USTAWA O SYSTEMIE OŚWIATY Art. 71b pkt 2a ustawy z dnia 7 września 1991 r. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 3 lutego 2009 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz. U. z dnia 12 lutego 2009 r.)
Podanie Opinia o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju wydana przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną Ewentualna dokumentacja medyczna dziecka
Diagnoza: autyzm dziecięcy Inne zaburzenia: Wzmożone napięcie mięśniowe Opóźnienie w zakresie mowy, w sferze społecznej Słaba koordynacja wzrokowo-ruchowa Niewielka samodzielność w czynnościach samoobsługowych
Psycholog Specjalista z zakresu autyzmu dziecięcego Specjalista integracji sensorycznej Neurologopeda Specjalista z zakresu rehabilitacji i gimnastyki korekcyjnej
PRACA ZESPOŁU DIAGNOSTYCZNEGO JAK I ZESPOŁU REALIZUJĄCEGO ZAJĘCIA Z DZIECKIEM WG INDYWIDUALNEGO PROGRAMU ODBYWA SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE NA ZASADACH PRACY ZESPOŁOWEJ, CZYLI TZW. TEAMÓW.
organizuje się w wymiarze od 4 do 8 godzin w miesiącu, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dziecka Zajęcia w ramach wczesnego wspomagania są prowadzone indywidualnie z dzieckiem i jego rodziną. W przypadku dzieci, które ukończyły 3 rok życia, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania mogą być prowadzone w grupach liczących 2 lub 3 dzieci, z udziałem ich rodzin. Zajęcia w ramach wczesnego wspomagania, w szczególności z dziećmi, które nie ukończyły 3. roku życia, mogą być prowadzone także w domu rodzinnym.
Komunikacja alternatywna Logopedia Terapia integracji sensorycznej Gimnastyka korekcyjna Programy stymulacyjne dla dzieci autystycznych (opracowane indywidualnie dla Julki)