Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Dokumenty AutorWioletta Kasprzyk, Gimnazjum w Węchadłowie, Węchadłów. Cele Smart Notebook, Office. Oprogramowanie Zakres nauczania Gimnazjum Przedział wiekowy 13-15Paprocie, widłaki, skrzypy, sporofit, gametofit. Słowa kluczowe Uczeń: Wymienia miejsca występowania paprotników. Wymienia i charakteryzuje grupy paprotników. Charakteryzuje budowę paproci. Porównuje sporofit i gametofit paproci. Analizuje cykl rozwojowy paproci.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Przebieg zajęć Opisz przebieg zajęć Zajęcia nie zostały zrealizowane Dokumenty Ewaluacja
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Zasoby dydaktyczne Podręcznik i zeszyt ćwiczeń Puls życia, Strona internetowa paproć doniczkowa, plansze dydaktyczne. Wykorzystane materiały
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Podstawa programowa, kompetencje kluczowe 1.Znajomość różnorodności biologicznej i podstawowych procesów biologicznych. 2.Poszukiwanie, wykorzystanie i tworzenie informacji. Dokumenty Podstawa programowa Kompetencje 1.Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo- techniczne. 2.Umiejętność uczenia się.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Gimnazjum w Węchadłowie. Wykonał nauczyciel biologii, Wioletta Kasprzyk.