Biznesplan.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

Indywidualne Plany Działania
Analiza ryzyka projektu
Punkt Konsultacyjny KSU-
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Przygotowanie biznesplanu
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Nowoczesne poradnictwo zawodowe Włodzimierz Trzeciak
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Biznes plany w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich na lata ” Przemysław.
Podstawy analizy fundamentalnej spółki
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
opis projektu jednym zdaniem
Indywidualny plan działania
Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Prezentacja Biznesplanu
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Sporządzanie biznesplanu
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Sporządzamy biznesplan
Ogólny plan procesu restrukturyzacji profilu działalności społeczno-gospodarczej spółdzielni socjalnych.
INFORMACJA MARKETINGOWA
Elementy składowe Biznes Planu
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Urząd Miasta Zduńska Wola Biuro Obsługi Inwestorów
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Własna firma? Strach ma TYLKO wielkie oczy.
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
Ocena projektów inwestycyjnych
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
BIZNES PLAN © Aleksander Kusak XI.2014.
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Ewaluator Podsumowanie. 2 Ewaluator  Prezentacja projektów - wymiana informacji o projektach uczestników  Przypomnienie schematu – EWA / WKB / BP 
Referaty do PFP Rodzaje przedsiębiorstw podział przeds. wg rodzaju działalności, wielkości, celu, formy prawnej, struktury organizacyjnej, relacji.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Przedmiot działalności firmy: Firma „Błyskotka” to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe, którego celem będzie produkcja i sprzedaż. Forma organizacyjno-
Biznes plan Biznes plan jest dokumentem planistycznym związanym z działalnością globalną przedsiębiorstwa, którego zadaniem jest wskazanie celów oraz sposobów.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Grzegorz Cetner Brzeziny, 15. czerwca 2015 r. Szkolenie: Nowe Lokalne Strategie Rozwoju Od czego zacząć?
PARTNERSTWO WYRÓWNANIA SZANS realizacja projektu Wspieranie zakładów restrukturyzowanych i ich pracowników.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Nazwa, logo i motto firmy
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
Dominika Muś TiR, grupa 2b
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Prezentacja biznesplanu
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Indywidualne Plany Działania
Marketing w Firmie.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Doradca inwestycyjny Opis specjalności.
Zapis prezentacji:

Biznesplan

Biznesplan Funkcje biznesplanu: Zewnętrzna - jest źródłem informacji dla inwestorów czy banków – jest dokumentem często niezbędnym przy ubieganiu się o środki zewnętrzne Wewnętrzna- narzędzie niezbędne do skutecznego zarządzania firmą.

Biznesplan Biznesplan musi odpowiadać na pytania: Na którym etapie swojej działalności się znajdujesz? Dokąd zmierzasz (co chcesz osiągnąć)? Jakie masz propozycje dla inwestorów, banków, akcjonariuszy, współpracowników? W jaki sposób zamierzasz to osiągnąć (jakimi metodami, strategiami)? Czy to jest opłacalne?

Biznesplan Struktura biznesplanu: Streszczenie Opis firmy Zarządzanie Plan marketingowy Plan organizacyjny Harmonogram realizacji przedsięwzięcia Analiza ryzyka Plan finansowy

Streszczenie Struktura biznesplanu: Cel napisania biznesplanu Opis produktu/usługi podkreślający korzyści dla klienta oraz konkurencyjność oferty Informacje potwierdzające umiejętności i kompetencje twórców przedsięwzięcia Potrzeby finansowe i ich strukturę Projektowane dochody gwarantujące korzyści dla inwestorów

Opis firmy Struktura biznesplanu: Misja – hasło przewodnie działalności Przedmiot działalności firmy Forma organizacyjno prawna Konkurencyjność oferty: Kim są konkurenci Jakie są ich atuty i słabości Co odróżnia ofertę od oferty konkurencji?

Zarządzanie Struktura biznesplanu: Obowiązki osób zarządzających firmą Stosunki własnościowe oraz sposób podziału własności Doświadczenie zawodowe osób zarządzających firmą. Role osób w zespole Skład rady nadzorczej Wykaz i charakterystyka doradców firmy

Plan marketingowy Struktura biznesplanu: Analiza rynku. Identyfikacja klientów. Lokalizacja. Dystrybucja. Promocja. Polityka cenowa

Plan organizacyjny Struktura biznesplanu: Pracownicy: Opis planowanego zatrudnienia Zasady wynagradzania pracowników. Tryb i koszty szkolenia Dostawcy: Wytypowanie firm współpracujących i określenie sposobów nawiązywania współpracy Określenie decyzji o rodzaju prowadzonej księgowości

Harmonogram realizacji przedsięwzięcia Struktura biznesplanu: Opis czynności niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia Kolejność i czas trwania poszczególnych czynności Osoby odpowiedzialne za wdrożenie i sfinalizowanie poszczególnych działań

Analiza ryzyka: szanse i zagrożenia Struktura biznesplanu: Najważniejsze szanse i ich konsekwencje Najważniejsze zagrożenia i ich konsekwencje Działania planowane w celu wyeliminowania lub zminimalizowania skutków zagrożeń i wykorzystania szans.

Plan finansowy Struktura biznesplanu: Rachunek zysków i strat Bilans Rachunek przepływów środków pieniężnych (cash flow)