Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

Targi Edukacyjne – Festiwal Zawodów w Małopolsce
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja Związku Pracodawców Forum Okrętowe na temat Przygotowanie kadr dla przemysłu okrętowego Gdańsk, 29 marca 2007r.
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Rodzic jako doradca zawodowy
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
Chcę się uczyć i pracować – organizacja praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Mieleckim 28 czerwiec 2005r. Spotkanie organizacyjne.
-GASTRONOMICZNEJ NA DOLNYM ŚLĄSKU
Organizator Spółdzielnia Socjalna jako instrument resocjalizacji w Zakładzie Poprawczym w Studzieńcu Toruń, 21/09/2012.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Kwalifikacje po europejsku Zmiana dla Twojej przyszłości.
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Monitoring zawodów deficytowych i nadwyżkowych w powiecie radziejowskim – raport powiatowy za I półrocze 2010 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
„Szkolne Centrum Nauki”
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Obawy i nadzieje młodzieży w perspektywie wejścia na lokalne rynki pracy Dane z terenowych badań społecznych marzec-maj 2005 r Bohdan Rożnowski, Katolicki.
RegioNet – regionalne konfrontacje i praca w Internecie pomiędzy europejskimi szkołami Kryteria analizy materiału badawczego.
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE
Co dalej Gimnazjalisto ?
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sochaczewski.
Kariery zawodowe w prognozach na XXI wiek
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Psychologiczno-Pedagogiczna Poradnia dla Młodzieży w Łodzi
KINGA NOWAKOWSKA OLGIERD KONIECZNY Szczecinek, 30 września 2014 r. BADANIE EWALUACYJNE STAŻE JAKO NARZĘDZIE AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Moje dziecko wybiera szkołę/zawód
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Szkolnictwo zawodowe w opinii uczniów w świetle wybranych wyników badań Iwona Gruczyńska, Waldemar Dubla.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
Europass.
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
Młodzież na rynku pracy - stan i struktura bezrobocia -
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zapis prezentacji:

Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego w regionie Raport z badań Rynek pracy a aspiracje zawodowe i edukacyjne młodzieży województwa opolskiego. Stan i prognoza Z/2.16/II/2 I 66/06 Część II Aspiracje edukacyjne i zawodowe, plany i dążenia życiowe młodzieży szkół ponadgimnazjalnych województwa opolskiego. Moja Przyszłość Dr Teresa Sołdra-Gwiżdż Mgr Olgierd Gwiżdż

Ryc. 1. Odpowiedzi na pytanie: Czy zamierzasz uczyć się dalej?

Ryc. 2. Uzasadnienie zaniechania dalszego kształcenia

Ryc. 3. Opinie młodzieży o tym, czy warto obecnie w Polsce zdobywać wykształcenie?

Ryc. 4. Odpowiedzi na pytanie: Czy wiesz, jaki zawód chciałbyś zdobyć w przyszłości?

Ryc. 5. Odpowiedzi na pytanie: Jeśli nie wybrałeś(aś) jeszcze zawodu, zaznacz dlaczego

Ryc. 6. Uzasadnienie wyboru zawodu

Ryc. 7. Plany życiowe młodzieży po ukończeniu szkoły

Ryc. 8. Odpowiedzi na pytanie: Czy myślisz o wyjeździe za granicę w poszukiwaniu pracy?

Ryc. 9. Odpowiedzi na pytanie: Polska jest członkiem UE. Czy młodzi Polacy mają takie same szanse jak inni Europejczycy?

Ryc. 10. Odpowiedzi na pytanie: Czy w Twojej szkole miałeś(aś) zajęcia poświęcone wyborom szkoły i zawodu?

Ryc. 11. Odpowiedzi na pytanie: Jak uważasz – czy w przyszłości znajdziesz pracę w zawodzie, który wybrałeś(aś)?

Ryc. 12. Plany życiowe młodzieży po ukończeniu szkoły w aspekcie pochodzenia etnicznego

Ryc. 13. Odpowiedzi na pytanie: Czy zamierzasz uczyć się dalej? W aspekcie pochodzenia etnicznego