Spójność działań marketingowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
„Na dobry początek – staż”
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Śląski System Informacji Turystycznej
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
„Wychowanie patriotyczne poprzez krajoznawstwo i turystykę szkolną”
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Gdańsk miastem wolności.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Województwo pomorskie –
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, jako element zrównoważonego i wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich” Kielce, kwiecień „Projekt finansowany.
KONKURSY PRZEDMIOTOWE DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO rok szkolny 2013/2014.
Kampania wizerunkowa Polski przed
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Katarzyna Sobierajska
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Rozwój turystyki wiejskiej i agroturystyki Doświadczenia XX - lecia
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania Prezentacja funkcjonowania Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania w II schemacie Pilotażowego Programu.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Sprawozdanie z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Grupa robocza ds. KSOW Warszawa, r. „Europejski.
REALIZACJA PLANU DZIAŁANIA KSOW WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE stan na r.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Przedstawicielstwo CzechTourism Warszawa
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Postępy w realizacji Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Zapis prezentacji:

Spójność działań marketingowych warunkiem kreowania markowych produktów turystycznych obszaru - na przykładzie działań promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego

efekt synergii i skali, Uzyskany zostaje czego przykładem są efekty prowadzonych kampanii promocyjnych: wizerunkowej - Województwa Świętokrzyskiego Świętokrzyskie czaruje- poleć na weekend produktów turystycznych (w tym obszaru produktów turystyki wiejskiej „Swojskie klimaty”)

Grupy docelowe turyści weekendowi rodzinni (rodziny z dziećmi) dzieci i młodzież szkolna zainteresowani wypoczynkiem na wsi turyści zagraniczni: rynek niemiecki, ukraiński, rosyjski – turyści indywidualni, poszukiwacze inności, turyści aktywni

Turystyka dzieci i młodzieży Obszary priorytetowe Marka Świętokrzyskie i priorytetowe obszary produktowe aktywna agroturystyka kulturowa uzdrowiskowa Turystyka dzieci i młodzieży

Założenia strategiczne Kampanie opierają się na następujących przesłankach: Świętokrzyskie nadal postrzegane jest przez część Polaków za obszar pod wieloma względami opóźniony w stosunku do reszty kraju, Potencjalni turyści często nie wiedzą, że w Świętokrzyskim znajduje się wiele cennych atrakcji turystycznych, nie wszyscy kojarzą nasze flagowe produkty czy atrakcje, …bo, wynika to z rezultatów analiz i badań (np. badania wizerunkowe Pentora, 2009 i 2011)

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Badanie wizerunkowe wykonane przez dom badawczy TMS PENTOR w 2009 i 2011 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Departament Polityki Regionalnej Oddział Zarządzania RPO

Podsumowanie raportu wizerunkowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Podsumowanie raportu wizerunkowego W 2011- co trzeci badany bierze pod uwagę województwo świętokrzyskie jako miejsce krótkiego wypoczynku Jest to aż o 13% więcej niż w roku 2009. Najczęstszym punktem styku z kampanią były media elektroniczne: telewizja (64%) i internet (23%) oraz prasa ogólnopolska (12%). Ci, którzy spotkali się z kampanią w telewizji, zapytani o konkretny program, audycję w której spotkali się z kampanią, wskazują głównie na serial TVP Ojciec Mateusz (53%) oraz na spoty reklamowe (36%). Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Departament Polityki Regionalnej Oddział Zarządzania RPO

Podsumowanie raportu wizerunkowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Podsumowanie raportu wizerunkowego Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Departament Polityki Regionalnej Oddział Zarządzania RPO

Podsumowanie raportu wizerunkowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Podsumowanie raportu wizerunkowego Spośród 19 przedstawionych badanym w 2011 miejsc znajdujących się na obszarze województwa świętokrzyskiego 8 było dobrze znanych. Zwraca uwagę wzrost skojarzenia Sandomierza z województwem świętokrzyskim względem roku 2009 (43% vs 35%). Podobny trend wykazują badani kojarząc z województwem świętokrzyskim Święty Krzyż (+2%), Jaskinię Raj (+2%), Pacanów (+3%) i Krzemionki Opatowskie (+1%). Znaczny wzrost skojarzenia z województwem świętokrzyskim odnotował również Sabat Czarownic (27% vs 22%). Region kojarzy się respondentom przede wszystkim ze zwiedzaniem (62%), turystyką pieszą (61%) i agroturystyką (56%, w 2009 – 51%). W coraz większym stopniu upowszechnia się wizerunek regionu jako dobrego miejsca na wypady na narty w okresie zimowym. Z tą formą turystyki kojarzyło ziemię świętokrzyską 30% badanych. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Departament Polityki Regionalnej Oddział Zarządzania RPO

Komunikacja regionu i produktów Ramy komunikacyjne Komunikacja regionu i produktów Miejsca mocy -intelektualnej, duchowej, fizycznej, pełne inspirującej energii i magii, bliskie terytorialnie – dobre, aby „polecieć na weekend”, z fascynującymi osobowościami Klimat kampanii produktu „Swojskie klimaty” - piękna przyroda, pozostająca w symbiozie z bogatym dziedzictwie kulturowym

spot

Struktury kampanii i zastosowane narzędzia promocyjne Struktura kampanii; etapy, moduły i części wymienne są spójne: jednolita rama werbalno wizualna, szata graficzna, zastosowane ścieżki dźwiękowe. Zastosowane nośniki i narzędzia promocji gwarantują skuteczne dotarcie do wybranych grup odbiorców.

Turystyczne logo regionu Modyfikacja turystycznego logo regionu na potrzeby różnych form turystyki – dodanie atrybutów.

Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL www.agro.travel

Wstawić filmik z Sabatu

KONIEC ?

A NO TAK – JESZCZE SIĘ POCHWALIĆ! 

GRAND PRIX na Festiwalu Złote Formaty! W prestiżowym konkursie Złote Formaty Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Promocji Miast i Regionów! Projekt na promocję regionu pokonał takich konkurentów, jak Poznań oraz projekty „Kulturalna Małopolska” i kampanię „Śląskie. Pozytywna Energia”

Lider Regionu 2010 w kategorii Sport, turystyka, rekreacja! W piątek 4 lutego 2011 r. po raz jedenasty przyznawano nagrody Lidera Regionu.. Uhonorowano dwadzieścia sześć osób, reprezentujące firmy działające na rzecz rozwoju i promocji województwa świętokrzyskiego oraz kształtujące dobrą markę regionu. W tegorocznej edycji w kategorii Sport, turystyka, rekreacja laureatem nagrody Lidera Regionu została Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego.

Telekamera 2011 dla serialu „Ojciec Mateusz”! Telekamera 2011 w kategorii „Serial cotygodniowy” przypadła serialowi TVP1„Ojciec Mateusz”. Zwycięstwo jest tym bardziej znaczące, że „świętokrzyski” serial pokonał bardzo silną konkurencję. Do nagrody nominowane były bowiem również takie znane produkcje jak: „Blondynka”, „Czas honoru”, „Hotel 52” i „Usta Usta”.

Małgorzata Wilk-Grzywna e-mail: m.grzywna@swietokrzyskie.travel Serdecznie dziękuje za uwagę Małgorzata Wilk-Grzywna www.swietokrzyskie.travel www.rot.swietokrzyskie.travel e-mail: m.grzywna@swietokrzyskie.travel