CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Blog Wirtualny pamiętnik Dziennikarstwo XXI wieku.
Mała strona wśród dużych portali Free Powerpoint Templates.
ZE SZKOLNEGO PIÓRNIKA …HISTORIA, OSIĄGNIĘCIA, DZIAŁALNOŚĆ ORAZ PLANY ROZWOJU NASZEJ GAZETKI SZKOLNEJ…
(na podstawie badań ankietowych)
Ćwiczenia 1 Oswajam się z internetem.Można tu znaleźć różne ciekawostki!? Rozpoczynam wędrówkę pod górę, ale wiele szczytów już zdobyłam, więc może i ten.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Autor: Adrianna Dzikielewska
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
II Gminny Multimedialny Konkurs Profilaktyczny
Aleksandra Schönknecht
Autor: Justyna Radomska
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Jak pisać komentarze na blogach?
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
Nasza praca Podczas projektu ntue!. W czasie projektu mieliśmy do dyspozycji urządzenie zwane dalmierzem. Dzięki niemu mogliśmy zmierzyć każde miejsce.
Aneta Szewczyk KLASA IIIG : ).
Okno na świat czy zagrozenie?
MOŻLIWOŚCI SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W INTERNECIE PRZEZ OSOBY DOROSŁE.
„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
„Podróż do mlecznej krainy” - sprawozdanie z realizacji
Szkolny Kodeks 2.0.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
“Szkoła w procentach”.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA

Młodzi Aktywiści Prezydencji Prezydencja Polski w Unii Europejskiej Gimnazjum nr 6 im. Wł. Szafera w Płocku Centrum Edukacji Obywatelskiej.
W roku szkolnym 2013/2014 w Gimnazjum im. Karola Urbańskiego w Złotnikach Kujawskich został zrealizowany projekt, którego celem było kształtowanie zachowań.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.
WOLONTARIAT.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
Co to jest WOLONTARIAT?.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
A RTYŚCI SĄ W PRZEDSZKOLU - ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Projekt badawczy uczniów klasy 3d III LO w Poznaniu Realizacja: Paulina Dominiak, Magdalena Michalak, Natalia Świątek.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
Projekt finansowany z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będącego w dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
im. W. S. Reymonta ul. Dubois 7/9 (przy ul. Pabianickiej) Łódź tel strona www: gim42.szkoly.lodz.pl Dojazd: tramwaj 11, 46 autobus.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
1. gra gamesball. ZABAWA - SPORT - TURNIEJE EMOCJE - NAGRODY - BIZNES GAMESBALL to dwustronna gra stołowa: piłka nożna i hokej. Jest doskonałym narzędziem.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Moje Top 3 Gier Planszowych
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
RAZEM zmieniamy INTERNET na lepsze
Wolontariat „Człowiek odnajduje siebie tylko w bezinteresownym dawaniu” biskup Jan Chrapek.
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
Instrukcja wypełnienia aplikacji – przeczytaj proszę uważnie
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
GRY INSPIROWANE RELIGIAMI MITAMI I WIERZENIAMI. Przez lata powstało wiele gier które czerpały inspiracje z wielu wierzeń, religii, mitów. Biorąc wiele.
Plusy i minusy Internetu
Nominacja w kategorii dziennikarstwo w plebiscycie Gala Róż Jadwigi.
Zapis prezentacji:

CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY

JAKI BYŁ TEMAT I CEL PROJEKTU? CO CHCIELIŚCIE POZNAĆ, CO ZBADAĆ? CZEGO CHCIELIŚCIE SIĘ DOWIEDZIEĆ? Dlaczego blogi nie są popularne wśród młodzieży, mimo że coraz częściej tworzymy? Co daje blog dla twórców i odbiorców.

JAK DZIAŁA WYGLĄD NA CHĘĆ CZYTANIA BLOGA

JAK CZĘSTO ODWIEDZAMY BLOGI

CO ZACHĘCA, A CO ZNIECHĘCA NA BLOGU Dużo zdjęć Wielobarwna, estetyczna szata graficzna Ciekawy tytuł Ciekawa treść Stałe rubryki z regularnymi postami na ustalony temat Czytelny zapis Częste wpisy Rozsądna ilość tekstu Pozytywne opinie Przemyślana szata graficzna Nieregularnie pomstowanie Reklamy Spam Nieczytelny zapis Niepoprawny gramatycznie i polonistycznie zapis Zbyt krzykliwa grafika Dodatki typu,,rybki lub/i ikonki przy strzałce Monotonia Głupie komentarze Nieciekawa tematyka Tematy o niczym Co zachęca na loguCo zniechęca na blogu

CO DAJE CZYTANIA BLOGA, A CO JEGO PROWADZENIE Co daje czytanie bloga Zabawa Zabija czas Dowiadujemy się ciekawych rzeczy Poznajemy poglądy innych ludzi Rozrywka Nauka, wiedza Przyjemność Aktualne informacje Rozwija zainteresowania Czytając uczymy się ortografii Co daje prowadzenie bloga Możliwość zaprezentowania naszego hobby Odnajdowanie ludzi z podobnymi zainteresowaniami Satysfakcję Możliwość kontaktu z innymi Przyjemność Jest to ciekawe zajęcie Możliwość podzielenia się własny mi odczuciami Rozwijanie sprawności w pisaniu Zdobywanie wiedzy

WŚRÓD POZYTYWNYCH INFORMACJI ZNALAZŁY SIĘ TEŻ NEGATYWNE Co daje czytanie blogaCo daje prowadzenie bloga Powoduje wadę Czujemy się gorsi Zaśmiecanie Internetu Jesteśmy obrażami

BIORĄC POD UWAG Ę ILOŚĆ BLOGÓW I JAK CZĘSTO JE ODWIEDZAMY SZATA GRAFICZNA JEST BARDZO WAŻNYM ELEMENTEM. CORAZ CZĘŚCIEJ GRAMY W GRY KOMPUTEROWE LUB SIEDZIMY NA FACEBOOKU, UCZYMY SIĘ. PRAWIE NIKT JUŻ NIE CHCE CZYTAĆ BLOGÓW. WNIOSEK

DZIĘKUJEMY EWA KAPUSTA, MONIKA BARSZCZ, PAULINA GADZIAŁA GABRYŚ BRZEZIŃSKI, MICHAŁ BANDURSKI, KUBA KOZAR