Konferencja uzgodnieniowa Indykatywny Wykaz Indywidualnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Urząd Marszałkowski Województwa DolnośląskiegoWrocław, 16 marca 2009 r.1 Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Alternatywne rozwiązania komunikacyjne dla Miasta Opola
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu 1.
Przygotowanie projektu technicznego
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
Działania w zakresie poprawy brd na sieci dróg powiatowych Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Strzyżów, 6.III.2012 r.Krzysztof Piękoś
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
inwestycyjnych i remontowych
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Bogusław Waksmundzki.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

Konferencja uzgodnieniowa Indykatywny Wykaz Indywidualnych Projektów Kluczowych RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 działanie 3.1 Z-ca Dyrektora DSDiK Ds. środków pomocowych Roman Głowaczewski Joanna Jarocka Agata Adamczyk Wrocław, Maj 2009 r. Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu

(Zadania ujęte w WPI na lata 2007-2013) 6.1 7.3 2.1 1.1 1.4 4.1 6.2 5.4 10.2 6.4 5.3 Projekty zgłoszone na Indykatywny Wykaz Indywidualnych Projektów Kluczowych (Zadania ujęte w WPI na lata 2007-2013)

1.1 Budowa drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie – Siechnice (od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 do drogi krajowej nr 94)   Środki wg. WPI – 137 858 396 zł Kwota dofinansowania z RPO – 68 925 638 zł Cel projektu Łącznik aglomeracyjny A4-S8 (tzw. wschodnia obwodnica Wrocławia) jest nowoprojektowaną drogą wojewódzką, której zbudowanie ma na celu poprawę dostępności komunikacyjnej południowo-wschodniej części aglomeracji wrocławskiej (połączenie gmin: Św. Katarzyna, Czernica, Długołęka i Wrocław z istniejącym układem komunikacyjnym). Rezultaty wzrost atrakcyjności inwestycyjnej i stworzenie lepszych warunków do rozwoju społeczno-ekonomicznego tej części regionu. poprawa infrastruktury drogowej poprawa bezpieczeństwa ruchu na odcinkach dróg, które obecnie znajdują się w obszarze planowanej do wybudowania drogi poprawa dostępności transportowej Wrocławia

1.4 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 na odcinku od ronda w miejscowości Żerniki Wrocławskie do węzła autostradowego Wrocław-Wschód w miejscowości Krajków Środki wg. WPI –50 000 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 25 000 000 zł   Cel projektu poprawa stanu infrastruktury drogowej na Dolnym Śląsku Rezultaty poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego poprzez zmniejszenie jego natężenia i budowę infrastruktury ulicznej m.in. chodników, zatok autobusowych poprawę dostępności transportowej Wrocławia – odciążenie węzła bielańskiego i ul. Karkonoskiej

10. 2 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 376 w m 10.2 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 376 w m. Jabłów na odcinku od km 11+501 do km 13+733 z przebudową mostu   Środki wg. WPI – 16 000 000,01 zł Kwota dofinansowania z RPO – 7 624 240 zł Cel projektu Zmniejszenie zagrożenia wystąpienia wypadków dzięki separacji ruchu pojazdów i pieszych, co zapewni budowa chodnika, zatok autobusowych, poszerzenie istniejącej jezdni, wycinka drzew rosnących w skrajni jezdni Rezultaty zwiększenie atrakcyjności turystycznej subregionu wałbrzyskiego (modernizacja trasy turystycznej prowadzącej do klasztoru cysterskiego w Krzeszowie

6.2 Budowa obejścia miejscowości Mysłakowice i Kostrzyca w ciągu drogi wojewódzkiej nr 366 na odcinku Głębock – Kowary   Środki wg. WPI – 52 000 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 26 000 000 zł   Cel projektu Poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi wojewódzkiej nr 366 na odcinku Piechowice-Kostrzyca w południowej części kotliny jeleniogórskiej oraz wyprowadzenia tranzytowego ruchu gospodarczego z przebiegu Drogi Śródsudeckiej planuje się obejście miejscowości Mysłakowice, Miłków i Kostrzyca. Rezultaty redukcja uciążliwych oddziaływań ruchu pojazdów ciężkich w miejscowościach Miłków, Kowary i Kostrzyca

6.4 Budowa obwodnicy Nowej Rudy ciągu drogi wojewódzkiej nr 381 – Etap III  Środki wg WPI – 28 179 526 zł Kwota dofinansowania z RPO – 14 080 924 zł   Cel projektu Poprawa stanu infrastruktury drogowej na Dolnym Śląsku Rezultaty wyprowadzenie tranzytu poza granice Nowej Rudy zmniejszenie uciążliwości spowodowanych ruchem samochodowym: wibracji, spalin, hałasu oraz utrudnień komunikacyjnych na obszarze zabudowanym zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej Miasta i Gminy Nowa Ruda

