PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Skalny Kraków, dnia 29 marca 2007 r.
Advertisements

Związku Miast Polskich
innowacyjna wielkopolska
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Myślenie innowacyjne w obszarze polityki społecznej a projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.
XXXII Sympozjum Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna
B UDOWANIE KOMPETENCJI DO WSPÓŁPRACY MIĘDZYSAMORZĄDOWEJ I MIĘDZYSEKTOROWEJ JAKO NARZĘDZI ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO Budowanie partnerstw- perspektywa.
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Stan sektora w regionach
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Budowa powiązań z otoczeniem gospodarczym Panel.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Projekt ProBiz Innovatio. Rola zrzeszeń przedsiębiorstw w rozwoju praktyk proinnowacyjnych i budowaniu sieci współpracy biznesu i nauki na przykładzie.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
Ostrów Wielkopolski 24 listopada 2011r.
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
OFERTA WSPÓŁPRACY.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Centrum Inwestora i Eksportera
Udział Warszawy w projekcie MY GENERATION. Projekt My Generation Efektywne strategie w promocji pozytywnego potencjału młodej generacji ( Effective strategies.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
ZAPROSZENIE do współpracy - skierowane do przedstawicieli administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych tj. w szczególności: - pracowników samorządów.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Młodzieżowa Rada Gminy
Współpraca nauki i biznesu celem zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarczego.
Prezentacja przygotowana na podstawie : Małgorzata Marcińska Podsekretarz Stanu - Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Piła, maj 2014 r.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego INNOWACYJNY REGION Omar Saoudi Dyrektor Departamentu Gospodarki Poznań, 14 stycznia 2008.
OGÓLNE ZASADY OPRACOWYWANIASTRATEGII ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W GMINACH MIEJSKICH OGÓLNE ZASADY OPRACOWYWANIA STRATEGII ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W GMINACH.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Inteligentna droga do miasta przyszłości
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów II stopnia.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Komitet Gospodarki Miejskiej Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Gospodarka miejska wobec.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „PRACOWNIK 45+. PRZEŁAMYWANIE BARIER NA RYNKU PRACY”
...i jeszcze jedno. NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE I NAJWYŻEJ OCENIANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW WYDARZENIE BIZNESOWE W REGIONACH.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Gdańsk, r. Przedsiębiorcze odkrywanie – wprowadzenie do dyskusji, doświadczenia pomorskie Maciej Dzierżanowski, Stanisław Szultka, Instytut.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
Rola obserwatoriów we wspieraniu polityki regionalnej
Studia miejskie i regionalne
Studia miejskie i regionalne
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Regionalna Sieć Tematyczna Województwa Warmińsko - Mazurskiego
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
II Spotkanie konsultacyjne Dolnośląskich Pracodawców Artur Mazurkiewicz, Prezes zarządu Dolnośląskich Pracodawców 28 października 2016 r. Spotkanie.
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK

DOŚWIADCZENIA, LEKCJE I WNIOSKI Z POLSKICH PRZEMIAN. GDZIE SZUKAĆ DZIŚ PRZEWAG KONKURENCYJNYCH I JAK POBUDZAĆ ENERGIĘ MIESZKAŃCÓW POLSKICH MIAST? MATRYCA ROZWOJU POLSKICH MIAST PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY PRZY UNIKATOWYM PROJEKCIE THINKTANK 1

(ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

PARTNERZY I SOJUSZNICY THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

PROJEKT PUŁAWY: NOWATORSKIE SPOJRZENIE NA WYZWANIA ROZWOJOWE W POLSCE 2

Stworzenie portretu Puław posłuży jako narzędzie tworzenia mapy rozwoju polskich miast i punkt wyjścia do refleksji, gdzie szukać dziś biegunów wzrostu. CASE STUDY: 20 LAT TRANSFORMACJI PUŁAW – MATRYCA ROZWOJU DLA POLSKICH MIAST

1.Puławy leżą w zachodniej części województwa lubelskiego, przy granicy z województwem mazowieckim. Liczą 48,8 tys. mieszkańców (88 lokata w Polsce). 2.THINKTANK wybrał Puławy, by sporządzić portret miasta, który stanie się punktem wyjścia do refleksji, jak zmieniała się Polska po 1989 r., a także – stworzyć mapę wzrostu dla polskich miast na najbliższe lata. 3.Efektem projektu będzie strategiczna matryca rozwoju, która pomoże polskim miastom identyfikować możliwości wzrostu. DLACZEGO PUŁAWY?

ETAPY PROJEKTU: 1.Stworzenie, we współpracy z władzami miasta Puławy, portretu miasta: zestawu danych dotyczących organizmu miejskiego i jego ludności. 2.Realizacja sesji strategicznych z udziałem ekspertów rozwoju i identyfikacja szans i mapy rozwoju. Prezentacja wyników badań podczas konferencji dla zarządów miast. 3.Stworzenie strategicznej matrycy rozwoju: podejścia, które pomoże polskim miasto identyfikować szanse rozwoju i zwiększania kreatywnej energii mieszkańców.

GDZIE SĄ UKRYTE REZERWY ROZWOJOWE POLSKICH MIAST? PO JAKIE NOWE NARZĘDZIA ROZWOJU SIĘGAĆ W PRZYSZŁOŚCI? JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ MIESZKAŃCÓW?

OD DOŚWIADCZEŃ PUŁAW DO MATRYCY WZROSTU POLSKICH MIAST I REGIONÓW

KILKUDZIESIĘCIU EKSPERTÓW Z RÓŻNYCH DZIEDZIN, WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z THINKTANK, ZAPROSZONYCH DO UDZIAŁU MERYTORYCZNEGO W PROJEKCIE (KOMENTARZY I OKREŚLANIA BIEGUNÓW WZROSTU MIASTA)

2 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY – KORZYŚCI DLA PARTNERÓW

OFERTA DLA PARTNERÓW PROJEKTU : 1.Zapraszamy do współpracy przy innowacyjnym, unikatowym projekcie którego celem jest zidentyfikowanie biegunów wzrostu polskich miast i regionów. 2.Stworzenie Portretu Puław to także okazja do zaangażowania w nowatorskie, medialne przedsięwzięcie, którego wynik będzie szeroko dyskutowany przez władze polskich miast i regionów. 3.Efektem projektu będzie m.in. publikacja raportu o polskich biegunach wzrostu, a także konferencja na ten temat.

PARTNEROM ZAPEWNIAMY MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W DZIAŁANIACH MERYTORYCZNYCH PROJEKTU (FAZA ANALIZ, BADAŃ I PUBLIKACJA RAPORTU)

PROJEKT CHCEMY ZREALIZOWAĆ Z KILKOMA KLUCZOWYMI FIRMAMI PARTNERSKIMI, ZAANGAŻOWANYMI WE WSZYSTKIE DZIAŁANIA

EFEKTEM PROJEKTU BĘDZIE M.IN. KONFERENCJA ADRESOWANA DO LIDERÓW POSLKICH MIAST I REGIONÓW O KIERUNKACH ROZWOJU

KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK 3

AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klubu THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