RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Enable Szkolenia pilotażowe w Polsce Kraków, 6 września,2011.
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Podsumowanie II edycji CoRe IT Program Program szkoleniowy dedykowany środowisku akademickiemu Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki pod auspicjami.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
ERA FACEBOOKA - ROLA NOWYCH TECHNOLOGII KOMUNIKACYJNYCH
Podkarpackie Szkolenie Informatyczno Metodyczne
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Warszawa, stycznia 2012r. Trzy główne zasady efektywnego doskonalenia nauczycieli Jacek Strzemieczny Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Roman Sowa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
Katarzyna Ślaska Biblioteka Narodowa
Dzia ł anie 1.3 Projekt Twoja aktywno ść - szans ą na przysz ł o ść
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
TECHNIKI PREZENTACYJNE
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
© Victo Testowanie dla menedżerów Wersja TDM Slajd 1 (27) Testowanie oprogramowania dla menedżerów Co menedżerowie i kierownicy naprawdę potrzebują
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Sposoby wzmacniania rezultatów po szkoleniach Moderator: Grzegorz Maszkowski
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Systemy informatyczne w zarządzaniu e-learning
E-learning? Prosta sprawa!
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Innowacyjne metody napawania
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Sieć współpracy i samokształcenia jako forma uczenia się liderów WDN WIDEOKONFERENCJA Liderzy WDN 17 luty 2014 r.
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
eBiznes Camp Myśl – Działaj – Szybuj Partnerzy: O projekcie Ideą projektu eBiznes Camp Myśl – Działaj – Szybuj jest aktywizacja przedsiębiorczych postaw.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Wspieramy budowanie marki
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy „Klucz do uczenia II edycja – Profesjonalny.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Kalendarz 2020.
2014. Uzasadnienie realizacji projektu, czyli skąd taki pomysł... GŁÓWNE ŹRÓDŁA DANYCH O PROBLEMIE : Wnioski z badań ilościowych i jakościowych realizowanych.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Podręczna karta informacyjna dotycząca programu Lync 2013 POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
Mierzenie wartości kapitału ludzkiego firmy SMG/KRC Poland HR Region Południowy Sp. z o.o. Ul. 3 maja 22/4c Katowice Tel
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Konferencja 10 września 2014 Informatyka dla wszystkich.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Konferencja operatorów programu JuniorSport Warszawa, 11 października 2016 r. 11:00 – 11:15 Powitanie gości Dyrektor Instytutu Sportu - PIB dr Bartosz.
Praktyczne wykorzystanie systemu wideokonferencyjnego w dydaktyce
Rozwój kwalifikacji i kompetencji studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie dr Agnieszka Kühnl-Kinel.
Jak rozpocząć pracę z Microsoft Project?
Tworzenie arkusza zasobów w Microsoft Project
Projekt Kim będziesz?.
Studia pierwszego stopnia
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
ZAŁOŻENIA PROGRAMU.
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja 2012

Prelegent: Marta Eichstaedt, Webcomm -2- Trener szkoleń online i stacjonarnych, Dyrektor Zarządzająca firmy Webcomm specjalizującej się we wdrożeniach webinarów i warsztatów online w firmach.

Zawartość prezentacji 1.Definicje: webinar, warsztat online … 2.Narzędzia w programach do webinarów i warsztatów online 3.Łączenie szkoleń stacjonarnych z webinarami i warsztatami online 4.Umiejętności trenera prowadzącego webinary i warsztaty online 5.Wdrożenie w firmie webinarów i warsztatów online -3-

Zawartość prezentacji 1.Definicje: webinar, warsztat online … 2.Narzędzia w programach do webinarów i warsztatów online 3.Łączenie szkoleń stacjonarnych z webinarami i warsztatami online 4.Umiejętności trenera prowadzącego webinary i warsztaty online 5.Wdrożenie w firmie webinarów i warsztatów online -4-

Co to jest e-learning? Webcast, webinar, warsztat online Źródło: Materiały ze szkolenia E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP

