WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Pasożyty wokół nas Kozieł Mirosława.
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Czy należy bać się GMO?.
Rośliny - nie tylko tlen i ozdoba
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Moja wymarzona podróż po Europie
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
TAJEMNICZE ZAMKI I PAŁACE POWIATU RACIBORSKIEGO
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
Technologia informacyjna
W 2009 roku będziemy obchodzić 70 rocznicę śmierci Wojciecha Korfantego. Dla uczczenia wielkiego syna Śląskiej Ziemi podjęto wiele działań. Jednym z nich.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Szkoła Podstawowa w Kotulinie
Segreguję i Ziemię ratuję!
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Webquest Rośliny - nie tylko tlen i ozdoba „Więcej pokarmów roślinnych dla zdrowia, lepsze naturalne produkty roślinne na co dzień”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie

Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja

Wprowadzenie Proponuję Wam wycieczkę po okolicy, w której mieszkacie. Jest to region pełen niespodzianek, ciekawostek przyrodniczych i kulturowych.

Zadanie Waszym zadaniem jest ciekawe zaprezentowanie swojego miejsca zamieszkania. W tym celu podzielicie się na następujące grupy: gawędziarzy, rycerzy, dworzan, przyrodników. Każda grupa wybierze lidera, który będzie informował mnie o postępach pracy. Jemu będę przekazywała wskazówki i rady. Na wykonanie zadania każda grupa ma dwa tygodnie. Wyniki swojej pracy przedstawicie w formie opowiadania i rysunków - na forum klasy. Ocena pracy zależy od spełnienia kryteriów podanych w tabeli ewaluacyjnej.

Proces Grupa gawędziarzy Odszukajcie legendę o Będzinie: zapiszcie znalezioną legendę w formie opowiadania,  podzielcie legendę na cztery części, do każdej części narysujcie ilustrację. Grupa rycerzy Odszukajcie historię zamku Będzińskiego: zapiszcie znalezioną historię w formie opowiadania, narysujcie cztery ilustracje do historii zamku. Grupa dworzan 1. Odszukajcie historię Pałacu Mieroszewskich: napiszcie historię w formie opowiadania, narysujcie cztery ilustracje do historii Pałacu. Grupa przyrodników odszukajcie zdjęcia i krótkie informacje na temat roślin i zwierząt występujących w Będzinie:  opiszcie rośliny i zwierzęta w formie opowiadania, narysujcie cztery rośliny i zwierzęta występujące na terenie Będzina. Polecam źródła, które podane są w następnym slajdzie.

Źródła Wykonując opracowanie możecie korzystać z poniższych stron internetowych: http://www.bedzin.pl http://pl.wikipedia.org/wiki/Pałac_Mieroszewskich   http://www.muzeum.bedzin.pl/ http://www.zamek.bedzin.pl/ http://www.zamkipolskie.com/bedzin/bedzin.html http://zamki.res.pl/bedzin.htm

Zawartość merytoryczna Zaangażowanie grupy, umiejętność współpracy Ewaluacja Podstawowe (1 punkt) Pełne (2 punkty) Rozszerzone (3 punkty) Ilość punktów Zawartość merytoryczna Bardzo pobieżne opracowanie tematu. Temat przygotowany prawidłowo. Nieliczne błędy ortograficzne. Wymienione wszystkie wymagane informacje. Bezbłędnie. 1 - 3 Wrażenie wizualne Prezentacja mało ciekawa, brak przygotowania. Prace plastyczne nieestetyczne. Prezentacja ciekawa, starannie wykonana. Prace plastyczne wykonane estetycznie. Wzorowa, oryginalna prezentacja, przedstawienie informacji w interesujący sposób. Prace plastyczne wykonane różną techniką, estetycznie. Zaangażowanie grupy, umiejętność współpracy Brak zaangażowania wszystkich członków grupy. Zaangażowanie wszystkich członków grupy. Małe nieporozumienia i różnica zdań. Zaangażowanie wszystkich członków grupy. Wzorowa współpraca. Prezentacja mało ciekawa. Brak pewności siebie   u prowadzącego prezentację. Prezentacja ciekawa, ale brak dobrego przygotowania uczniów. Bardzo ciekawa prezentacja, wszystkie zadania wykonane z dużym zaangażowanie. Razem ilość punktów 12 Oceny: celujący – 12pkt, bardzo dobry – 11- 9pkt, dobry 8-6pkt, dostateczny 5 - 3pkt, dopuszczający- 2 -1pkt, nie przewiduje się oceny niedostatecznej.

Konkluzja Dziękuję wszystkim za przedstawienie ciekawych opowiadań i rysunków. Wspaniale wykonaliście zadanie. Mam nadzieje, że praca pozwoliła wam poznać lepiej miasto, w którym mieszkacie i z chęcią będziecie poznawać wiele innych ciekawych miejsc, które zostały jeszcze nie odkryte w waszej okolicy…