Twoje narzędzie do pracy grupowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
Nowy model komunikacji z emitentami
Skrócona instrukcja składania wniosków o zmianę wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub.
Interaktywna prezentacja użytkowa
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących wyszukiwania Przewodnik.
Zapanuj nad dokumentami
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Technologie informacyjne MCE Pudełko. Zakładanie strony internetowej Technologie informacyjne Marek Pudełko.
eFaktura w DHL Express Poland
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Łączy ludzi, procesy, informacje
Projektowanie Stron WWW
W nowej odsłonie.
WNIOSKI STYPENDIALNE Po zalogowaniu się do systemu USOSweb student wybiera dział w górnym menu „DLA STUDENTÓW” następnie pozycję „Wnioski”. Na ekranie.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Witamy w galerii forum 750mm.pl. Wstęp Galeria forum została stworzona dla użytkowników w celu ułatwienia dzielenia się swoimi zasobami. Pozwala ona na.
Obsługa platformy dla nauczycieli prowadzących Jako nauczyciel prowadzący musisz wpisać studentów na kurs który nadzorujesz.
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
Przewodnik po koncie internetowym iBOK.
Instrukcja MILO moduł klienta.

RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Z dniem Nasza Firma wprowadziła nowy system obliczania należnego urlopu w 2007 r. Do odwołania pracujemy według nowych zasad. Kliknij tu !
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Z dniem 2 stycznia Nasza Firma wprowadziła nowy system obliczania należnego urlopu w przyszłym roku. Do odwołania pracujemy według nowych zasad. Kliknij.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Sieć oparta o serwer Ubuntu 12.10
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
OTWARTA FIRMA „Otwarta firma” Jak zgłosić się do programu?
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
Generator ofert – wersja beta
1 Elektroniczny Obieg Dokumentów Akademia im. Jana Długosza W Częstochowie Dofinansowanie projektu badawczego.
Elektroniczny Obieg Dokumentów
1 Elektroniczny Obieg Dokumentów Akademia im. Jana Długosza W Częstochowie Skierowanie za granicę.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
1. Tak wygląda strona forum. Wchodząc pierwszy raz zaczynamy od kliknięcia na słowo "rejestracja".
Tworzenie ankiet online
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Instrukcja użytkowania systemu. Po zalogowaniu do systemu zobaczysz stronę główną. Zawiera ona informację o opublikowanych ogłoszeniach,
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
Instalacja certyfikatu Dostęp do Rachunku przez Internet BS Pawłowice dla przeglądarki Mozilla Firefox.
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Microsoft® Office Word
Aplikacja mobilna EBSCO eBooks Uwierzytelnianie aplikacji Przewodnik
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Zarządzanie Procesami mgr Natalia Płominska
Otwarta firma Jak zgłosić szkołę do programu?.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
ZAKŁADANIE I OBSŁUGA INTERNETOWEGO KONTA POCZTOWEGO
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Zapis prezentacji:

Twoje narzędzie do pracy grupowej Sposób na workflow w Twojej firmie

Posiadasz firmę. Masz dużo różnych informacji… …i wielu użytkowników…

Użytkownicy potrzebują informacji, aby móc podejmować decyzje Użytkownicy potrzebują informacji, aby móc podejmować decyzje. Dlaczego większość rozwiązań workflow utrudnia ten proces? Ponieważ zazwyczaj nie możesz kontrolować ścieżki od informacji do decyzji. Na drodze staje technologia, przeciążony dział IT, tzw. „wąskie gardła”… Nie masz dostępu do danych, otrzymywanie ich trwa zbyt długo i jest kosztowne…

Istnieje jednak łatwiejszy sposób, który pozwoli Ci na skuteczne i efektywne zarządzanie pracą grupową w firmie.

Rozwiązanie VDoc to: zapewnienie kontroli nad informacją w firmie; możliwość łatwego tworzenia i uruchamiania procesów biznesowych oraz zarządzanie dokumentami; metoda na szybkie tworzenie aplikacji biznesowych.

Platforma VDoc daje Ci wiele więcej możliwości: gotowe, otwarte aplikacje biznesowe dostępne przez przeglądarkę internetową; samodzielne modelowanie procesów biznesowych; przejrzyste repozytorium dokumentów; wspólna przestrzeń do pracy – Intranet / Extranet; tworzenie stron WWW bez wiedzy programistycznej; raportowanie i wiele innych… VDoc to Twoja droga do sukcesu!

Chcesz sprawdzić jak działa VDoc? Teraz zobaczysz jak łatwo, za pomocą kilku kliknięć, VDoc pozwoli Ci stworzyć elektroniczną procedurę – zamodelujemy obieg i akceptację wniosków urlopowych.

Logujesz się przez przeglądarkę internetową.

Czytelny interfejs łatwo pozwoli odnaleźć właściwą zakładkę, aby otworzyć narzędzie do budowania procesów.

Zaczynamy budować proces. To tylko kilka kliknięć…

Wniosek urlopowy może trafić do kierownika, gdzie zostanie zaakceptowany lub odesłany do poprawy…

Po akceptacji wniosek może powędrować do działu kadr, a następnie do archiwum… Mamy więc trzy etapy procesu.

Cały schemat możemy wielokrotnie modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb. Teraz tworzymy formularz pierwszego etapu - dodajemy np. pole „imię”…

…a następnie dowolne, wybrane przez nas potrzebne informacje, np …a następnie dowolne, wybrane przez nas potrzebne informacje, np. „nazwisko”, „okres urlopu”, wybór osoby akceptującej wniosek, możliwość dodawania załączników...

Zapisujemy nasz proces na serwerze.

Nadajemy procesowi nazwę, a także wybieramy i nazywamy grupę procesów, do której go przydzielimy.

Na liście procesów odnajdujemy ten, który właśnie stworzyliśmy.

Widzimy formularz z polami, które wybraliśmy. Teraz możemy wysłać go do akceptacji.

Osoba akceptująca automatycznie zostaje powiadomiona o nowym zadaniu.

Może go zaakceptować, lub odesłać do poprawy Może go zaakceptować, lub odesłać do poprawy. Po zaakceptowaniu wniosek trafia do działu kadr, gdzie jest możliwość podglądu lub uaktualnienia ilości dni urlopu.

Na każdym etapie procesu możemy podejrzeć jego schemat i sprawdzić, którą ścieżką biegł wniosek i gdzie się aktualnie znajduje.

Nasz wniosek możemy wzbogacić o załączniki – w dowolnym formacie elektronicznym.

Dział kadr, po otrzymaniu wniosku, przesyła go do archiwum.

Prawda, że to łatwe? Dziękujemy za poświęcony czas.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach VDoc, skontaktuj się z nami! VDoc Software Optima Polska Ul. Żurawia 32/34 00-515 Warszawa tel.: +48 22 243 15 13 http://www.vdoc.pl