DEREGULACJA? TAK! Oferta współpracy nie tylko dla Przedsiębiorców i Pośredników na rok 2013 i 2014 Nota prawna: Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
Wiesław Żółtkowski Falenty,
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
PLATFORMA EDI - COMARCH ECOD
Zastosowania Internetu
Centra Informacji Gospodarczej to informacyjne wsparcie obrotu gospodarczego na terenie całej Polski Główne zadania Centrów to: Edukacja w dziedzinie.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
SPOSÓB NA BEZROBOCIE Dofinansowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Aktywizacji Zawodowej Absolwentów PIERWSZA PRACA GMINNE CENTRUM.
DEREGULACJA? TAK! Uwolnij się! Pokaż na co Cię stać! Nota prawna: Informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
Gminne Zakłady Gospodarki Odpadami a ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zwana.
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Nowoczesny system zarządzania firmą
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych Kierujemy naszą ofertę do małych i średnich przedsiębiorstw które nie zatrudniają na stałym etacie informatyków.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
KTO ZYSKA A KTO STRACI Praktyczna strona zmian w przepisach o dostępie do zawodu przewoźnika drogowego INFOR, Warszawa,
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Dotacje działalność pożytku publicznego
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Centrum Inwestora i Eksportera
System Monitorowania Odpadów Komunalnych Dolnośląska Izba Gospodarcza Wrocław,
Nasze mocne strony Szybkie działanie stron internetowych dzięki najnowszym technologiom kompresji i szybkiemu serwerowi stron www E-marketing - pozycjonowanie.
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
Zwolnienie z VAT na fakturze
Internetowego Biura Rachunkowego
Podpis elektroniczny Przesyłanie i składowanie faktur elektronicznych
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Wspieramy budowanie marki
Części do komputerów i akcesoria. Menu O firmie Oferta firmyWizytówka firmy Oferta dla stałych klientów.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
AKCELERATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. Czym jest AKCELERATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI? Akcelerator Przedsiębiorczości to nowa inicjatywa Inwest-Park Sp. z o.o., której.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
PRACA I ROZWÓJ ZAWODOWY: ZNAJDUJĘ PRACĘ I PODNOSZĘ KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Umowa najmu dobrze dobrana: rodzaje, terminy, zakres
Pakiet atrakcyjnych rozwiązań dla biznesu
Przewodnik stażysty.
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
MARKETING INTERNETOWY
Polskie uwarunkowania instytucjonalno-prawne dla realizacji projektów PPP 22 czerwca 2015.
Obywatel w gospodarce rynkowej Prawa pracodawcy i pracownika Formy zatrudnienia Dokumenty aplikacyjne.
Zapis prezentacji:

DEREGULACJA? TAK! Oferta współpracy nie tylko dla Przedsiębiorców i Pośredników na rok 2013 i 2014 Nota prawna: Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie informacji bez zgody autora - zabronione

Tytułem wstępu W dniu 9 lipca 2013 roku Prezydent Bronisław Komorowski podpisał ustawę o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów, czyli tzw. pierwszą transzę deregulacyjną. Podpisana przez prezydenta ustawa znosi m.in. reglamentacje zawodów związanych z branżą nieruchomości: Pośrednika w obrocie nieruchomościami Zarządcy nieruchomości Deregulacja otwiera szansę tym wszystkim Przedsiębiorcom, którym brak licencji nie pozwalał na samodzielne prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Teraz to ma się zmienić. Nasza oferta skierowana jest właśnie do tych Przedsiębiorców a także Pośredników pragnących zwiększyć swoje możliwości i wykorzystać posiadany potencjał a jej celem jest zaproponowanie alternatywnych rozwiązań budowania własnego wizerunku i marki bez potrzeby ponoszenia dość dużych kosztów związanych z samodzielnym prowadzeniem własnego biura. Zapisy Ustawy dotyczące branży nieruchomości wejdą w życie z dniem 1 stycznia 2014 r.

Dlaczego jesteśmy za deregulacją? Po pierwsze od samego początku stoimy na stanowisku, że nic nie powinno ograniczać możliwości potencjału Przedsiębiorców jak i samych Pośredników. Zarówno tych młodych wkraczających dopiero na rynek nieruchomości jak i tych starszych, zamkniętych w ryzach sztucznych przepisów. Mamy przecież ustawę o swobodzie gospodarczej, która powinna otwierać możliwości a nie je zamykać. Szacujemy, że deregulacja spowoduje zniknięcie ok. 60% działających obecnie na rynku małych i średnich biur nieruchomości, które nie sprostają nowoczesnym wymaganiom oraz jeszcze silniejszej konkurencji. Obecnie i tak bardzo silną pozycję na rynku mają duże sieci nieruchomości za którymi stoi olbrzymi kapitał. Stoimy jednak na stanowisku, że deregulacja a co za tym idzie większa konkurencja, niższe ceny za usługi oraz niższe koszty przy jednocześnie wyższym wynagrodzeniu pozwolą konkurować z sieciówkami, które zmuszone są i będą do ponoszenia i utrzymywania olbrzymich wydatków (flota samochodowa, duże przestrzenie biurowe, obsługa sekretariatów czy utrzymanie kadry zarządzającej).

