Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

Monitoring „Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie”
Marketing usług transportowych
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Gatunki dziennikarskie - informacja -
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
komunikacja zewnętrzna w procesie rebrandingu
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Edukacja Medialna dr inż. Mariusz Kąkolewicz - ZTK UAM.
1 Unia Europejska a edukacja medialna Albert Woźniak Departament Polityki Europejskiej i Współpracy z Zagranicą
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
Tradycyjne media w internecie
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konkurs dotacji dla mediów Fundusze strukturalne w Polsce Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego LISTA LAUREATÓW Konkurs współfinansowany ze środków.
Agata Blady, Komunikado PR,
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Edelman Polska 2007 Confidential Relacje z dziennikarzami AmCham / Edelman Warszawa,
Strategia Promocji.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Alpejsko-Karpacki Most Współpracy
Media Społecznościowe
Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna.
Gatunki dziennikarskie
Upowszechnianie rezultatów projektów mobilności instytucjonalnej
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
ORGANIZACJE POŻYTKU PUBLICZNEGO w mediach publicznych.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Świętokrzyskie Centrum Kielce, ul. Żelazna 22 Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Komunikacja międzyludzka
Metody komunikowania się
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
SPECJALNOŚĆ DZIENNIKARSKA. Zakład Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa IFP UAM kierownik specjalności dr Barbara.
Niezależność i pluralizm mediów
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Autor: Mateusz Pupek.  Zasady współpracy KDR z mediami;  Podstawowe zasady przekazywania informacji mediom;  Zasady kreowania wizerunku strażaka; 
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
Kodeks Etyki Dziennikarskiej
MÓJ ZAWÓD.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski

Kontakty z mediami – inaczej media relations – to nic innego niż planowe i świadome wysiłki mające na celu utworzenie i podtrzymanie odpowiednich relacji między organizacją a przedstawicielami mediów

Ze względu na odmienną specyfikę różnych środków przekazu należy odpowiednio dobrać środki medialnych działań MR.

odpowiednia analiza i dobór mediów dobór osób odpowiedzialnych za kontakty z mediami dobra znajomość rynku mediów

Forma prasowa Forma telewizyjna Forma radiowa Forma internetowa

W ramach działań prasowych wykorzystywane są następujące formy publikacji: informacje prasowe i artykuły, konferencje, pokazy i prezentacje, wywiady, testy i konkursy.

W ramach działań radiowych wykorzystywane są następujące formy dziennikarskie: wiadomości i komunikaty, relacje i reportaże, kontakty ze słuchaczami i konkursy sponsorowane przez daną organizację.

Upowszechnienie informacji za pośrednictwem telewizji jest możliwe w takich formach jak: komunikaty i informacje w wiadomościach lub audycjach informacyjnych, rozmowa z przedstawicielem organizacji, własny film dostarczony telewizji lub retransmisja telewizyjna, testy i porównania produktów (w przypadku producentów).

Osoba rzecznika prasowego

Jak przekazać informacje odpowiedniej grupie odbiorców w odpowiedniej formie? To już zadanie specjalisty od media relations.