WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

„Budowa ścieżki pieszo – rowerowej przy jeziorze E
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
PREZENTACJA NA TEMAT MIASTA KATOWICE
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
Puszcza Biała jako produkt ekoturystyczny
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. LIDER PROJEKTU: PARTNER PROJEKTU:
Wojciech Kuśpik – Prezes Zarządu, Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości Artur Wolny – Ernst & Young.
Wrzesień 2006 r. kwiecień 2006.
Wrocławski Obszar Metropolitalny
Zrealizowane projekty z zakresu turystyki i sportu Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa Jarocin 2012.
Adam Lewandowski. Coraz bardziej potrzebujemy całościowych strategii i skoordynowanych działań ze strony wszystkich instytucji i osób zaangażowanych w.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Rozwój obszaru działania Nadnoteckiej Grupy Rybackiej poprzez wsparcie działalności około-rybackiej i gospodarczej oraz budowę zaplecza społecznego i.
SIDE- CLUSTER liderem ekoprzedsiębiorczości Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Technik Turystyki Wiejskiej
Produkt uzdrowiskowy.
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
KONCEPCJA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DOLINY CYBINY
Instytut na rzecz Ekorozwoju
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Promocja obszaru Jeziora Zegrzyńskiego poprzez działania Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego.
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” „Przyjazna Wieś” na najlepszy projekt w zakresie.
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
Leszno jako centrum aglomeracji i centrum subregionu
Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Województwo Zachodniopomorskie
HISTORIA i OSIĄGNIĘCIA STOWARZYSZENIA GMIN MIKROREGIONU WIELKOPOLSKIEGO PARKU NARODOWEGO Konferencja inaugurująca projekt „Wzmocnienie współpracy członków.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
GMINA MIEJSKO – WIEJSKA: BIAŁOBRZEGI. GMINA MIEJSKO – WIEJSKA: BIAŁOBRZEGI Historia gminy sięga roku 1540 W ciągu pierwszych czterystu lat istnienia Białobrzegi.
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy Pl. Moniuszki Koziegłowy
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn.: „Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania,
„Szerokie partnerstwo trójsektorowe jako narzędzie rozwiązywania problemów Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów” oraz „Dobre praktyki.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Rewitalizacja Parku Książąt Pomorskich „A” w Koszalinie Gmina-Miasto Koszalin Szczecin, marzec 2010r.
Zasady dofinansowania projektów w ramach osi priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska ze szczególnym uwzględnieniem działania 2.6.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Podsumowanie realizacji celów Strategii Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Powiatu Kartuskiego Spotkanie Rady Programowej Strategii Rozwoju Powiatu.
WYKORZYSTAJMY NASZE MOŻLIWOŚCI
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Konsultacje społeczne projektu
Partnerstwo samorządów Koszalińskiego Obszaru Funkcjonalnego szansą na wzmocnienie potencjału rozwojowego regionu Koszalin, 20 kwietnia 2017.
Stowarzyszenie Wrocławska Inicjatywa Rowerowa
„ROBOCZEGO PROGRAMU DZIAŁAŃ ZIT WrOF”
Region promocji turystycznej
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” „Przyjazna Wieś” na najlepszy projekt w zakresie.
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA

Przed projektem Wokół Wrocławia… Promocja atrakcyjności turystycznej Gmin Strategia Partnerstwo

Spostrzeżenie Mieszkańcy Wrocławia to duży potenciał turystyczny, szczególnie w weekendach Szansa Mechanizm konstruowania sieciowego produktu turystycznego niewątpliwie może wpłynąć na wydłużenie statystycznego pobytu turysty we Wrocławiu oraz na aktywność turystyczną samych mieszkańców Cel Tworzenie marki Aglomeracji Wrocławskiej (tzw. brand awareness) w sferze turystyki rowerowej, wypoczynku czy rekreacji weekendowej Poprzez Stworzenia prostego i szybkiego systemu informacji o atrakcjach turystycznych; Przed projektem Wokół Wrocławia…

Tworzenie skoordynowanego systemu dystrybucji informacji o atrakcjach turystycznych w rejonie wokół Wrocławia Zakłada się przyciągnięcie mieszkańców Wrocławia i innych dużych miast w ramach turystyki weekendowej i krótko pobytowej przez cały rok 13 partnerów - Brzeg Dolny, Czernica, Długołęka, Kostomłoty, Krośnice, Miękinia, m. Oleśnica, Oborniki Śląskie, Środa Śląska, Trzebnica, Żmigród, Zórawina i Powiat Wołowski We wszystkich jst są obszary chronione – m.in. 8 rezerwatów przyrody, 9 obszarów Natura 2000, 560km szlaków i ścieżek rowerowych i ponad 20 plenerów malarskich Promocja atrakcyjności turystycznej Gmin

Ponadregionalnie do krajowych i zagranicznych turystów i przyjezdnych na Dolny Śląsk Kampania promocyjno-informacyjna Projektu prowadzona będzie wielotorowo: Regionalnie do mieszkańców regionu Lokalnie do mieszkanców Wrocławia, Studentów, innych osób aktualnie przebywajacych we Wrocławiu

Strategia Ścieżki rowerowe: trasy rekreacyjne na obrzeżach miasta i kampania reklamowa nakręcająca na jeżdżenie na rowerze Równie ważną kwestią wydaje się przygotowanie zestawu mierników i wskaźników tak, aby można było mierzyć zwiększenie ruchu turystycznego spowodowanego przez funkcjonowanie strony i dystrybucję mapki Promocji towarzyszyć powinna równoległa i stopniowa rozbudowa bazy turystycznej Ekologia: propagowanie zachowań pro-ekologicznych i uświadamianie kierunków zmian które kształtują nasze życie

Partnerstwo Propozycje: Ujednolicenie w oznakowaniu tras: dokonać inwentaryzacji istniejących tras na terenie każdej z Gmin. Ta inicjatywa powinna być rozszerzona do wszystkich Gmin aglomeracji wrocławskiej Ośrodki edukacji ekologicznej: połączenie sił wszystkich takich centrum na terenie aglomeracji wrocławskiej na rzecz tworzenia i organizowania warsztatów jednodniowych – przede wszystkim tam, gdzie nie ma bazy noclegowej czy hotelowej Zwiększenie aktywności nie tylko potencjalnych turystów, ale również podmiotów gospodarczych A może nagroda dla klas biorących udział w zielonych szkołach?

Aglomeracja Wrocławska

Przyroda Turystyka Aktywna Scieżki Edukacyjne