Dobra organizacja czasu- pogodzenie obowiązku uczestniczenia w zajęciach sportowych i rozgrywkach z przygotowaniem się do zajęć szkolnych i czynnym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
ocenianie, które pomaga się uczyć
czyli zostań kowalem swojego losu
Efektywność kształcenia Jak ją poprawiać?. Kształcenie – to całość doświadczeń składających się na proces zdobywania przez jednostkę umiejętności, wiedzy.
KODEKS 2.0.
Absencja uczniów.
UCZNIOWIE, RODZICE, NAUCZYCIELE
- zaktywizowanie współpracy -zapoznanie rodziców z podstawami prawnymi regulującymi obowiązki rodziców wobec uczących się dzieci -uświadomienie rodzicom.
ku lepszej przyszłości”
Wagarowanie młodzieży
Dojrzałość szkolna dziecka
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
KLUB JUDO PANDA.
ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Recepta na sukces nauczyciela
Prawa i obowiązki ucznia.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
CZAS WOLNY DZIECKA.
Nasz Szkolny Kodeks powstał w oparciu o Statut Szkoły
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w Technikum Nr 1 w zawodzie TECHNIK MASAŻSTA ul. Gołdapska Olecko.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Rodzice jako sprzymierzeńcy w działaniach profilaktycznych szkoły
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
PRZECIWDZIAŁAMY ŁAMANIU NORM SPOŁECZNYCH
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
Łużna 723 wspólne wycieczki, prezentacje teatrzyków, udział w większych uroczystościach, integracyjne zajęcia i zabawy, organizacji zawodów sportowych,
Spis treści: Co to jest samorząd uczniowski??
Ogólnopolska akcja edukacyjna Pierwsza edycja Rok szkolny 2013/14.
REALIZACJA PROGRAMU ZAJĘĆ PROWADZONYCH METODĄ RUCHU ROZWIJAJĄCEGO W
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Przedszkolanka.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Motywowanie do nauki – rola rodzica
Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego
Grupa Euvic. Grupa Euvic Euvic w liczbach > Liczba członków: 16 Powstanie grupy Wartość sprzedaży: > Wartość eksportu: >25% Lokalizacje:
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
STATUTSZKOŁYPODSTAWOWEJ NR 2 W ROGOŹNIE.. CO TO JEST STATUT SZKOŁY? Statut szkoły, dokument dotyczący organizacji i funkcjonowania szkoły. Statut szkoły.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Program Szkoła Promująca Zdrowie realizowany jest w Polsce od 1991r.
GOTOWOŚĆ SZKOLNA SZEŚCIOLATKÓW
O dojrzałości szkolnej kilka słów. Dojrzałość szkolna to gotowość dziecka do rozpoczęcia nauki, przyjęcia nowych obowiązków i wejścia w nowe środowisko.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
 20 listopada 1989r. Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych uchwaliło jednomyślnie Konwencję o Prawach Dziecka. Weszła ona w życie 2 września 1990r.
1. Nauczyciele i uczniowie nie korzystają z telefonów komórkowych na lekcji.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
Uczeń- jego prawa i obowiązki
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Zespół Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim. Zespół Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim. Zespół Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim.
Małopolski Konwent Regionalny Kongresu Osób z Niepełnosprawnościami Kraków, 3 czerwca 2016.
System pomocy psychologiczno- pedagogicznej po zmianach Dorota Jurczyk.
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Publiczna Szkoła Podstawowa
Rok szkolny
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Prawa, które każdy uczeń powinien znać…
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Razem możemy więcej! Pomóżmy na starcie!.
Zapis prezentacji:

Dobra organizacja czasu- pogodzenie obowiązku uczestniczenia w zajęciach sportowych i rozgrywkach z przygotowaniem się do zajęć szkolnych i czynnym uczestniczeniem w życiu klasy, szkoły.

Godność i honor, spokój i opanowanie, siła charakteru są gwarancją godnego zachowania się w różnych sytuacjach życiowych.

Obowiązkowość, odpowiedzialność i wytrwałość- 100% obecność na zajęciach sportowych i szkolnych.

Śmiałość, życzliwość sprzyjają łatwemu nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami z klasy, szkoły, rodzicami, nauczycielami.

Uświadomienie sobie tego, ze sukces zespołu jest moim sukcesem, że nie zespół pracuje dla moich celów, lecz ja pracuję dla celów zespołu, wyrabia i ugruntowuje wszystkie pozytywne cechy osobowości.