Polska Organizacja Turystyczna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Czym jest
ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
Praktyczne oblicze zarządzania i promocji turystyki w Polsce – wybrane dobre praktyki dr Elżbieta Wąsowicz-Zaborek – Wiceprezes Polskiej Organizacji.
27 lipiec 2012 r. Tykocin „Wzmocnienie krajowego systemu promocji
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Śląski System Informacji Turystycznej
Czym jest TURYSTYKA. POMORSKIE slow food, slow life, slow tourism czyli nowoczesny marketing terytorialny.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Informacja nt. krajowego i regionalnych Forów Terytorialnych jako narzędzi kształtowania polityki regionalnej w myśl Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego.
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Internet w pracy bibliotekarza
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
ZAAWANSOWANE WIZUALIZACJE W NAUCE I W BIZNESIE… Piotr Koźniewski 3R Studio Sp. Z o.o. Teorii i pytań kilka Charakterystyka działań z obszaru e gospodarki.
Tytuł wydarzenia Dobre praktyki lokalnych projektów na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego we wiodących regionach Unii Europejskiej – przegląd Jadwiga.
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
Czego polscy politycy mogą nauczyć się od Baracka Obamy?
Projekt systemowy nr POKL /09 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Fundusze poręczeniowe - uwarunkowania rozwoju, oczekiwania rynku i podjęte działania wzmacniające ich rolę w rozwoju MSP Poznań, wrzesień 2008.
Poznań, listopad 2006 Inne możliwości poszukiwania stypendium Europejski Portal dla Mobilnych Naukowców Katarzyna Rauszer de Bruijn Fundacja Uniwersytetu.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Marketing elektroniczny w turystyce
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Implementacja cech Web 2.0 w systemach e-learning
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
Wszystko o aplikacjach mobilnych
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
Twitter – potencjał i potrzeby
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Wprowadzenie do stosowania narzędzi Web 2.0 w dydaktyce
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Doświadczenia z wdrażania systemu
Współpraca w obszarze turystyki wiejskiej i agroturystyki Warsztat III
Wiesław Studencki Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Rozwiązania innowacyjne i współpracy ponadnarodowej - źródła informacji Krajowa Instytucja Wspomagająca Centrum Projektów Europejskich Warszawa, 2014r.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
X Posiedzenie ZR ds. koordynacji wdrażania SUE RMB
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Młodzi dla świata Youth 4 Earth projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i Urzędu Miasta Częstochowy Stowarzyszenie Wspierania Działań Młodzieży.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Strategia i Kalendarz 2017.
Tworzeniu interaktywnych map turystycznych
III. Wykorzystanie portalu
Region promocji turystycznej
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
XIV Ogólnopolskie Sympozjum – Krakowskie Spotkania z INSPIRE
Gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich ?
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Polska Organizacja Turystyczna www. pot. gov. pl Nowoczesne technologie w informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej Cezary Molski – Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej Polskiej Organizacji Turystycznej

Po pierwsze - INFORMACJA

INFORMACJA TURYSTYCZNA Jakość informacji aktualna wyczerpująca kompetentna dostępna INFORMACJA TURYSTYCZNA

Repozytorium Informacji Turystycznej Informacja turystyczna – agregacja i dystrybucja www.polska.travel www.swietokrzyskie.travel Aplikacje mobilne GSM Sieć infokiosków Repozytorium Informacji Turystycznej Informacje GPS Punkty i Centra IT

Regionalne systemy IT a system krajowy Regionalna Organizacja Turystyczna koordynator i administrator regionalny systemu i Centrum IT administrator lokalny Regionalne Centrum Informacji Turystycznej Punkt IT użytkownik

Po drugie: PRODUKT

Destynacja a produkt 7

Destynacja a produkt 8

Destynacja a produkt 9

infrastruktura turystyczna? produkt turystyczny? destynacja? oferta? Pomiędzy informacją a dystrybucją - o czym informujemy, co sprzedajemy, a co jest poszukiwane atrakcje? infrastruktura turystyczna? produkt turystyczny? destynacja? oferta? ANALIZA

Ankieta online 11

„Internet, Głupcze!” @

Facebook, Linkedin, Tweeter, Blogi, Fora tematyczne, Narzędzia społecznego odbioru Facebook, Linkedin, Tweeter, Blogi, Fora tematyczne, 14

Narzędzia społecznego odbioru Darmowe aplikacje: Google Alerts – pozyskiwanie informacji na podstawie słów kluczowych Technorati – przeszukiwarka blogów Jodange – wyszukiwarka skojarzeń nt produktu lub marki (Top of mind) Trendrr – porównywarka trendów dla obszarów produktowych Lexicon – przeszukiwarka facebooka pod kątem słów kluczowych Monitter – przeszukiwarka Twittera w czasie rzeczywistym Płatne programy: TruCast – przeszukiwarka blogówi forum pod kątem wypowiedzi o wybranych markach Techrigy – unwersalna przeszukiwarka portali i narzędzi komunikacji społecznościowej, wykorzystywana zwłaszcza w PR Collective Intellect – przeszukiwarka społecznych narzędzi wraz z filtracją zbędnych treści Źródło: marketingprofs.com (12/01/2010) 15

Wszystkie drogi prowadzą do sukcesu… 16

Polska Organizacja Turystyczna Departament Współpracy Regionalnej ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa Tel. (022) 536-70-70 E-mail: dwr@pot.gov.pl www.poland.travel www.pot.gov.pl www.aktualnosciturystyczne.pl www.zarabiajnaturystyce.pl www.edenpolska.pl