Janusz Niedźwiecki. Wpływy podatkowe od przedsiębiorców w budżetach na 1 mieszkańca W województwie W powiecie o najwyższym udziale wpływów w województwie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
PODSTAWY MARKETINGU Ćwiczenia nr 1.
ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Warszawa, 09 października 2013 Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konfederacja Lewiatan CZY PRZEDSIĘBIORSTWA OBRONIŁY.
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
Uwarunkowania rozwoju sektora produktów i usług medycznych
Fairtrade – dynamiczny rynek
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Rok w Unii. Ocena i perspektywy dla biznesu
Kobiety w biznesie dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek
Przedsiębiorcy i rozwój
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Raport „Adapting to Change”
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
Dolnośląski rynek pracy w drodze do gospodarki w drodze do gospodarki opartej na wiedzy.
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
? krajobraz po czy przed burzą Rynek stali Andrzej Ciepiela
P O P Y T , P O D A Ż.
MARKETING STRATEGICZNY
Katedra Marketingu Usług
1.
Wsparcie firm innowacyjnych w ramach projektów Centrum Innowacji FIRE; komercjalizacja innowacji Andrzej Kaczmarek – Prezes Zarządu CI FIRE Warszawa,
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Marketing elektroniczny w turystyce
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Główne wyzwania społeczno- gospodarcze i proponowane kierunki działań Prof. Krzysztof Rybiński Rektor, Akademia Vistula.
Rynek usług medycznych
Innowacje w sektorze usług
TEXT
„Mój pomysł na biznes” – innowacyjność,
Rola inteligentnych specjalizacji (IS) w kształtowaniu konkurencyjności regionów Joanna Oberbek spotkanie PGKK, Gdańsk 21 października.
Przedsiębiorczość polskiego przedsiębiorcy. Rzeczy najbardziej istotnych nigdy nie wolno zostawiać na łasce rzeczy najmniej istotnych. J. W. Goethe.
Katarzyna Piętka-Kosińska CASE-Doradcy Warszawa,
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Projekt „Sprawna firma – promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w powiecie poznańskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
Dr Alicja Adamczak Prezes Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej Świadomość znaczenia praw własności intelektualnej warunkiem rozwoju gospodarczego.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEGMENTACJA RYNKU.
Problemy współczesnej Europy
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Janusz Niedźwiecki

Wpływy podatkowe od przedsiębiorców w budżetach na 1 mieszkańca W województwie W powiecie o najwyższym udziale wpływów w województwie Źródło: Raport PKPP Lewiatan - Przedsiębiorcy w Polsce

Cztery firmy na dziesięć zakładają w Polsce kobiety. Równie wysoki udział kobiet w biznesie mają tylko Chińczycy. Źródło: Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej

Źródło: Lista 2000 Rzeczpospolitej

Produktem jest wszystko to, co można zaoferować na rynku w celu zaspokojenia potrzeby lub pragnienia. Pojęcie produktu nie ogranicza się do przedmiotów fizycznych. Produktem mogą być: usługi, osoby, miejsca, organizacje, działania i idee. Rynek to zbiór dotychczasowych i potencjalnych nabywców produktów. Źródło: MARKETING. Podręcznik europejski. Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

Rodzaje segmentacji rynku: »geograficzna »demograficzna »wg korzyści (oczekiwanych przez konsumentów) »wg dochodu »wg zachowań »rynek przedsiębiorstw »rynek międzynarodowy Źródło: MARKETING. Podręcznik europejski. Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

Marketing masowy Jeden produkt dla wszystkich nabywców. Marketing docelowy Różne produkty dla różnych grup nabywców; różne rynki docelowe. Marketing niszowy Produkt dopasowany do potrzeb ściśle określonej grupy odbiorców. Źródło: MARKETING. Podręcznik europejski. Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong Marketing Wartość dla klienta (produkt) Koszt jaki ponosi klient (cena) Komunikacja z rynkiem (promocja) Wygoda nabycia (dystrybucja)

Jeśli zmienimy tylko jedną cząstkę w tym środku przeciwbólowym, uzyskamy doskonały lakier do włosów. Nasi handlowcy ustalają, w jakim kierunku powinniśmy pójść.

