Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Interaktywna prezentacja użytkowa
Advertisements

Support.ebsco.com Wyszukiwanie w bazie Business Source w EBSCOhost Przewodnik.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Wspólne skoroszytów Wspólne użytkowanie skoroszytów Arkusze i skoroszyty Tworzenie nowego skoroszytu Obliczenia w skoroszytach Przeglądanie wzorów w skoroszytach.
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA RAMY
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Platforma E-learningowa
HerKules wms.NET SoftwareStudio Poznań, ul.Ostrorga 5
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
FAKTURY++ FRAKTAL Program do tworzenia dokumentów sprzedaży.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Rozpoczęcie pracy z programem DAPP Optic.
System e-zamówienia.
Przyjęcie towaru na magazyn
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
Kontrola sprzedaży, zysków, remanent, rejestry VAT, raport kasowy.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Gabinet Okulistyczny. Badanie pacjenta, wydruki wizyt, automatyczna realizacja recepty na stanowisku sprzedaży.
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Prace dyplomowe studentów
MAKRA 1.
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
Sieć oparta o serwer Ubuntu 12.10
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 9x.
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 2000, Xp, 2003.
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
1. Aby dodać nową firmę 1.2 Klikamy na pole dodaj 1.1 W portalu, w menu bocznym wyszukujemy Firmy w Business Linku.
Korespondencja seryjna
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
Praca z wzorcami materiałów informacyjnych j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA KRATOWNICY
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Przed wyjściem inkasenta, osoba odpowiedzialna za poprawność danych przekazywanych inkasentowi musi w oknie opcji ustawić daty odczytu i faktury, numer.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby akceptującej zakupy książek Przewodnik support.ebsco.com.
Przewodnik Wprowadzenie do
Instrukcja USOS Prace dyplomowe studentów wersja by Marek Opacki.
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie wyszukiwania podstawowego na platformie
Microsoft® Office Word
EBSCOhost Mobile Przewodnik
1.Zaznaczyć w dokumencie równanie, które chcesz dodać. 2.W obszarze Narzędzia równań na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknąć przycisk.
DynaMed Plus Przewodnik
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Menu Opcje.
KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych
PODSTAWOWE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI Z SYSTEMEM WINDOWS
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Zapis prezentacji:

Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.

W związku z rosnącą konkurencją na rynku optycznym staje się ważne utrzymanie klienta przy zakładzie. Jednym ze sposobów jest stworzenie programu lojalnościowego, który będzie pozwalał klientom gromadzić punkty a potem odbierać nagrody w postaci konkretnych towarów, usług lub rabatów. Do systemu DAPP Optic został dołączony taki moduł. Aby włączyć Program Lojalnościowy należy kliknąć w górnym pasku menu >> Administracja >> Parametry modułu lojalnościowego.

W pojawiającym się oknie zaznaczamy wybrany sposób naliczania punktów (punkty naliczane zgodnie z wartością zdefiniowaną w produktach – czyli, ilość zależy od tego jaka wartość została wpisana w momencie dodawania produktu do kartoteki, lub punkty naliczane zgodnie z zasadą 1 PLN = 1 punkt). Zaznaczamy również, czy punkty mają być naliczane do wszystkich dokumentów czy tylko do zleceń (jeśli do wszystkich, to również przy sprzedaży za pomocą przycisku – Pozostałe, program zapyta, któremu klientowi przypisać punkty). Po zaznaczeniu opcji >> Moduł Lojalnościowy aktywny, klikamy >> Zapisz. Program należy zamknąć i uruchomić ponownie, by zmiany zostały wprowadzone. Uwaga! Ważne jest zaznaczenie >> Wymagaj opcji - jest w programie lojalnościowym w kartotece klienta. W momencie zakładania kartoteki nowego klienta, należy poinformować go o możliwości udziału w programie lojalnościowym a po wyrażeniu zgody odznaczyć odpowiednie miejsce.

Od tego momentu punkty będą naliczane klientom. Ważne jest opracowanie regulaminu programu, który będzie wręczany klientom i ewentualne wydawanie kart klienta (plastikowe karty z numerem, logo zakładu, danymi kontaktowymi, będących równocześnie reklamą zakładu).

Aby utworzyć listę nagród klikamy w górnym pasku >> Moduł lojalnościowy >> Nagrody. Wpisujemy nazwę nagrody (w żółtym polu możemy dodatkowo opisać nagrodę), liczbę punktów (do odjęcia) i zaznaczamy czy nagroda ma być aktywna (dostępna do wydania) i klikamy – Dodaj.

Aby odszukać nagrodę w niebieskim polu – Nazwa (do odszukania), wpisujemy przynajmniej trzy litery nazwy nagrody. Można filtrować nagrody poprzez zaznaczenie opcji – Aktywne/nieaktywne (dostępne w danej chwili lub nie).

W każdej chwili można wybrane nagrody poprawiać >> Popraw, usuwać >> Usuń. Punkty naliczają się (w zależności od ustawień w parametrach modułu lojalnościowego) w momencie realizacji zamówienia, w momencie sprzedaży na paragon. Jeśli sprzedaż następuje poprzez użycie przycisku >> Pozostałe lub bezpośrednio na fakturę VAT (bez wybierania klienta), to program zapyta, czy i któremu klientowi doliczyć punkty. Po poprawnym podaniu symbolu cyfrowego, program wyświetli informacje o naliczeniu punktów.

Możliwe jest także ręczne dodanie klientowi punktów, poprzez wybranie klienta, użyciu funkcji – Popraw a następnie w trzeciej zakładce – Dane programu Lojalnościowego, kliknięciu na przycisk – Dodaj i wpisaniu ilości punktów. Ręczna modyfikacja jest możliwa wstępnie tylko przez osobę z uprawnieniami administratora (właściciela zakładu, kierownika). Może te uprawnienia zmienić administrator w zakładce – Uprawnienia, parametry.

Aby wydać nagrodę należy kliknąć w górnym pasku menu >> Moduł Lojalnościowy >> Wydanie nagrody.

W okienku - Symbol klienta, wpisujemy numer posiadany przez klienta (wybieranie jest możliwe tylko przez wpisanie numeru, nazwisko wskoczy automatycznie w odpowiednie pole). Następnie klikamy przycisk – Zapisz. Punkty zostaną automatycznie odjęte z konta klienta. Po wydaniu klientowi nagrody, można wydrukować protokół wydania. Klikamy w górnym pasku menu >> Moduł Lojalnościowy >> Lista wydań.

W oknie widoczne będą wszystkie protokoły wydania nagród. Protokoły wydań dla konkretnego klienta wyszukujemy wpisując jego symbol cyfrowy i klikając - Szukaj. Protokoły można też filtrować poprzez okres, w którym zostały wystawione. Po znalezieniu interesującego nas protokołu klikamy – Drukuj protokół.