„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Advertisements

Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7. 2
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
TERAZ MY Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności.
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
KLUCZ do sukcesu – projekt na rzecz zatrudnienia II
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Rozmowa kwalifikacyjna
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CENTRUM INTEGRACJI UCHODŹCÓW Fundacja Edukacji i Twórczości.
Priorytet VI Poddziałanie Działania służące wydłużaniu aktywności zawodowej Instytucja Pośrednicząca II Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie Praca.
Program aktywizacji zawodowej kobiet wychowujących dzieci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
ROPS Poznań wiedza zmienia przyszłość 23 kwietnia 2009
PRAKTYKI STUDENCKIE GDN Airport Services
Projekt pt. współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Unia Europejska Podsumowanie raportu zbiorczego z badań opracowanego w ramach Zadania 1 „Diagnoza i analiza problemu” Projekt: „Akademia Handlowa 50+
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
Schemat przygotowywania wniosku o dofinansowanie zgodnie z założeniami metodyki Zarządzania Cyklem Projektu Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu pozwala.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Realizowanego w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Białymstoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Poddziałanie Wsparcie.
Projekt systemowy Na dobrej drodze – aktywizacja osób bezrobotnych miasta Rejowiec Fabryczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
AGENDA Zmiany w ofercie produktowej Banku w 2008 r.
Szkolenie dla opiekunów Centów
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI DLA MAŁEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI BEZPŁATNE SZKOLENIA JĘZYKOWE I BIZNESOWE DLA PRACOWNIKÓW FIRM projekt realizowany w ramach środków Europejskiego.
SPOTKANIE INFORMACYJNE 7 MAJA 2014
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
Współczesny bank – partner dla MSP
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
Projekt OHP Równi na rynku pracy w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży” Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Spotkanie informacyjne dla Beneficjentów realizujących projekty pozakonkursowe w ramach Poddziałania Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Równościowe zarządzanie projektem
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Zapis prezentacji:

„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 „W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych” – konferencja podsumowująca kampanię

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Szkolenia wewnętrzne na przykładzie doświadczeń pracownika Centrum Bankowości Bezpośredniej

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10

Ogółem zatrudnionych jest około 630 Konsultantów. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Świadczenie usług w zakresie kompleksowej telefonicznej obsługi Klientów. Jedno z najnowocześniejszych i największych centrów telemarketingowych w południowej części kraju. Na rynku polskim z powodzeniem realizuje usługi call center od 2001 roku. W chwili obecnej największą działalność CBB stanowi finansowa, informacyjna i sprzedażowa obsługa Klientów Banku Pekao SA – właściciela CBB. Praca na rzecz Banku, jak również na rzecz Członków Grupy Kapitałowej Banku Pekao SA. Prowadzenie telemarketingowych kampanii przychodzących (inbound) i wychodzących (outbound), w ramach których obsługujemy infolinie, serwisy konsumenckie, telefoniczne badania opinii i preferencji Klientów. Realizujemy również projekty sprzedażowe oraz prowadzimy telefoniczną windykację należności. Siedziba Firmy Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o., Al. Pokoju 1, 31-548 Kraków; oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 288. Ogółem zatrudnionych jest około 630 Konsultantów. Około 60% stanowią kobiety, 40% mężczyźni. Misja firmy SKUTECZNA KOMUNIKACJA BIZNESOWA Rzetelnie i wiarygodnie przekazujemy informacje, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa. Robimy to najsprawniej i najszybciej, elastycznie dostosowując się do oczekiwań naszych Partnerów.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10

Struktura działów prowadzących obsługę telefoniczną Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Struktura działów prowadzących obsługę telefoniczną CBB call center Dział Sprzedaży Dział Obsługi Klienta Zespół Sprzedaży Zespół Infolinii Zespół Pekao24 Zespół Obsługi Kart Płatniczych Zespół Monitoringu Kredytowego i Windykacji

Rekrutacje Zewnętrzna Wewnętrzna Status studenta Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Rekrutacje Zewnętrzna Wewnętrzna Status studenta Dyspozycyjność minimum 120 h/mc Miły głos Dobra dykcja Umiejętności komunikacyjne Komunikatywna znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera Entuzjazm i zaangażowanie Określony staż w CBB Opinia przełożonego Jakość dotychczasowej pracy Posiadanie odpowiednich umiejętności (skilli) lub wykształcenia