Polscy naukowcy z Instytutu Chemii Fizycznej PAN skonstruowali oddychającą baterię. Jest to pierwszy krok do bioogniw paliwowych, które wszczepione do ludzkiego ciała same generują energię z glukozy i tlenu.

Naukowcy z Wojskowego Instytutu Medycznego szukają firmy, która skomercjalizuje ich wynalazek - próbówko-strzykawkę.

Henryk Strzelecki urodzony 4 października 1925 r w Brodnicy, pomysłodawca i współzałożyciel firmy odzieżowej Henri Lloyd, znanej niemal każdemu żeglarzowi oraz miłośnikom golfa.

W Unii Europejskiej pod względem innowacyjności wyprzedzamy tylko Bułgarię. Przedsiębiorcy wolą kopiować rozwiązania, a na patenty przyjdzie czas później Odsetek firm prowadzących działalność innowacyjną w 2010 r. Rośnie również liczba placówek franczyzowych. Przedsiębiorcy stawiają na sieci, bo inwestując w przedsięwzięcie pod znaną na rynku marką, mogą zaoszczędzić czas i pieniądz oraz liczyć na wsparcie specjalistów. Największy problem to wybór dobrego franczyzodawcy.

Szczypta skłonności do ryzyka (ale bez szaleństw), dwie łyżki innowacyjności, ale jeszcze lepiej pół szklanki smykałki do kopiowania. Troszeczkę outsiderstwa, dużo nieznośnej pewności siebie oraz dobrych genów. Wymieszać i mamy przedsiębiorcę. Hazardziści rzadko stają się spełnionymi ludźmi interesu. Liczy się raczej innowacyjność, czyli odwaga do naruszenia status quo. Możliwości jest wiele: wprowadzenie nowego produktu, użycie nowego surowca, nowej metody produkcji, znalezienie nowego rynku albo nowej formy organizacji. W tym celu przedsiębiorca musi być przede wszystkim osobą niezależną – taką, która wszystkich wysłucha, ale i tak zrobi po swojemu. Joseph Schumpeter Przedsiębiorczość to wykorzystywanie możliwości bez oglądania się na to, jakie zasoby obecnie kontrolujemy. Howard H. Stevenson Skłonność do ryzyka, innowacyjność, umiejętność kopiowania, upór oraz poczucie wykorzenienia. Przedsiębiorczość nie ma nic wspólnego z innowacyjnością. Dobry biznesmen to imitator.

»Outsourcing »Franczyza »Gastronomia »Turystyka »Rozrywka »Rzemiosło »Ochrona środowiska »Internet »Reklama »Transport

Andrzej i Elżbieta Olszewscy Laureaci II edycji konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku, twórcy firmy TO-TUR Toruńska Turystka prowadzą Żywe Muzeum Piernika w Toruniu. Muzeum jest interaktywną formą poznawania historii Torunia i piernikarstwa.

Startup Sprint to projekt przeznaczony dla ludzi z pomysłami na biznes w konkretnej branży. W ramach projektu uczestnicy mają szanse zweryfikować swój pomysł, zbudować prototyp, porozmawiać z mentorami z branży oraz zainteresować swoim projektem inwestora. Wyróżnione pomysły w kategorii Turystyka i Rekreacja

Wg United Nations World Tourism Organization już dziś 50% globalnego rynku turystycznego przypada Europie, a wg prognoz do 2020 rynek ten najszybciej rozwijać się będzie w jej środkowo-wschodniej części. Polski rynek turystyczny (mimo światowego kryzysu finansowego) od 2009 r nieustannie rośnie. W najbliższych latach ten trend się utrzyma, nie tylko ze względu na spodziewane efekty promocji Polski podczas Euro Źródło: GUS, Instytut Turystyki za Dziennik Gazeta Prawna

Często najciekawsze pomysły na biznes rodzą się w garażach. Jak je przejąć? Można je odkupić. Albo samemu wybudować garaż!

Światowy sukces trylogii pt. 50 twarzy Greya spowodował wzrost sprzedaży Ann Sammers, producenta bielizny erotycznej opisywanej w książce. Pogoń za pikanterią w sypialni owocuje 78-procentowym wzrostem przychodów.