WPROWADZENIE DO SYSTEMU TACHOGRAFÓW CYFROWYCH Prof. Ryszard Krystek Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury
Tachograf cyfrowy - cele: wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego poprawa organizacji pracy personelu w firmie przewozowej krótsza i bardziej skuteczna kontrola transportu drogowego
Tachograf cyfrowy urządzenie rejestrujące samoczynnie: prędkość jazdy, czas jazdy, czas postoju, obowiązkowe przerwy, czas odpoczynku, wykonane w nowej cyfrowej technologii wykorzystującej informatyczne nośniki danych
System tachografu cyfrowego
Tachograf cyfrowy prace nad systemem w Polsce Zarządzenie Prezesa Rady Ministrów nr 46 z dnia 30 kwietnia 2004 r. Międzyresortowy Zespół ds. Wdrożenia Systemu Tachografów Cyfrowych w RP pod Przewodnictwem Podsekretarza Stanu w MI
Tachograf cyfrowy prace nad systemem w Polsce Członkowie zespołu – przedstawiciele: Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Obrony Narodowej, Komitetu Integracji Europejskiej, Głównego Urzędu Miar, Policji, Inspekcji Transportu Drogowego.
Tachograf cyfrowy prace nad systemem w Polsce Efekty pracy Międzyresortowego Zespołu: „założenia systemu tachografu cyfrowego” projekt ustawy o systemie systemie cyfrowych urządzeń rejestrujących stosowanych w transporcie drogowym
Tachograf cyfrowy prace nad systemem TC w Polsce Stan obecny: prace legislacyjne w Sejmie nad projektem ustawy działania o charakterze organizacyjno-technicznym (nabór kadr, szkolenia uczestników systemu, zakupy urządzeń technicznych itp.)
Tachograf cyfrowy - wdrożenie obowiązująca data wdrożenia systemu TC przyjęta przez komisję europejską 5 sierpnia 2005 r. nowa data wdrożenia systemu TC rozważana przez komisję europejską 1 stycznia 2006 r.
Tachograf cyfrowy – wdrożenie realna data wdrożenia systemu TC w Polsce 5 miesięcy od wejścia w życie ustawy o systemie TC
GAMBIT Krajowy program bezpieczeństwa ruchu drogowego
Dziękuję za uwagę