CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfryzacja treści i nowe modele biznesowe Mirosław.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zachęty dla firm zaproszonych na Trade with the EU 2013.
Advertisements

ZAMÓWIENIE.
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
PRZYCZYNY UPUBLICZNIENIA SPÓŁKI NA PRZYKŁADZIE BANKIER.PL S.A.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Przedsiębiorcy i rozwój
Karol Jakubowicz Polityka w dziedzinie mediów elektronicznych w UE i Polsce: propozycje „Białej Księgi”
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
1 Unia Europejska a edukacja medialna Albert Woźniak Departament Polityki Europejskiej i Współpracy z Zagranicą
Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego Lubuskie – kraina sprzyjająca innowacji.
GWD Kartuzy, 31 maja – 1 czerwca 2012
Konsumpcja informacji
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Infobrokerstwo jako trend w informacji naukowej. Definicja? Infobrokerstwo jako trend, odpowiedź na kryzys zawodu bibliotekarza Infobrokerstwo wymaga.
Katedra Marketingu Usług
Prof. UW dr hab. Dariusz Kuźmina
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Marketing elektroniczny w turystyce
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Przygotowanie do pracy w środowisku informacyjnym.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych W jakim kierunku zmierzają rozwiązania ICT… …
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
1. Założenia do przygotowania Strategii Inwestycyjnej Wydział Rozwoju Gospodarczego Wrocław, 2 czerwca 2009.
Biblioteka jako trzecie miejsce
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
STRATEGIA DIGITALIZACJI MINISTERSTWA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Bezpieczny Internet.
Piotr Nędzewicz Poznański Park Naukowo-Technologiczny
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa gospodarka – kluczowe trendy Dominik Batorski.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Nowe technologie jako narzędzie i jako środowisko.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
dr Władysław Binkowski Krajowa Rada Gospodarki Elektronicznej
Projekt sieci komputerowej na 15 stanowisk
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Gospodarka oparta na danych. Przyszłość zaawansowanej.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Między elastycznością a bezpieczeństwem? Technologie.
Robert Kroplewski Dyrektor Biura Prawnego TVP, radca prawny
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Model łańcucha wartości
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Efektywna współpraca z kooperantami indyjskimi Jan Śmigiel, Poznań,
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Architektura współczesnego systemu finansowego
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
ZAMÓWIENIE. Korespondencja handlowa Mianem korespondencji handlowej określa się wszelkiego rodzaju pisma, jakie wymieniane są pomiędzy podmiotami gospodarczymi,
Cyfrowa Polka, cyfrowy Polak – portret niewyraźny Dr hab. Katarzyna Śledziewska Diagnoza kompetencji cyfrowych polskich małych i średnich przedsiębiorstw.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
Wniosek o Finansowanie/Dofinansowanie Projektu w ramach PWRGL
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
9 TRENDÓW W PR.
Kancelaria Medius SA | Raport: Rynek wierzytelności w Polsce
Obserwatorium kultury
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
Zapis prezentacji:

CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfryzacja treści i nowe modele biznesowe Mirosław Filiciak 26 czerwca 2012

Przemiany ekosystemu mediów kultura cyfrowa = kultura nadmiaru Digitalizowane treści analogowe Treści born digital …zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy równocześnie: konwergencja kanałów dystrybucji -2-

-3- World Internet Project

Przemiany ekosystemu mediów – c.d. popsute modele biznesowe (treść jest tania, liczy się kontekst – kłopot z reklamą) zmiany praktyk odbiorców i wzrost ich znaczenia rozbijanie pakietów, personalizacja skracanie łańcucha pośredników …ale też: rozwój nowych segmentów -4-

-5-

Dawni odbiorcy: rekomendacje i redystrybucja (także: obieg nieformalny) -6-

Nowe modele biznesowe freemium crowdfunding towar jako usługa personalizacja elementy otwartości dodatki fizyczne zewnętrzne dofinansowanie mikro-płatności …wszelkie hybrydy -7-

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ -8-