TELEFONIA DIALOG S.A. KONFERENCJA PRASOWA 9 listopada 2006.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Neostrada tp.
Promocyjne opłaty w Ofercie RLLO
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FM GROUP MOBILE.
Migracje Neostrady Czym jest migracja Neostrady ? Podpisanie przez klienta aneksu do umowy, który zmienia prędkość i przedłuża okres obowiązywania umowy.
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Szerokopasmowe Lubuskie
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHONIEJ Agnieszka Kapciak Dyrektor Departamentu Koordynacji Programów Regionalnych.
Uwolnienie rynku telekomunikacyjnego – uwolnienie pętli lokalnych
Katedra Marketingu Usług
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
1 1 Date:Arial 14 pt Name:Arial 14 pt Here is a headline: Arial 36 pt with image. Linia leasingowa Flexline.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Metody dostępu do internetu
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Informacje o firmie HEXA Telecom
Interactive Marketing Partner marketing
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
1. 2 Kryteria przyjęte przy tworzeniu oferty: elastyczność dostępność uniwersalność łatwa i szybka dystrybucja Podstawowa zaleta ofert to darmowe nielimitowane.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Simfonia harmonia oczekiwań, możliwości i wyzwań grudzień 2007.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Internetowego Biura Rachunkowego
Prezentacja wyników badania
„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Dostęp bezprzewodowy Pom potom….
Tańsze sposoby na przekazywanie życzeń świątecznych
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Internet LTE dla Firm 2 plany taryfowe do wyboru
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

TELEFONIA DIALOG S.A. KONFERENCJA PRASOWA 9 listopada 2006

Odbiorcy 4 grupy odbiorców usługi DialNet (podział i nazewnictwo własne) –Hard user- korzysta z dostępu szerokopasmowego i dużo dzwoni –Soft user- korzysta z dostępu szerokopasmowego, dzwoni sporadycznie –Software user- korzysta z dostępu szerokopasmowego, rozmawia za pośrednictwem technologii VoIP –Mobile user- korzysta wyłącznie z usługi dostępu szerokopasmowego

Obecna oferta Rodzina usług TelePakiety DSL Rodzina usług DialNet Rodzina usług –przepływności od 512kbps do 2Mbps –pakiety od 60 do 300 minut

TelePakiety DSL – nowa oferta Dostęp szerokopasmowy + darmowe rozmowy przez telefon Najważniejsze zmiany: –umowa na czas nieokreślony lub przez 12, 24 i 36 miesięcy –nielimitowany dostęp do Internetu w technologii ADSL z prędkością 512 kbps, 1 Mbps lub 2Mbps –pakiety 60 lub 180 minut na połączenia lokalne i międzystrefowe do wszystkich krajowych sieci stacjonarnych i wybranych zagranicznych –darmowe weekendy już od w czwartek

TelePakiety DSL – nowa oferta Dostęp szerokopasmowy + darmowe rozmowy przez telefon Korzyści: –za dostęp do Internetu opłata już od 24 zł przez cały okres trwania umowy –brak limitów w ilości pobieranych i wysyłanych danych –opłaty za pakiet 60 lub 180 darmowych minut już od 45 zł –darmowe połączenia każdego dnia już od godz i w weekendy - a weekend zaczyna się w Dialogu już od czwartku –gwarancja tej samej ceny po zakończeniu umowy

TelePakiety DSL – nowa oferta

DialNet – nowa oferta Dostęp szerokopasmowy - usługa podstawowa Najważniejsze zmiany: –umowa na czas nieokreślony lub przez 12, 24 i 36 miesięcy –nielimitowany dostęp do Internetu w technologii ADSL z prędkością 512 kbps, 1 Mbps, 2 Mbps lub 3Mbps Korzyści: –cena przez cały okres trwania umowy jest stała –każdy wariant usługi dostępny we wszystkich planach taryfowych, nawet z najtańszym abonamentem za 23,18 zł –gwarancja tej samej ceny po zakończeniu umowy

DialNet – nowa oferta

– nowa oferta Dostęp szerokopasmowy + telefonia internetowa (bez linii telefonicznej!) Najważniejsze zmiany: –umowa na czas nieokreślony lub przez 12, 24 i 36 miesięcy –nielimitowany dostęp do Internetu w technologii ADSL z prędkością 512 kbps lub 1 Mbps –pakiety 120 lub 300 minut na połączenia lokalne i międzystrefowe do krajowych sieci stacjonarnych oraz na połączenia międzynarodowe do sieci stacjonarnych wybranych krajów. –modem ADSL w dwóch wersjach

– nowa oferta Dostęp szerokopasmowy + telefonia internetowa (bez linii telefonicznej!) Korzyści: –brak konieczności posiadania telefonu stacjonarnego i opłacania abonamentu telefonicznego –pakiet 120 lub 300 darmowych minut do wykorzystania. –brak limitów w ilości pobieranych i wysyłanych danych –gwarancja tej samej ceny po zakończeniu umowy

– nowa oferta

DialNet - kierunki rozwoju –styczeń usługi szerokopasmowe bez telefonu –luty możliwość samodzielnej zmiany przepływności usługi –kwiecień Dialog media – DialNet jako składowa pakietu Triple Play –połowa usługi szerokopasmowe dostępne dla abonentów TP S.A.

Kampania promocyjna 9 listopada 2006

Wnioski z badań do komunikacji Mamy do czynienia z bardzo szeroką grupą celu. Są to ludzie w różnym wieku, o różnym statusie materialnym oraz poziomie wykształcenia, niemal z każdej grupy zawodowej. Sytuacja materialna grupy docelowej oraz ich własna ocena tejże sytuacji decydują o tym, że w przekazie reklamowym na pierwsze miejsce wysuwa się argument oszczędności, stabilności i atrakcyjności cenowej mała wrażliwość na sztukę i aspekty kulturalne w ich życiu sugerują, że przekaz sprzedażowy winien stronić od zbyt wyemancypowanych elementów wizerunkowych, a skoncentrować się na przekazaniu najistotniejszych argumentów racjonalnych w sposób konkretny, jasny i czytelny!

Charakter / klimat przekazu Do naszej Grupy Docelowej mówimy: Wiarygodnie Czysto Jasno przekazując główne benefity i atuty sprzedażowe Stroniąc od języka wirtualnych emocji, Koncentrując się na ważnych dla Grupy faktach!

Strategia komunikacji

Prawda o rynku Potrzeba naszej Grupy Docelowej: Chcę mieć transfer nieograniczony ilością danych! Nie chcę mieć zablokowanych innych usług! Nie chcę też mieć nakazu założenia konkretnego abonamentu telefonicznego, żeby móc podłączyć Internet! Chcę, żeby mój Internet był bezawaryjny. Chcę mieć pewność, że oferta na którą się decyduję jest uczciwa i stała – nie chcę nigdy czuć się oszukiwany! Chcę, żeby po podpisaniu umowy nadal traktowano mnie z szacunkiem i zainteresowaniem jako Klienta! Odpowiedź konkurencji: -TPSA/ Najlepszy domowy Internet -Chello / Superszybki i stały Internet -Multimedia/Szybki i tani Internet -Aster/Domowe centrum świata -Netia/Stały i szybki dostęp do Internetu -ISP/Szybki i pewny dostęp do Internetu Cała prawda (realna oferta) TPSA- zwodnicza oferta cenowa, ograniczenie transferu danych, 28 zł tylko przez pierwszy rok, brak wysokiego poziomu obsługi po podpisaniu umowy. Chello- ograniczenia transferu danych, wymagania sprzętowe. Multimedia- bardzo częste spowolnienia łącza. Aster- dobrze oceniany dostęp do Internetu, ale wysokie ceny. Netia- bardzo powolny transfer. ISP- niska cena kosztem jakości Nasze realne przewagi – esencja komunikatu DialNet - nieograniczony dostęp do szybkiego i niezawodnego Internetu w stałej cenie przez cały okres trwania umowy

