SZKOLNY OŚRODEK KARIERY CURRICULUM VITAE CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA, Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL 09.01.02-10-158/13 Liceum Ogólnokształc.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Indywidualne Plany Działania
Advertisements

Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej
Rozmowa kwalifikacyjna
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
PUP w LE Ż AJSKU Pi ęć kroków do pracy Działanie 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Wydział Zarz ą dzania, Informatyki i Finansów Instytut Zarz ą dzania Finansami Zarządzanie finansami.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Olsztyn, 13 grudnia 2010r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek – najlepsza inwestycja.
Narzędzie łączące Narzędzie łączące psychometrię i rekrutację psychometrię i rekrutację Psychologia i biznes – wiemy jak je łączyć
Kształtowanie postaw przedsiębiorczości w kontekście dokumentów aplikacyjnych Ewa Ger.
Szanse poza rolnictwem dla osób w subregionie leszczyńskim Czas trwania projektu: – PROJEKT BEZPŁATNY Projekt współfinansowany ze.
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Budowlanych w Żarach
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Droga jest łatwiejsza jeśli znasz jej cel
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
Rola opiekuna w Samorządzie Uczniowskim
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
KRĘGIELNIA.
Technik Logistyk Zawód z przyszłością!.
Curriculum Vitae.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Dokumenty aplikacyjne
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j.niemieckiego mgr Justyna Stańdo
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z chemii CZŁOWIEK.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY Zawody przyszłości
Wyznaczanie celów SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
Metody poszukiwania pracy
Zajęcia dydaktyczo-wyrównawcze z geografii Jadwiga Kacprzak
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  Zajęcia Pozalekcyjno – Pozaszkolne Z Chemii CZŁOWIEK.
Zajęcia pozalekcyjno – pozaszkolne z chemii
List Motywacyjny CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
Zaprezentuj swoje umiejętności w Europie! Kontakt Biuro Karier UAM ul. Zwierzyniecka 7c Poznań
Nasz wizerunek zaklęty w kartkach papieru
Logistyk.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
INSTA 4 IV Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Toruniu.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Zatrudnienie wspomagane Spotkanie 2: Wspieranie klientów zatrudnienia wspomaganego.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
1 Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pn. „Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji”
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Im. prof. Jana Karskiego. Publiczne Gimnazjum nr 18 w Ł odzi im. prof. Jana Karskiego ul. Emilii Plater Ł ód ź tel/fax
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
Indywidualne Plany Działania
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Raport Kompetencje językowe Szczecina
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

SZKOLNY OŚRODEK KARIERY CURRICULUM VITAE CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA, Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształc ą ce im. J. Iwaszkiewicza, ul. Okrzei 1, Brzeziny Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 CV to skrót, który pochodzi od j ę zyka łaci ń skiego i oznacza ż yciorys  CV jest dokumentem słu żą cym przedstawieniu pracodawcy cech, zalet kandydata oraz korzy ś ci wynikaj ą cych z jego zatrudnienia  CV jest narz ę dziem do przeprowadzenia efektywnych rozmów kwalifikacyjnych  Na podstawie ż yciorysu przeprowadza si ę pierwszy etap selekcji pracowników  CV jest wizytówk ą kandydata i jego materiałem handlowym  CV podkre ś la mocne strony, a minimalizuje cechy niepo żą dane  CV jest narz ę dziem do polecania kandydata przez jego znajomych Curriculum Vitae

Cechy życiorysu Zwi ę zły i przejrzysty Napisany prostym j ę zykiem, bez zwrotów emocjonalnych i gwarowych Napisany na komputerze Wydrukowany (oryginał a nie kserokopia) Powinien mie ś ci ć si ę na jednej stronie A-4, maksymalnie na dwóch Napisany z u ż yciem popularnych czcionek o wielko ś ci od 10 do 14 Pogrubienia ograniczone tylko do nagłówków Napisany na papierze A-4 koloru białego, b ą d ź be ż owego Bez u ż ycia nadmiernej grafiki, cieniowania, nawiasów, kursywy podkre ś le ń, krojów zag ę szczonych CV nie spinamy, nie zszywamy, nie składamy, nie podpisujemy CV powinno by ć sprawdzone przez inn ą osob ę pod wzgl ę dem zrozumienia, poprawno ś ci stylistycznej i ortografii

Unikaj błędów! Bł ą d nr 1 – wysyłam swoje CV wsz ę dzie – mo ż e si ę uda Bł ą d nr 2 – korzystanie z gotowych szablonów CV Bł ą d nr 3 – złe pojmowanie wskazówki „wyró ż nij si ę ” Wyró ż ni ć si ę mo ż na poprzez osi ą gni ę cia i niestandardowe czynno ś ci i zadania, które wykonywałe ś ! Mo ż na wyró ż ni ć si ę wysyłaj ą c swoje CV w dniu emisji ogłoszenia oraz w ostatnim dniu składania ofert!

Na co zwraca uwagę pracodawca w CV kandydatów? Kluczowe kompetencje, które ś wiadcz ą o zdobytych umiej ę tno ś ciach. Prócz typowych dla danego zawodu, licz ą si ę równie ż te interpersonalne. Szkolenia – motywacja pracownika do rozwoju, jego wiarygodno ść. Osi ą gni ę cia maj ą ś wiadczy ć o ch ę ci realizowania co raz ambitniejszych celów.

Przykład opisu kwalifikacji kluczowych Kwalifikacje kluczowe do ś wiadczenie na stanowiskach specjalisty ds. obsługi klienta, handlowca: umiej ę tno ść nawi ą zywania i utrzymywania korzystnych relacji handlowych z klientami, znajomo ść technik i psychologii sprzeda ż y, promowanie i sprzeda ż produktów, realizacja celów dystrybucyjnych, tworzenie ofert handlowych, współpraca z podległymi punktami sprzeda ż y. do ś wiadczenie na stanowiskach wykorzystuj ą cych wiedz ę z zakresu procesu planowania, realizowania i kontrolowania sprawnych oraz efektywnych działa ń w przedsi ę biorstwie: kontrola nad pracownikami, układanie i monitorowanie tras dostaw materiałów, kontrola ekonomii transportów, tworzenie zlece ń, rozlicze ń i raportów kasowych.

Kreatywne CV Co to jest i czy pasuje do ka ż dego zawodu i stanowiska?

BIURO PROJEKTU: Liceum Ogólnokształc ą ce im. J. Iwaszkiewicza, ul. Okrzei 1, Brzeziny www: projekt-lobrzeziny.pl; tel/fax: CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza, ul. Okrzei 1, Brzeziny Dziękuję za uwagę Kinga Kaszuba – doradca zawodowy