w systemie komunikacji marketingowej System identyfikacji wizualnej Komunikacja wewnętrzna Relacje z mieszkańcami Wydawnictwa własne Targi, wystawy, konkursy, nagrody

Założenia przedmiotu Literatura S. Gawroński, Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, BBConsult, Rzeszów 2009 Literatura uzupełniająca M. Hereźniak, Marka narodowa, PWE, Warszawa 2011 A. Szromnik, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer, Kraków 2007 T. Markowski (red.), Marketing terytorialny, PAN Komitet Przestrzennego Za-gospodarowania Kraju, Warszawa 2006 F. P. Seitel, Public relations w praktyce, Warszawa 2005 Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Wyd. 1994 i późn. K. Przybyłowski i inni, Marketing. Pierwsza polska edycja, Dom Wydawniczy ABC, Wyd. 1998 i późn

Założenia przedmiotu Wykład: Obecność na wykładach – dobrowolna Zaliczenie pisemne, składające się z pytań otwartych

Zaliczenie projektu W ramach projektu studenci samodzielnie (lub w parach) dokonują analizy wybranej kampanii promocyjnej dowolnej jednostki samorządu terytorialnego. Praca powinna bazować na materiałach źródłowych pozyskanych z jednostek samorządowych, doniesieniach medialnych lub źródłach internetowych. W ramach projektu student powinien: przedstawić założenia kampanii promocyjnej zaprezentować cele, możliwe do osiągnięcia z wykorzystaniem kampanii dokonać subiektywnej analizy stopnia oddziaływania na grupy docelowe i oceny skuteczności kampanii Projekt powinien zostać przedstawiony w formie pisemnej w terminie do końca grudnia 2013r..  Objętość: 15-20 tys. znaków. Wskazane są załączniki graficzne, ilustrujące analizę kampanii.

Zaliczenie projektu Kryteria zaliczenia Warunkiem podstawowym zaliczenia projektu jest złożenie go w terminie 31/12/2013. W ramach oceny pod uwagę brane są następujące elementy: - samodzielność przygotowania - dobór materiałów źródłowych - kompetencja w zakresie dokonywanych analiz - stylistyka i język pracy Warunkiem zaliczenia projektu jest aktywność na AFD (minimum 2 posty).