Wnioski ogólne Wnioski z analizy grupy celu: Chcę mieć transfer nieograniczony ilością danych! Nie chcę mieć zablokowanych innych usług! Nie chcę też mieć nakazu założenia konkretnego abonamentu telefonicznego, żeby móc podłączyć Internet! Chcę, żeby mój Internet był bezawaryjny. Chcę mieć pewność, że oferta na którą się decyduję jest uczciwa i stała – nie chcę nigdy czuć się oszukiwany! Chcę, żeby po podpisaniu umowy nadal traktowano mnie z szacunkiem i zainteresowaniem jako Klienta! Wnioski z analizy konkurencji: Nie ma wśród całej konkurencji, silnego, wyraźnego gracza, który spełniłby wszystkie oczekiwania grupy docelowej. - jeżeli spełniony jest parametr jakości i szybkości, nie są zachowane warunki cenowe (TP SA). - jeżeli cena i jakość są do przyjęcia, transfer danych jest limitowany (Chello) - jeżeli brak jest limitu i cena jest dostatecznie niska, występują problemy z jakością (ISP) Chcę po prostu dobrej i uczciwej oferty! Zawsze coś jest nie tak…Po prostu dobra i uczciwa oferta! Wnioski z analizy marki DialNet: - Bardzo wysoka i stała jakość usługi (nowoczesna, własna infrastruktura) - Brak ograniczenia transferu danych - Szerokie pasmo dostępowe: od 512 kb/s do 8 Mb/s. Stała cena usługi także po zakończeniu trwania umowy (bez marketingu z * ).

Brand Pyramid Competence Positioning Dialog Pewny, niezawodny, nowoczesny, dostępny cenowo dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych (jakość do ceny również w porównaniu z konkurencja), Gwarancja jakości i ceny, nie tylko w okresie promocji. Gwarancja uczciwości. Dzięki DialNet mam większą swobodę korzystania z bogatych zasobów sieci (multimedia, radio, telewizja internetowa) i nie martwię się, że moje połączenie podczas rozmowy telefoniczne zostanie zerwane lub jakość połączenia obniżona. To również gwarancja stałej ceny, która nie wzrasta po zakończeniu promocji. Zadowolony konsument – w trakcie całego czasu korzystania z oferowanych rozwiązań. Dialog, to więcej możliwości niż daje konkurencja Umbrella rational benefit Dialog to nowoczesny dostawca wielu niezawodnych rozwiązań telekomunikacyjnych w korzystnej cenie, bez niespodzianek Rational benefits RTB USP Range (sub brands) DialNet Nowoczesna technologia, nowe, własne linie przesyłowe, stała gwarantowana prędkość dostępu. Nowoczesne, nie skażone przeszłością podejście do Klienta. Dzięki DialNet jestem obywatelem świata – czuję się na czasie, bo mogę swobodnie korzystać ze wszystkich zasobów jakie niesie Internet Emotional benefit Execution Nowoczesny wizerunek, lekki przystępny język Dialog – więcej możliwości, DialNet –więcej możliwości... w Internecie Umbrella Image

Strategia komunikacji Jak to osiągnąć?

marka sektor konsument Strategia osobowościowa Strategia sektorowa Strategia konkurencyjna Markę określa się poprzez to dla kogo jest - marka wyraża osobowość a cechy produktowe w sektorze nie są istotne Markę występuje w imieniu całego sektora, cel wyedukowanie konsumenta Zestawienie marek z innymi konkurentami, budowanie racjonalnego przekonania o wyższości marki nad innymi graczami na rynku

Założenia do kreacji Gwarantowany efekt (czyli emocje i wrażenia, które przypisane zostaną Marce DialNet): - Zadowolenie - Relaks - Brak ograniczeń - Satysfakcja - Zabawa - Fun - Duma, Prestiż - Poczucie bezpieczeństwa - Poczucie stabilności Obowiązkowa treść: - Cena - Jakość - Pasmo - Nielimitowany transfer - Stabilność Sugerowana forma: - Przekaz emocjonalny - Dowcipna kreacja porównawcza - Zabawa kontrastem - Ambasador Marki - Dynamiczna technologia

Kampania Cel kampanii: poinformowanie potencjalnych klientów o usłudze szerokopasmowego dostępu do internetu DialNet Czas trwania: listopad – grudzień 2006 Copywriter: Butik Kreatywny Szczepanik & Żukowski Reżyseria: Marcin Ziębiński Studio: ITI Film Studio

TELEFONIA DIALOG S.A. KONFERENCJA PRASOWA 9 listopada 2006