Rekrutacja zewnętrzna: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Rekrutacja zewnętrzna: 1. Aplikacja w odpowiedzi na ogłoszenie ze strony Internetowej 2. Wstępna weryfikacja poprzez rozmowę telefoniczną 3. Rozmowa kwalifikacyjna; test z obsługi MS Office/Internetu 4. Decyzja o podjęciu współpracy ze strony pracodawcy 5. Udział w akcji Dzień Otwarty 6. Decyzja o podjęciu współpracy ze strony pracownika 7. Rozpoczęcie szkolenia

Rekrutacja wewnętrzna Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Rekrutacja wewnętrzna 1. Aplikacja w odpowiedzi na ogłoszenie w wewnętrznej poczcie elektronicznej 2. Rozmowa kwalifikacyjna z pracownikiem HR i Kierownikiem nowego zespołu; test z języka angielskiego; test merytoryczny/psychiczny 3. Uzyskanie opinii dotychczasowego Kierownika/Lidera 4. Decyzja o podjęciu współpracy ze strony pracodawcy 5. Decyzja o podjęciu współpracy ze strony pracownika 6. Rozpoczęcie szkolenia

Proces wstępnego szkolenia Konsultanta CBB Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Proces wstępnego szkolenia Konsultanta CBB Wiedza o Firmie/Banku Szkolenie merytoryczne Szkolenie „miękkie” Ochrona danych osobowych Szkolenie BHP Podsłuch bierny Podsłuch czynny Karta Zasad i zasady Zespołu Przykładowo: szkolenie wstępne osoby z zewnątrz na stanowisko Konsultant Zespołu Sprzedaży 80h pkt. 1.-5.; 16h pkt. 6.; 16h pkt. 7.; 2h pkt. 8. Ew.

Ad. 2. Szkolenie merytoryczne Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Ad. 2. Szkolenie merytoryczne Produkty i usługi Banku Procedury obsługi Klienta Obsługa aplikacji Zasady działania call center

Obowiązujące standardy rozmów Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Ad. 3. Obowiązujące standardy rozmów Rola Konsultanta w kreowaniu wizerunku Banku Zasady rozpoczynania i kończenie rozmowy Formalne zasady prowadzenia rozmów Interakcja w rozmowie Skuteczna komunikacja w rozmowach telefonicznych Praca głosem Sposób prowadzenia rozmowy Radzenie sobie z różnymi typami klientów Sprzedaż Techniki sprzedażowe Dopasowanie się do Klienta Warunki sukcesu w sprzedaży Szkolenie „miękkie”

Rozwój interpersonalny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Szkolenia w Zespole Sprzedaży Fundusze inwestycyjne, lokaty, programy oszczędnościowe, IKE Kredyty hipoteczne, studenckie, overdraft Wdrażanie do nowych kampanii Wiedza produktowa Warsztaty z odsłuchami i symulacjami rozmów Spotkania z Dyrekcją/Kierownictwem Odprawy z Liderem Sprzedaż Warsztaty dotyczące radzenia sobie ze stresem Rozwój interpersonalny Bezpłatny kurs języka angielskiego dla telemarketerów (dla pracowników etatowych) Szkolenie zewnętrzne

Podnoszenie kompetencji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Szkolenia w Zespole Pekao24 Zdobywanie uprawnień do obsługi konkretnych zagadnień Zdobywanie skilli Feedback Wdrażanie do nowych kampanii Podsłuchy Podnoszenie kompetencji Spotkania z Kierownikiem/Liderami Program Naprawczy Poprawa jakości pracy

Program Naprawczy Etap I Wzmożony odsłuch rozmów przez Lidera Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Program Naprawczy Etap I Wzmożony odsłuch rozmów przez Lidera Feedback z Liderem raz w tygodniu Ustalenie celu do końca mc-a Etap II Odsłuch rozmów przez Trenera Feddback z Trenerem Etap III Konsekwencje służbowe