Odbywa się tylko online Ma charakter wykładu, na którym może być obecna dowolna ilość osób Celem jest przekazanie pewnych, określonych treści Uczestnicy mają ograniczoną możliwość interakcji. Webinar = webcast

Odbywa się tylko online Ma charakter interaktywnego szkolenia Celem jest przekazanie i przećwiczenie określonych treści Liczba uczestników ok osób Uczestnicy mają dużą możliwość interakcji Warsztat online

Transmisja online / video streaming Jest internetową transmisją odbywającego się na żywo wydarzenia np. konferencji naukowej, prasowej. Konieczne jest skorzystanie z profesjonalnej ekipy z kamerą i obsługą transmisji dźwięku Celem jest przekazanie pewnych, określonych treści Uczestnicy mają ograniczoną możliwość interakcji – tylko czat. 8

Wideo z szkolenia stacjonarnego lub transmisji online + slajdy Wykorzystanie narzędzia do łączenia nagrania ze szkolenia i prezentacji do późniejszego oglądania Więcej na blogu:

Zawartość prezentacji 1.Definicje: webinar, warsztat online … 2.Narzędzia w programach do webinarów i warsztatów online 3.Łączenie szkoleń stacjonarnych z webinarami i warsztatami online 4.Umiejętności trenera prowadzącego webinary i warsztaty online 5.Wdrożenie w firmie webinarów i warsztatów online -10-

Prezentacja i film Kurs Trenerów Online. Copyright: Szkolenia i Konsulting Marta Eichstaedt

Biała tablica

Ankiety / testy

Czat

Dzielenie / współdzielenie ekranu

Inne Mapa myśli Web safari / Browser Zaawansowany moduł testowy Kurs Trenerów Online. Copyright: Szkolenia i Konsulting Marta Eichstaedt

Zawartość prezentacji 1.Definicje: webinar, warsztat online … 2.Narzędzia w programach do webinarów i warsztatów online 3.Łączenie szkoleń stacjonarnych z webinarami i warsztatami online 4.Umiejętności trenera prowadzącego webinary i warsztaty online 5.Wdrożenie w firmie webinarów i warsztatów online -17-

Opcja pracy tylko online Warsztat onlineWebinar Warsztat online 4. Follow up w wirtualnym pokoju 5. Przyk ł ad Warsztat online

Warto łączyć szkolenia online z stacjonarnymi Webinar Szkolenie stacjonarne Follow up w wirtualnym pokoju Przyk ł ad

Warsztat online Szkolenie stacjonarne Follow up w wirtualnym pokoju Przyk ł ad Inne propozycje łączenia szkoleń Warsztat online

Inna opcja … Szkolenie stacjonarne Webinar Szkolenie stacjonarne 4. Follow up w wirtualnym pokoju 5. Przyk ł ad

Zawartość prezentacji 1.Definicje: webinar, warsztat online … 2.Narzędzia w programach do webinarów i warsztatów online 3.Łączenie szkoleń stacjonarnych z webinarami i warsztatami online 4.Umiejętności trenera prowadzącego webinary i warsztaty online 5.Wdrożenie w firmie webinarów i warsztatów online -22-

Trener szkoleń online powinien mieć określone kompetencje – zmiana ze szkoleń stacjonarnych na online nie jest intuicyjna -23- Więcej na blogu:

Zawartość prezentacji 1.Definicje: webinar, warsztat online … 2.Narzędzia w programach do webinarów i warsztatów online 3.Łączenie szkoleń stacjonarnych z webinarami i warsztatami online 4.Umiejętności trenera prowadzącego webinary i warsztaty online 5.Wdrożenie w firmie webinarów i warsztatów online -24-

Wdrożenie webinarów i warsztatów online w firmie wymaga przygotowań … -25- Więcej na blogu: Szkoleń dla trenerów – jak uczyć tą metodą Szkoleń dla uczestników – jak się uczyć tą metodą Technika Odpowiedniego doboru tematów i połączenia szkoleń online z stacjonarnymi

Dziękuję Zapraszam na blog: