Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MATERIAŁOZNAWSTWO ROŚLINNE I NIEROŚLINNE FLORYSTYKA SEM.I
Advertisements

mgr inż. Tadeusz Pietrzak
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
Jak powinna wyglądać „Dobra prezentacja”
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
prezentacji multimedialnych
Pasożyty wokół nas Kozieł Mirosława.
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Moja wymarzona podróż po Europie
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Autor: mgr Beata Gorzelańczyk
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
W 2009 roku będziemy obchodzić 70 rocznicę śmierci Wojciecha Korfantego. Dla uczczenia wielkiego syna Śląskiej Ziemi podjęto wiele działań. Jednym z nich.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Jak przygotować dobrą prezentacje???
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Znaczenie produktów zbożowych
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Segreguję i Ziemię ratuję!
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Zasady tworzenia dobrych prezentacji
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Jerzy Cieslik, Przedsiębiorczość technologiczna
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda czy możliwości. Gdzie jest łatwiej, gdzie przyjemniej, gdzie spokojniej? Proponuje Wam dziś wirtualną podróż po ścieżkach wiejskich i drogach miejskich. Ruszajcie!!! Poznajcie zalety i wady życia mieszczańskiego i wiejskiego.

Każdy z Was posiada własne zdanie mniej lub bardziej przychylne na temat swojej miejscowości. Waszym zadaniem będzie zebranie wad i zalet mieszkania na wsi/w mieście i przedstawienie wyników pracy w j. niemieckim za pomocą prezentacji multimedialnej w programie Microsoft Power Point. Postarajcie się, aby Wasza praca była poprawna gramatycznie, posiadała bogactwo językowe, była spójna i atrakcyjna graficznie, posiadała zdjęcia i komentarze do nich.

Będziecie podzieleni na 4 grupy. Każda grupa otrzyma 1 zagadnienie do opracowania. Skład grupy ustalacie sami, zagadnienia do realizacji zostaną wyłonione w drodze losowania. Poszczególne zespoły i ich zadania: Grupa rolników (Landwirte) – zalety mieszkania na wsi Grupa ekologów (Ökologen) – wady mieszkania w mieście Grupa elity miejskiej (Stadtbevölkerung) – zalety mieszkania w mieście Grupa studentów (Studenten) – wady mieszkania na wsi Grupa dziennikarzy (Journalisten)– ankieta skierowana do uczniów klasy II TE

Każdy zespół: - szuka informacji na temat przydzielonego zagadnienia, - korzysta z podanych stron internetowych i innych źródeł informacji, - opracowuje zebrane informacje; redaguje informacje w sposób ciekawy i krótki, zawierając najważniejsze aspekty tematu, - przygotowuje prezentację w Power Point, składającą się z 3 slajdów, - po 3 tygodniach prezentuje przygotowaną pracę na forum klasy. Należy pamiętać, że ocena pracy odbywa się wg ściśle określonych kryteriów: - Współpraca w zespole - Zawarta treść oraz szata graficzna slajdów - Umiejętność prezentowania efektów swojej pracy na forum - Estetyka i pomysłowość wykonania pracy

WymaganiaPodstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Wartość merytoryczna Pobieżne wiadomości; nieciekawe obrazki. Wyczerpujące wiadomości; obrazki odpowiednie do zawartej treści Szczegółowe wiadomości wg stopnia ważności; interesujące obrazki. Bardzo szczegółowe informacje z ciekawostkami; dużo ciekawych obrazków ,5-16bardzo dobra 12-14dobra 8,5-11,5dostateczna 6,5-8dopuszczająca Skala ocen

WymaganiaPodstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Sposób przedstawienia informacji Prezentacja mało czytelna, przedstawiona w sposób niewyraźny, co zaburza prawidłowy odbiór (język łamany, tekst przerywany); brak powiązania ze sobą fragmentów tekstowych; informacje chaotyczne; autor przemówienia nie współgra ze swoją prezentacją Prezentacja dość czytelna; informacje poprawnie odczytane (dobra wymowa, odpowiednie tempo); zachowany ciąg logiczny. Praca czytelna; porządek informacji zachowany; autor przemówienia idealnie współgra ze swoją prezentacją; bardzo dobra wymowa i tempo prezentacji; ciekawy projekt Praca wzorowa pod względem czytelności, spójności informacji oraz organizacji tekstu i prezentowania wyników pracy na forum; interesujący sposób prezentacji materiału. 1-4

WymaganiaPodstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Estetyka, pomysłowość wykonania pracy Praca mało estetyczna; błędy językowe i ortograficzne; niewłaściwy dobór czcionki i kolorów, nieodpowie- dnia wielkość umieszcza- nych obiektów Praca estetyczna, bezbłędna; odpowiednia szata graficzna; wykorzystane podstawowe narzędzia techniczne Praca bardzo estetyczna; nie zawiera błędów; ciekawa oprawa graficzna; wykorzystane różne narzędzia techniczne Praca bardzo estetyczna, oryginalna, kreatywna, twórcza; dopracowana bardzo szczegółowo; nie zawiera błędów; grafika na wysokim poziomie. 1-4 Umiejętność współpracy w grupie Brak współpracy w grupie Widoczna praca w grupie Dobra współpraca w grupie Doskonała współpraca w grupie, wzajemne rozwiązywanie konfliktów, szukanie kompromisów 1-4

Mam nadzieje, że projekt ułatwi Wam w przyszłości podjęcie decyzji, gdzie założyć rodzinę, zbudować dom, zasadzić drzewko oraz burzy wszelkie stereotypy dotyczące mieszkania na wsi lub w mieście.