Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Support.ebsco.com Użycie funkcji historii wyszukiwania Przewodnik.
Advertisements

Zakupy w E-Szop krok po kroku:
Interaktywna prezentacja użytkowa
Cena: 59 zł brutto To prosty w obsłudze program komputerowy do generowania dokumentów sprzedaży za towary i usługi, przelewów bankowych i dokumentów kasowych.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
MS Access 2003 Kwerendy Paweł Górczyński.
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA RAMY
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Obsługa Total Commandera 5.51
Jak korzystać z programu peer-to-peer Na przykładzie programu eMule.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Opracowała: Iwona Kowalik
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
Zamówienia z firmy Pol-Skone
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
FAKTURY++ FRAKTAL Program do tworzenia dokumentów sprzedaży.
Świadectwa Optivum.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
System zamawiania on-line
Rozpoczęcie pracy z programem DAPP Optic.
System e-zamówienia.
Przyjęcie towaru na magazyn
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
Kontrola sprzedaży, zysków, remanent, rejestry VAT, raport kasowy.
Uaktywnianie i wykorzystywanie opcji INDEKS DOLNY i INDEKS GÓRNY w programie MSWord Klikaj, by przejść na kolejny slajd.
Gabinet Okulistyczny. Badanie pacjenta, wydruki wizyt, automatyczna realizacja recepty na stanowisku sprzedaży.
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
Korespondencja seryjna
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 2000, Xp, 2003.
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
Visual Basic w Excelu.
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
1. Aby dodać nową firmę 1.2 Klikamy na pole dodaj 1.1 W portalu, w menu bocznym wyszukujemy Firmy w Business Linku.
Korzystanie z katalogu komputerowego ALEPH
E XCEL INACZEJ Przygotował: Przemysław Kacperski.
Korespondencja seryjna
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.
Przykłady analiza i projektowanie
Konfiguracja VPN Serwera – Windows 7
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA KRATOWNICY
Przed wyjściem inkasenta, osoba odpowiedzialna za poprawność danych przekazywanych inkasentowi musi w oknie opcji ustawić daty odczytu i faktury, numer.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
Microsoft® Office Word
Przewodnik Użycie funkcji historii wyszukiwania w interfejsach EBSCO
1.Zaznaczyć w dokumencie równanie, które chcesz dodać. 2.W obszarze Narzędzia równań na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknąć przycisk.
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
Przewodnik Wyszukiwarka naukowa EBSCO Discovery Service (EDS)
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych
Logowanie się do systemu
PODSTAWOWE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI Z SYSTEMEM WINDOWS
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Zgłaszanie firm i konsultantów
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Zapis prezentacji:

Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).

Aby sprzedać towar z grupy – soczewki kontaktowe lub pozostałe, tak by sprzedaż zapisała się w historii klienta, klikamy w głównym oknie – SOCZEWKI KONTAKTOWE.

W kolejnym oknie pobieramy z listy klienta lub jeśli jest to nowy klient dodajemy go do kartoteki i pobieramy. Następnie uzupełniamy potrzebne nam pola, dane lekarza lub zaznaczamy opcję - Bez lekarza (jeśli chcemy możemy wypełnić parametry optyczne soczewek, które używa klient). Następnie klikamy – Dalej.

W następnym oknie wybieramy interesujący nas towar z grupy – soczewki kontaktowe lub pozostałe i dołączamy go do sprzedaży. Jak widać mamy dostęp do działów z towarami z grupy – soczewki kontaktowe i pozostałe.

Znajdujemy interesujący nas towar ( wyszukiwanie po trzech pierwszych znakach nazwy, modelu, koloru lub po symbolu cyfrowym). Dwukrotnie klikamy na belce produktu lub podświetlamy go i klikamy – Wybierz. W kolejnym okienku, kontrolujemy cenę, rabat i zaznaczamy ilość do sprzedaży. Uwaga! Proszę nie zaznaczać opcji – Składnik wyrobu medycznego. Dotyczy ona tylko sprzedaży produktów z grupy – artykuły optyczne!

Po dodaniu interesujących nas produktów klikamy w dole okna przycisk – Realizacja (paragon). W odróżnieniu od sprzedaży z działu artykuły optyczne, sprzedaż produktów w większości przypadków będzie możliwa natychmiast (soczewki, płyny i galanteria jest na magazynie). Możemy wystawić paragon. W sprzedaży z grupy artykuły optyczne, korzystamy z przycisku – Zapisz i wystawiamy zlecenie na wykonanie okularów. Realizacja następuje po ich wykonaniu i dopiero wtedy klikamy realizacja (paragon).

Po kliknięciu – Zapisz (paragon) pojawia się okno, w którym potwierdzamy realizację zamówienia i klikamy – OK. W następnym oknie (paragonu) ustalamy sposób zapłaty – gotówka, przelew itp., klikamy przycisk – Zapisz.

Jeśli z systemem współpracuje drukarka fiskalna pojawi się pytanie – czy drukować paragon ? Klikamy wybraną opcję i finalizujemy sprzedaż z klientem ( pobieramy zapłatę, wydajemy towar i paragon). Wystawiony paragon można znaleźć w liście paragonów – poprzez kliknięcie ikony – Paragony na niebieskim pasku, w głównym oknie programu lub w górnym pasku menu – Dokumenty – Sprzedaży – Paragony.

Sprzedaż zapisana została w historii klienta Sprzedaż zapisana została w historii klienta. Po kliknięciu ikony – Klienci, znalezieniu osoby, która dokonała zakupu, podświetlamy belkę z jej danymi i klikamy przycisk – Historia PA. Znajdujemy interesujący nas paragon a po podświetleniu go klikamy przycisk – Pokaż paragon. W kolejnym oknie widzimy zawartość paragonu i parametry optyczne (jeśli zostały wypełnione). Ten rodzaj sprzedaży (za pomocą przycisku – soczewki kontaktowe) pozostawia informację o sprzedaży przypisana do klienta.

Jeśli chcemy dokonać szybkiej (bezimiennej) sprzedaży, klikamy w głównym oknie programu przycisk – Pozostałe.

Pojawia się okno, w którym wybieramy tylko formę płatności i klikamy - Dodaj pozycję aby sprzedać interesujący nas produkt lub usługę (np. naprawa oprawki).

Po wystawieniu paragonu jest on widoczny na liście paragonów jako – Sprzedaż Detaliczna.