KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Advertisements

TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
ZAŁOŻENIA NAUCZANIA DWUJĘZYCZNEGO
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Zasady konstruowania programów projakościowych
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
KLASY PATRONACKIE V LO w Gimnazjum nr 2
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
KLASY PATRONACKIE V LO w Gimnazjum nr 2
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Program autorskiej klasy matematyczno-fizyczno- -informatycznej dla uczniów wykazujących się uzdolnieniami z przedmiotów ścisłych XX Liceum Ogólnokształcące.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Innowacja pedagogiczna: „Poznajemy, rozumiemy, programujemy”
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Języki obce jako punkt wyjścia do poznania świata.
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Zapis prezentacji:

KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu” Lew Tołstoj KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla …

Klasy innowacyjne to… propozycja dla ambitnych i lubiących nowe wyzwania uczniów klas trzecich gimnazjum, nauka kierowana do zdolnych uczniów, którzy zechcą przystąpić do innowacji pedagogicznej, intensywna nauka języka angielskiego, przygotowanie do egzaminów gimnazjalnych oraz zajęcia dodatkowe z wybranych przedmiotów według indywidualnych zainteresowań.  

Główne założenia stworzenie poszerzonej oferty edukacyjnej dla zdolnych uczniów, przyszłych klas III gimnazjów w celu rozwijania aktywności, indywidualnych potrzeb i zainteresowań młodzieży, wyjście naprzeciw założeniom uchwalonego przez Radę Miasta Leszna z dnia 29 października 2009 roku „Miejskiego Programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży” (Uchwała Nr XXXVI/420/2009) kontynuacja współpracy edukacyjnej pomiędzy II Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie i Gimnazjum nr 4 w Lesznie w celu wypracowania efektywnych propozycji edukacyjnych w dalszym etapie kształcenia młodzieży, rozbudzenie zainteresowania nauką przedmiotów matematyczno – przyrodniczych, wdrażanie systemu nauczania dwujęzycznego oraz wspieranie nauki języka angielskiego, wprowadzania do nauczania przedmiotów matematyczno – przyrodniczych i językowych, nowoczesnych technologii informatycznych oraz innych innowacyjnych rozwiązań.

Cele wyposażenie uczniów w większy zakres wiedzy, szybki rozwój uczniów zdolnych, wyposażenie uczniów w większy zakres wiedzy, umożliwienie im uzyskania wiedzy o wyższym poziomie trudności, zgodnie z poziomem ich rozwoju intelektualnego i uzdolnieniami, kształtowanie u uczniów zdolnych myślenia twórczego i rozwijanie oryginalności, nabycie umiejętności biegłego posługiwania się językiem obcym z równoczesnym poznaniem historii, kultury i zwyczajów danego obszaru językowego, wspieranie rozwoju uczniów w kształtowaniu postawy ciekawości i tolerancji wobec innych kultur

Forma realizacji Przedmioty kierunkowe będą realizowane w ramach programów autorskich z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych i multimedialnych. Każdy uczeń uczestniczący w projekcie zrealizuje obowiązującą liczbę godzin wymaganą 3 letnim planem nauczania. Uczniowie do klasy III innowacji pedagogicznej będą przyjmowani do naszej szkoły na wniosek rodziców. Należy go złożyć w sekretariacie szkoły po 15 czerwca. Zostają uczniami naszej placówki i kończą ją.

Zakładane osiągnięcia ucznia zna język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia rozumienie wypowiedzi i swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie-10godz. zna historię, kulturę i obyczaje krajów angielskojęzycznych, ma większe szanse na dostanie się do wybranego liceum, ma większe szanse na uczestnictwo w programie klas IB Matury Międzynarodowej, posiada kompetencje interkulturalne, niezbędne we współczesnym wieloetnicznym i wielokulturowym społeczeństwie Serdecznie dziękuję!