Multimedialne środowisko nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Advertisements

DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Generator przyszłości
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Konkurs Ministerstwo Edukacji Narodowej Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości.
KOWEZiU ul. Spartańska 1B Warszawa
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
"Nowoczesny Nauczyciel
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno–komunikacyjnych Cyfrowa szkoła Stan realizacji.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
I zasada termodynamiki. I zasada termodynamiki (IZTD) Przyrost energii wewnętrznej ciała jest równy sumie dostarczonego ciału ciepła Q i wykonanej nad.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Edukacji Narodowej pełniące funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) dla Priorytetu III PO KL Wysoka jakość
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Modernizacja Kształcenia Zawodowego Projekty systemowe KOWEZiU Od 2008 roku w KOWEZiU realizowane są projekty systemowe…
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
KONFERENCJA PRASOWA 30 listopada 2009 roku Projekty dotychczas realizowane ze środków Unii Europejskiej : Lekarz, pielęgniarka – nowoczesny pracownik.
Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu III PO KL Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu.
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV.
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt edukacyjny.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : “NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV”
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Klasa II moduł 07 HALLOWEEN PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Klasa III moduł 04 PLAYTIME PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
FESTIVALS AROUND THE WORLD
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
klasa I moduł 13 MOUNTAINS
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Podsumowanie realizacji projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu.
„SMART GIMNAZJALISTA CZYLI ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCO - DOSKONALĄCE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH.
Zapis prezentacji:

Multimedialne środowisko nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych Przemysław Duda duda@if.pw.edu.pl WCIES 2013-06-04 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL)

Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet : III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie : 3.3. Poprawa jakości kształcenia Poddziałanie : 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe Nazwa projektu : eFizyka - Multimedialne środowisko nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych Okres realizacji projektu od 2013-01-01 (2012-11-01) / do 2015-08-31 Wdrażanie – od wrzesień 2013. W I i II klasach. Wsparcie dla min. 500 uczniów (w tym 50% dziewcząt) z min. 5 szkół

Zadania w projekcie Program nauczania Trzy tomowy multimedialny podręczni z fizyki WLF – Wirtualne Laboratorium Fizyczne SILF – Szkolne Internetowe Laboratorium Fizyczne Półprodukty Informatyczne Wirtualny Nauczyciel

Program nauczania wrzesień 2013 zajęcia z fizyki w formule interdyscyplinarnej, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. „Informatyka dla fizyków” dla dodatkowego przedmiotu (wrzesień 2014)

Multimedialny podręcznik z fizyki Trzy Tomowy podręcznik (wrzesień 2013/wrzesień 2014) http://efizyka.canonia.pl Filmy (50), animacje Ewolucja gwiazd, Prawa Keplera, Widmo promieniowania, Fazy Księżyca, Zaćmienia Księżyca i Słońca, Ruch planet – planety wewnętrzne i zewnętrzne, Elektrownia jądrowa, Efekt Dopplera, Model Bohra atomu wodoru

Wirtualne Laboratorium Fizyczne Wirtualne ćwiczenia fizyczne w technologii LabView – 20 ćwiczeń Obecnie na http://fizyka.if.pw.edu.pl/~wlf/ dostępne są 2 „Promieniowanie Ciała Czarnego” i „Zjawisko fotoelektryczne” Do 1 września gotowe będą 3 kolejne „Elektrownia jądrowa”, „Przemiany gazowe izobaryczna, izochoryczna, izotermiczna”, „Cykl Carnota, przemiana adiabatyczna”.

Szkolne Internetowe Laboratorium Fizyczne Zestaw 13 rzeczywistych ćwiczeń sterowanych poprzez przeglądarkę internetową SILF tworzony jest na bazie doświadczeń zdobytych http://ilf.if.pw.edu.pl

Półprodukty Informatyczne Tworzenie własnych animacji procesów fizycznych (wg scenariuszy: własnych, nauczyciela, zaproponowanych w projekcie) Animacje w MS Excel i VB for Application

Wirtualny nauczyciel wrzesień 2014 Podsumowanie rozdziału w podręczniku Przewodnik po SILF

Dziękuję za Uwagę