Gry strategiczne Plusy i minusy grania KAROLINA DUDA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kiedy, jak i dlaczego komputer uzależnia?
Advertisements

Innowacyjne narzędzia dydaktyczne w zakresie przedsiębiorczości
ROLA WYCHOWANIA JAKO CZYNNIKA ROZWOJU
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Oddziaływanie mediów na osobowość człowieka
czyli zostań kowalem swojego losu
Grać, żeby wygrać Program wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży.
WF w naszej szkole Autor: Basia Suszek kl. 6b ^^.
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Zagrożenia komputerowe dla dzieci
Profilaktyka agresji i przemocy
Dojrzałość szkolna dziecka
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
Autor: Michał Jarosiński Szkoła Podstawowa 110 w Łodzi
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
GRY W ŚWIECIE KOMPETENCJI KOMPETENCJE W ŚWIECIE GIER
GIMNASTYKA KOREKCYJNA DLA 6-LATKÓW
Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie.
Gry komputerowe-rozwijają czy uzależniają?
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Gry komputerowe – rozwijają czy uzależniają?
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
SZANSE I ZAGROŻENIA INTERNETU
Komputer - przyjaciel czy wróg?
Sztuczna Inteligencja
Czy Państwa dziecko jest gotowe do szkoły?
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
KLOCKOMANIA.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Gry komputerowe. Rozwijają czy uzależniają?
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Algorytmika.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
ODPOCZYNEK CZYNNY I BIERNY
Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami:
* Rodzice nie traktują poważnie negatywnych przekazów zawartych w bajkach. * Dzieci po obejrzeniu scen przemocy i agresji przenoszą je później do świata.
Autor: Grzegorz Flor THIS IS WAR! CEL GRY: Zdobycie 8 terytoriów ŻÓŁTY - 2 FIOLETOWY - 3 FIOLETOWY - 8.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
Opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101 w Poznaniu
GRA CHOMP. Czym jest chomp? Jest to gra dla dwóch osób, rozgrywana na prostokątnej tablicy, zwanej „tabliczką czekolady”
Rola komputera w życiu naszych dzieci?
O dojrzałości szkolnej kilka słów. Dojrzałość szkolna to gotowość dziecka do rozpoczęcia nauki, przyjęcia nowych obowiązków i wejścia w nowe środowisko.
SZTUCZNA INTELIGENCJA
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Rola wychowania jako czynnika rozwoju A. Brzezińska, Społeczna psychologia rozwoju. Warszawa 2000.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
JAK ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA I PASJE DZIECI Nie rodzimy się ze zdolnościami. Nie ma genów odpowiedzialnych za talent lub jakieś umiejętności. Nabywamy.
Realizacja projektu „Bydgoski Bąbel Matematyczny w SP nr 12 ” W naszej szkole zaczynamy,,bąblować”. Klasy edukacji wczesnoszkolnej systematyczne wdrażają.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
… nie tylko muzyczny…. Mamo, tato, chcę grać! Komputer  Problemy z koncentracją  Zaniedbywanie obowiązków  Nerwowy sen, częste budzenie w nocy 
Projekt finansowany z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będącego w dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECKA
Zajęcia dodatkowe prowadzone przez wicedyrektora szkoły pana Janusza Jemioła SZACHY ODDZIAŁ 0A opracowanie prezentacji Kowalska Bernarda.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Szachy są jak morze, w którym komar może się napić,
KOMPUTER –  ZALETY I WADY 
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Zapis prezentacji:

Gry strategiczne Plusy i minusy grania KAROLINA DUDA

Gra strategiczna odnosi się do bardzo szerokiej grupy gier przede wszystkim jednak chodzi tu o jedno- bądź wielo-osobowe gry, w których wygrana zależy nie tylko od losu, ale przede wszystkim od: strategii, wiedzy planowania.

RODZAJE GIER STRATEGICZNYCH Turowe których uczestnicy gry (oraz ewentualnie komputerowy przeciwnik) nieśpiesznie wykonywali swoje posunięcia na przemian. strategie czasu rzeczywistego (RTS) gdzie rywale wykonują zadania w tym samym czasie, bez dzielenia rozgrywki na tury. Często wymagają intuicyjnych przewidywań manewrów wroga, szybkiego planowania i myślenia, gdzie czas odgrywa główna rolę. strategiczne gry mieszane jest to połączenie turówek z RTS-ami.

Przykłady gier strategicznych Komputerowe: Heroes Star wars Paraworld Rome Dune 2 Fallout Star Craft Gry planszowe Szachy

PLUSY gier strategicznych rozbudzają w człowieku myślenie, prowadzą do kształtowania się zachowań bardzo przydatnych chociażby przy planowaniu różnego rodzaju działań na rynku, uczą podejmowania decyzji i rozwiązywania sytuacji problemowych, gracze zmuszeni są do współpracy z innymi uczestnikami, ustalania strategii działania i przewidywania następnego ruchu ze strony przeciwnika, zapewniają odpoczynek i dobrą zabawę, uczą zdolności przywódczych, komunikacyjnych i interpersonalnych, Rozwijają wyobraźnię przestrzenną, wyrabiają poczucie sukcesu.

minusy grania w gry straregiczne pożera czas nie przynoszą żadnych wymiernych korzyści, młodzi ludzie spędzając większość wolnego czasu przez ekranem komputera, przestają odróżniać świata wirtualny od rzeczywistego, gry komputerowe mogą prowadzić do uzależnienia, fizycznych zagrożeniach wynikających ze zbyt długiego siedzenia przy komputerze; do najczęstszych zalicza się wadliwą postawę ciała oraz zbytnie przemęczenie narządu wzroku, często uczą agresji.