Obwodnica Nowej Rudy

5.4 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 384 na odcinku Dzierżoniów - Łagiewniki Środki wg. WPI – 95 000 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 47 500 000 zł   Cel projektu Poprawa dostępności komunikacyjnej Dzierżoniowa i Łagiewnik oraz szybsze i bezpieczniejsze połączenia z siecią dróg krajowych i międzynarodowych czy też między ośrodkami centralnymi i pozostałym obszarem województwa. Rezultaty poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej nr 384 i dostosowanie modernizowanego odcinka do parametrów technicznych drogi klasy G wzrost aktywności turystycznej i gospodarczej w regionie (zmniejszenie bezrobocia) redukcja negatywnych oddziaływań ruchu samochodowego na środowisko naturalne

2. 1 Budowa mostu na rzece Odrze w m 2.1 Budowa mostu na rzece Odrze w m. Brzeg Dolny wraz z drogami dojazdowymi w ramach budowy Obwodnicy Aglomeracyjnej Wrocławia Środki wg. WPI – 90 000 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 45 000 000 zł   Cel projektu Stworzenie nowego układu drogowego łączącego drogi wojewódzkie z drogami krajowymi poprzez budowę mostu na Odrze wraz z drogami dojazdowymi i połączenie drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Bukowice z drogą krajową nr 94 w Błoniach (część zachodnia odcinka Obwodnicy Aglomeracji Wrocławia) Rezultaty alternatywne połączenie Wrocławia z Brzegiem Dolnym nowa przeprawa mostowa przez Odrę, która skróci czas i koszty podróży użytkowników drogi wojewódzkiej 340 i 341 wyprowadzenie części ruchu tranzytowego z Wrocławia

6.1 Budowa obwodnicy Dobroszyc w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 Środki wg. WPI – 10 000 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 5 000 000 zł   Cel projektu Stworzenie nowego połączenia drogowego poprawiającego bezpieczeństwo i komfort jazdy użytkowników drogi wojewódzkiej nr 340 oraz dróg krajowych nr 5 i 8, przy jednoczesnym skróceniu czasu przejazdu tymi drogami. Wyprowadzenie ruchu tranzytowego z Dobroszyc. Rezultaty wyprowadzenie ruchu tranzytowego stworzenie nowego połączenia drogowego poprawiającego bezpieczeństwo i komfort jazdy użytkowników drogi wojewódzkiej nr 340 oraz dróg krajowych nr 5 i 8 i skrócenie czasu przejazdu poprawa komfortu i bezpieczeństwa życia mieszkańców Dobroszyc pozyskanie inwestorów i rozwój gospodarczy województwa

7.3 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 297 wraz z obwodnicą Bolesławca – Etap II Środki wg. WPI – 108 000 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 54 000 000 zł   Cel projektu Poprawa dostępności komunikacyjnej do terenów powiatu bolesławieckiego oraz szybsze i bezpieczniejsze połączenia z siecią dróg krajowych i międzynarodowych czy też między ośrodkami centralnymi i pozostałym obszarem województwa. Rezultaty poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej nr 297 wzrost aktywności turystycznej i gospodarczej w regionie (zmniejszenie bezrobocia) redukcja negatywnych oddziaływań ruchu samochodowego na środowisko naturalne

5.3 Budowa obejścia ul. Kamienieckiej w Zabkowicach Śląskich w ciągu drogi wojewódzkiej nr 382 Środki wg. WPI – 20 800 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 10 400 000 zł   Cel projektu Poprawa dostępności komunikacyjnej do terenów powiatu ząbkowickiego oraz szybsze i bezpieczniejsze połączenia z siecią dróg krajowych i międzynarodowych czy też między ośrodkami centralnymi i pozostałym obszarem województwa. Rezultaty poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej nr 382 wzrost aktywności turystycznej i gospodarczej w regionie (zmniejszenie bezrobocia) redukcja negatywnych oddziaływań ruchu samochodowego na środowisko naturalne oraz zabytkową część Ząbkowic Śląskich

4.1 Budowa obwodnicy Szczawna Zdroju w ciągu drogi wojewódzkiej nr 376 Środki wg. WPI – 45 100 000 zł Kwota dofinansowania z RPO – 22 550 000 zł   Cel projektu Poprawa dostępności komunikacyjnej regionu uzdrowiskowego – Szczawna Zdroju, co równocześnie oznacza szybsze i bezpieczniejsze połączenia do sieci dróg krajowych i międzynarodowych, między ośrodkami centralnymi i pozostałymi obszarami województwa Rezultaty wzrost aktywności turystycznej i gospodarczej redukcja negatywnych oddziaływań na środowisko w Szczawnie Zdroju tj. wibracji, zmniejszenie hałasu, wydzielanych spalin, wypadków drogowych

Dziękujemy za uwagę