Kartowe Pekao24 Inne Obsługa Aktywacja Zastrzeżenia Segmenty Klienta Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Kartowe Obsługa Aktywacja Zastrzeżenia Pekao24 Segmenty Klienta Superkonsultant Inne Fundusze Pionieer Dom Inwestycyjny Xelion Centralny Dom Maklerski

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Feedback to informacja zwrotna od Lidera do Konsultanta, dotycząca jakości pracy tego drugiego. Feedback jest wykonywany na koniec mc-a i dotyczy kwestii merytoryki, sposobu prowadzenia rozmów, sprzedaży, dyscypliny pracy Lider wystawia Konsultantowi ocenę, która ma wpływ na stawkę godzinową dla zleceniobiorców; ocena jest negocjowana w feedbacku Dla pracownika etatowego ocena z tzw. monitoringu ma wpływ na premię kwartalną, podwyżki, bony itp.. Na wynagrodzenie wszystkich Konsultantów ma wpływ ilość sprzedanych w danym mc-u produktów. Ustalone są określone stawki za każdy produkt Zrealizowanie ustalonego na dany miesiąc, indywidualnego celu sprzedażowego ma pozytywny wpływ na ocenę pracy Feedback jest również rodzajem szkolenia Dzięki niemu Konsultant wie, co jest dobre w jego rozmowach, a nad czym powinien pracować; daje on możliwość zauważenia swoich nieuświadomionych błędów Jest okazją do dłuższej rozmowy z Liderem, w której można nauczyć się czegoś nowego czy wyjść poza swój schemat myślowy, co może skutkować poprawą jakości pracy

Zmiana czasu pracy: Planowanie pracy: Godziny pracy: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Godziny pracy: W zależności od Zespołu obsługa może być w różnych godzinach, np. 9-21 pn.-pt. lub w ruchu ciągłym Planowanie pracy: Również w zależności od Zespołu, dla zleceniobiorców planowanie na kolejny miesiąc lub tylko tydzień; elastyczne godziny pracy; elastyczna długość pracy Zmiana czasu pracy: Istnieją możliwości zgłoszenia nieobecności na dany dzień; istnieje możliwość zamian między Konsultantami zatrudnionymi na tych samych zasadach i o takich samych skillach Czas pracy : Poza czasem obsługi rozmów z Klientem, fakturowanym czasem jest też szkolenie, podsłuch czy spotkanie z Kierownictwem Elastyczność godzin pracy jest niezwykle wygodna dla studentów i uczniów– nawet w trybie dziennym. Istnieje możliwość wypracowywania ½ czy 2/3 etatu .

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Obecnie wszyscy pracownicy CBB call center są szkoleni w ramach projektu „Kompetencje i wiedza - właściwe POŁĄCZENIE”(WND-POKL.08.01.01-10-537/11), którego CBB jest beneficjentem. Projekt jest realizowany przez zewnętrzną firmę szkoleniową i dotyczy stosowania zaawansowanych rozwiązań sprzedażowych. W lokalizacji łódzkiej trwa on od X.2012 do IV.2012. Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia o znajomości technik sprzedaży, honorowanego również poza CBB.

CBB umożliwia rozwój w ramach Firmy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 Szkolenia wstępne umożliwiają rozpoczęcie samodzielnej pracy w około 3 tygodnie Wystarczy spełnić podstawowe kwalifikacje i mieć chęci CBB umożliwia rozpoczęcie pracy osobom nie mającym doświadczenia w branży call center Szkolenia wewnętrzne, feedbacki, zdobywanie skilli pozwalają podnieść jakość swojej pracy oraz przechodzić między Zespołami Rekrutacje wewnętrzne pozwalają zmienić Zespół, a także zdobyć stanowisko kierownicze czy specjalistyczne Istnieją możliwości zmiany formy zatrudnienia z CBB umożliwia rozwój w ramach Firmy Samodzielne planowanie czasu pracy pozwala pogodzić pracę z zajęciami Możliwości regulowania ilości wypracowywanych godzin umożliwiają dostosowanie czasu pracy do własnych potrzeb i możliwości CBB proponuje elastyczne godziny pracy i promuje zatrudnianie studentów

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.03.00-10-038/10 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