Może własne biuro? Gratuluję! To dobra decyzja. Zanim jednak zaczniesz przelicz koszty i skalkuluj ryzyko. Oto lista tylko kilku przykładowych wydatków bez których się nie obejdziesz: Umowy z portalami na których będziesz zamieszczał oferty! Umowy z dostawcą aplikacji wspomagającej pracę agenta! Utrzymanie domeny, hosting i serwis Marketing Pozycjonowanie Monitoring i windykacja należności Umowy na usługi teleinformatyczne Zabezpieczenie logistyczne Sekretariat i rachunkowość Wynajem lokalu 6000 -12000 PLN A gdybyś miał(a) ponosić nie więcej niż 3 do 5% tych kosztów? Pomyśl tylko, nie więcej niż 3 do 5%. Brzmi interesująco? A może chciał(a)byś 5-krotnie obniżyć wydatki i mieć całą prowizję dla siebie? To jest możliwe!

Kim jesteśmy? mREX nieruchomości to innowacyjny pakiet usług na małopolskim i śląskim rynku nieruchomości. Nie jesteśmy sieciówką. Naszą firmę tworzą ludzie z pasją umiejący połączyć najlepsze na rynku webowe narzędzia (Galactica Virgo + POP), zdobytą wiedzę oraz elastyczny i niezależny czas pracy. Dbamy o dobry i skuteczny marketing. Jesteśmy obecni na kilkudziesięciu portalach branżowych oraz najpopularniejszych serwisach społecznościach. Nasze oferty już dzisiaj przegląda ok. 3500 potencjalnych klientów dziennie! Także poprzez mobilne urządzenia takie jak tablety czy smartfony (m.mrex.eu) Skuteczny marketing, nowoczesne zarządzanie oraz sprawdzony model know-how powoduje, że oferujemy jedną z najwyższych prowizji na rynku, 60% na stałe od każdej przeprowadzonej transakcji. Teraz przygotowaliśmy również rozwiązania wychodzące na przeciw deregulacji a pozwalające na skuteczne konkurowanie nawet przy obniżonych cenach za usługi w ramach następujących projektów: Freelancing 75 Coworking 90 Konsorcjum 2014

Co oferujemy? Najlepsze na rynku kompletne webowe (dostępne z poziomu przeglądarki internetowej) środowisko pracy (Galactica Virgo + POP) Bogatą bazę klientów popytowych i podażowych! Export ofert do kilkudziesięciu portali! Dostęp do panelu szkoleń  (webinaria, szkolenia stacjonarne, warsztaty) Na zawsze 75, 90 lub 100% prowizji z uzyskanych transakcji od swoich klientów!  Rozliczanie transakcji w ciągu 3 dni roboczych! Zabezpieczenie logistyczne! (wizytówki, nowoczesne umowy pośrednictwa, dokumentację pomocniczą, banery reklamowe, itp.) Dodatkowe wynagrodzenie (50 lub 100%) przy współpracy z doradcą finansowym DK NOTUS Sprawdzony model know-how!

Co zyskuję? 3500 odwiedzin potencjalnych klientów dziennie! Obecność ofert na portalach społecznościach! Obecność ofert na kilkudziesięciu portalach branżowych! Obecność ofert na urządzeniach mobilnych poprzez dedykowaną stronę! Przejrzyste zasady i prostotę! Pełną swobodę i brak jakichkolwiek targetów! Brak ryzyka i stałych kosztów związanych z prowadzeniem i utrzymaniem własnego biura! Brak konieczności podpisania niezbędnych umów (CRM,  POP, hosting, pozycjonowanie, abonamenty z portalami, windykacja należności, itp.) Dostęp do narzędzi pracy z każdego miejsca gdzie dociera Internet (dom, biuro, kawiarnia, hot-spot, itp.) Czas i pieniądze zaoszczędzone na  rozliczeniach, prowadzeniu biura, logistyce, etc. etc. Rozpoznawalną markę! Natychmiastowe działanie!

Gdzie znajdę swoją ofertę? Gratka.pl Morizon.pl Oferty.net Otodom.pl Domy.pl Nieruchomości-online.pl KRN.pl nPortal.pl Bizzone.pl Trovit.pl Szybko.pl m.mrex.eu – tablety, smartfony Dominium.pl Najdom.pl Allegro.pl Opendoor.pl Money.pl Polishproperty.pl Lokoom.pl, Hogo.pl, PropertyNews.pl Anonse.pl Bizzone.pl mrex.eu 3500 odwiedzin dziennie!!! …. i w wielu innych. W sumie ponad 40 portali z branży nieruchomości!!!

Jak dołączyć do projektu? Procedura standardowa Pobierz umowę o zachowaniu poufności TUTAJ Wydrukuj w dwóch egzemplarzach, uzupełnij dane i podpisz czytelnie Prześlij na adres podany w umowie wraz z kserokopią dokumentu tożsamości potwierdzoną za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem identycznym jak w dokumencie tożsamości Procedura uproszczona Pobierz umowę o zachowaniu poufności TUTAJ Wydrukuj w jednym egzemplarzu, uzupełnij dane i podpisz czytelnie Prześlij skan podpisanej umowy na adres e-mail podany w umowie wraz z potwierdzeniem adresu zamieszkania (potwierdzenie przelewu lub faktura nie starsze niż 3 miesiące) Po otrzymaniu umowy za pośrednictwem dowolnej procedury otrzymasz od Nas na podany przez siebie adres e-mail szczegółowe informacje o projektach. Razem możemy więcej!

Masz pytania? Robert Magdziarz, CEO mrex@mrex.eu 662 001 544