Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja na wywiadówkę
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
„Eksperymentowanie i wzajemne nauczanie”
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Pakiet edukacyjny do lekcji biologii dla gimnazjum
Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Zastosuj w praktyce” Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Pakiet edukacyjny do lekcji Gdzie i kiedy toczy się akcja „Zemsty”?
Sposoby wykorzystania sieci
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.
Program aktywnej edukacji obywatelskiej promujący ochronę walorów przyrodniczo cennych regionów Polski Program aktywnej edukacji obywatelskiej promujący.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Komputer w pracy ucznia na lekcjach sztuki..
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Konfiguracja VPN Serwera – Windows 7
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Spotkanie z termometrem
Zwierzęta w parku Anna Rak
Tablica liczbowa – dodawanie i odejmowanie
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
ZMIENNA POGODA ANNA RAK PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Przykłady dobrych praktyk WEBQUEST Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Społeczna Szkoła Podstawowa w Budziskach
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Portale edukacyjne wspierające nauczanie biologii

BioCentrum Edukacji Naukowej ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejdź do Projekt VOLVOX Projekt VOLVOXProjekt VOLVOX

BioCENBioCEN ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Wybierz Ilustracje EuroBio Ilustracje EuroBioIlustracje EuroBio

BioCENBioCEN ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Na tej stronie możesz pobrać ilustracje (jako pliki PDF). Prawa autorskie niniejszych ilustracji należą do Szkoły Europejskiej.

BioCENBioCEN ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Protokoły praktyczneProtokoły praktyczne – scenariusze zajęć Protokoły praktyczne Protokoły praktyczneProtokoły praktyczne – scenariusze zajęć Protokoły praktyczne

BioCENBioCEN ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejdź do hasła Jak prawidłowo przeprowadzić eksperyment naukowy? Jak prawidłowo przeprowadzić eksperyment naukowy? Jak prawidłowo przeprowadzić eksperyment naukowy?

WYDAWNICTWA EDUKACYJNE WIKING ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Wybierz Biologia Wizualizacje Wizualizacje

WYDAWNICTWA EDUKACYJNE WIKING ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach WIZUALIZACJE Przejdź do Tablice edukacyjne Tablice edukacyjneTablice edukacyjne

WYDAWNICTWA EDUKACYJNE WIKING ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach TABLICE EDUKACYJNE TABLICE EDUKACYJNE

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejdź do LEKCJE ONLINE i wybierz Mejoza Mejoza

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Z menu Nawigacja wybierz Animacja

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

e-Bug dla gimnazjów e-Bug dla gimnazjów e-Bug dla gimnazjów e-Bug dla gimnazjów ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach W ramach projektu e-Bug przygotowano szereg gier i materiałów edukacyjnych przybliżających świat drobnoustrojów, a także problemy szerzenia sie infekcji, zapobiegania im i ich leczenia. Wybierz Naturalne Siły Obronne Naturalne Siły ObronneNaturalne Siły Obronne

e-Bug dla gimnazjów ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Pobierz prezentację Układ Odpornościowy Organizmu (MS PowerPoint)

e-Bug dla gimnazjów ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Prezentacja (MS PowerPoint)

eduNETeduNET ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejdź do Wideo miesiąca Wideo miesiącaWideo miesiąca

Wideo – Działanie adrenaliny ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Wideo miesiąca Wideo miesiąca

Symulacja – Zawał serca a rodzaj diety ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Symulacje

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij tutaj Kliknij tutaj

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejdź do START Przejdź do START

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego