Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Łączy ludzi, procesy, informacje

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Łączy ludzi, procesy, informacje"— Zapis prezentacji:

1 Łączy ludzi, procesy, informacje
1 1 1

2 VDoc – część grupy VISIATIV
Spółki grupy Visiativ 35 M€, 250 Pracowników Stabilna pozycja finansowa VDoc we Francji 50 pracowników 10 M$ inwestycji w R&D 15 lat doświadczenia Klientów w całej Europie

3 VDoc 10 Tworzenie aplikacji i możliwość łączenia funkcjonalności
Easy Site- tworzenie stron WWW Process – modelowanie procesów biznesowych File Center – repozytorium dokumentów VDoc Easy Site – serwisy WWW VDoc Process – modelowanie procesów biznesowych SDK – Software Development Kit Data Universe – zarządzanie danymi biznesowymi Raporty VDoc Portal – Intranet/Extranet VDoc File Center – repozytorium dokumentów SDK – Software Development Kit Portal - Intranet / Extranet Raporty

4 Serwisy WWW: VDoc Easy Site
Łatwe i szybkie tworzenie serwisów WWW bez wiedzy programistycznej Ekspresowe i bezszwowe wdrożenie Skalowalność 4

5 VDoc Portal Centralizacja informacji i dokumentów
Dostęp przez przeglądarkę Zapewnienie wspólnego miejsca pracy Dostęp do wspólnych aplikacji Aplikacje dostępne w portalu VDoc File Center VDoc Process Fora dyskusyjne Ankiety News-y Łatwe tworzenie Intranetu i Extranetu

6 VDoc Process Możliwość tworzenia procesów przez użytkowników biznesowych Graficzne narzędzie pozwalające na rysowanie procedur System nadzoruje działania użytkownika zapobiegając popełnieniu błędów Gotową aplikację tworzymy w 5 prostych krokach.

7 Informacje dodatkowe dostępne w procesie
Logowanie (zapisywanie) wszystkich informacji wprowadzanych w procesie Kto, co, kiedy, na jakim dokumencie Śledzenie przebiegu procesu na graficznym diagramie Wysyłanie przypomnień o czekającej pracy Wysyłanie powiadomień z „linkiem” do osób zainteresowanych Możliwość definiowania wyglądu formatek wydruku Możliwość eksportu do Excela

8 Przykład: Proces – rejestracja dokumentów przychodzących
Źródła dokumentów Skaner Lokalny dysk

9 VDoc File Center – repozytorium dokumentów
Wspólne miejsce do przechowywania dokumentów Dokumenty przechowywane w drzewie folderów Kategorie Indeksowanie pełnotekstowe Atrybuty plików Wersjonowanie plików Subskrypcje interesujących nas plików Bardzo szczegółowe ustawienia praw dostępu do plików i katalogów Zapis wszystkich czynności dokonywanych na plikach Kto, co, kiedy Łatwe wyszukiwanie Łatwa dystrybucja

10 SDK (Software Development Kit) - Pełne rozwiązanie dostosowane do potrzeb
Moduły VDoc oraz VDoc Suite: Komplet funkcjonalności dla SMB Dodatki: Specyficzne funkcjonalności dostarczane przez Partnerów VDoc`a – najlepsza odpowiedzią na specyficzne potrzeby rynków SDK: Narzędzia programistyczne (API and WebServices) przygotowane do tworzenia unikalnych funkcjonalności oraz połączeń z zewnętrznymi systemami informatycznymi (ERP, systemy transakcyjne).

11 Raportowanie Dwa silniki raportujące:
Cristal Reports BIRT Zbieranie informacji i danych dotyczących procesów Możliwość tworzenia raportów w czasie rzeczywistym Możliwość tworzenia dashboard’ów wyświetlających wskaźniki KPI

12 Przykładowe możliwości integracyjne
i wiele innych…

13 Efektywne zarządzanie Procesami Biznesowymi usprawni pracę
w całej strukturze firmy. Zarządzanie jakością Zarządzanie zasobami (nieruchomości, maszyny i urządzenia, flota) Produkcja Kadry Działy IT Obsługa posprzedażowa Zamówienia Działy Badań i Rozwoju Marketing i sprzedaż 13 13

14 Przykładowe procesy Dział Kontroli Jakości usprawnił swoją pracę modelując i wdrażając następujące procesy: Zarządzanie obsługą procesu reklamacji. Zarządzanie procedurami i procesem akcji korekcyjnych. Zarządzanie procedurami planowania akcji korekcyjnych. Zarządzanie procedurami w przypadku wystąpienia niezgodności. Zarządzanie dokumentacją systemów jakościowych (instrukcje, procedury).. Zarządzanie procedurą ulepszania i aktualizacji i zmian w procesach. Zarządzanie procedurą ulepszania procesów związanych z reklamacjami klientów. Zarządzanie procedurą ITIL (normalizacja usług IT). Zarządzanie fakturami (sortowanie i scalanie).

15 Przykładowe procesy Dział Kontroli Jakości usprawnił swoją pracę modelując i wdrażając następujące procesy: Aktualizacja listy potencjalnych problemów oraz zarządzanie akcjami profilaktycznymi. Aktualizacja i zarządzanie metrologią. Kontrola przepływu informacji w CRM. Administrowanie ryzykiem związanym z zarządzaniem i aktualizacja elementów niepożądanych. Zarządzanie procedurami związanymi z wypadkami przy pracy i procedurami ochrony i BHP. Zarządzanie kalendarzem spotkań związanych z kontrolą jakości. Aktualizacja specyfikacji. Zarządzanie zamówieniami.

16 Przykładowe procesy Dział HR usprawnił swoją pracę modelując i wdrażając następujące procesy: Zarządzanie wnioskami urlopowymi. Zarządzanie procedurami kontroli w dziale HR. Zarządzanie wnioskami o zatrudnienie i procedurą rekrutacji. Zarządzanie CV. Zarządzanie i kontrola procedury wdrażania nowych pracowników. Zarządzanie kompetencjami kadry (wnioski o szkolenia, kursy, bilans szkoleń). Zarządzanie szkoleniami wewnętrznymi. Zarządzanie czasem pracy. Zarządzanie procedurą migracji pracowników. Zarządzanie procedurą odejścia pracownika z firmy. Zarządzanie kosztami delegacji. Zarządzanie audytem wewnętrznym (kontrola przestrzegania kodeksu pracy, monitorowanie zmian w prawie pracy).

17 Przykładowe procesy Dział Finansowy i Administracyjny poprawiły efektywność własnoręcznie modelując i implementując m.in. następujące procesy: Zarządzanie zamówieniami wewnętrznymi. Zarządzanie kosztami firmy (koszty reprezentacyjne pracowników). Zarządzanie wyjazdami służbowymi (planowanie, rezerwacja biletów, pojazdów i noclegów, sal szkoleniowych, sprzętu audio). Monitoring zebrań (ustalanie i nadzór nad terminami, zgromadzenie osób zainteresowanych, tworzenie sprawozdań i protokołów). Zarządzanie wnioskami o delegacje. Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną. Zarządzanie recepcją i przepustkami. Zarządzanie wnioskami inwestycyjnymi.

18 Przykładowe procesy Dział Finansowy i Administracyjny poprawiły efektywność własnoręcznie modelując i implementując m.in. następujące procesy: Zarządzanie reklamacjami (kontrola terminowości i zasadności kwestii spornych). Zarządzanie instrukcją i procedurą audytu wewnętrznego. Dematerializacja faktur od dostawców, elektroniczne zarządzanie fakturami. Zarządzanie płatnościami klientów i dostawców (kontrola terminowości). Tworzenie i modyfikacja elektronicznych arkuszy klientów i dostawców (wprowadzanie do ERP, kontrola zgodności danych).

19 Co powiedzieli Klienci VDoc Software
„Dzięki platformie VDoc usprawniliśmy procesy wewnętrzne i ograniczyliśmy czas przetwarzania faktur. Wdrożenie platformy pozwoliło na efektywną komunikację z Klientem oraz stworzenie sprawnego systemu kontroli wewnętrznej.” Maciej SOPRYCH, OneMonday „Wdrożenie platformy VDoc pozwoliło nam m.in. Przyspieszyć proces realizacji zapytań ofertowych od Klientów.” Rafał KOSIEWICZ, FPT PRIMA SA 19 19

20 Co powiedzieli Klienci VDoc Software
„VDoc Process jest to prostym i intuicyjnym w obsłudze, narzędziem, dzięki któremu wymodelowaliśmy nasze najważniejsze procesy w firmie, bez znajomości wiedzy z programistycznej. Dzięki VDoc Process mamy większe możliwości zachowania porządku w dokumentacji i śledzenia przepływu informacji.” Michel MESSIE, Quality & Environnement Manager 20 20

21 Co powiedzieli Klienci VDoc Software
„VDoc jest mocnym przemysłowym narzędziem gwarantującym jakość naszej produkcji. VDoc jest niezaprzeczalnie wyznacznikiem produktywności i efektywności dla naszej firmy.” Kévin GUERRA, Responsable QSE - ThyssenKrupp Automotive „VDoc Portal zapewnia nam płynność pracy i stały dostęp do przepływu informacji dla wszystkich naszych filii na całym świecie.” Céline CHEVALIER, Web Marketing Manager Marketing 21 21

22 Co powiedzieli Klienci VDoc Software
„VDoc stał się głównym narzędziem w Leroy Somer do zarządzania wszystkimi procedurami.” Sandrine MARTIN, Informatique DEI Industrial Engines – 8500 osób w 50 krajach „Z VDoc znaleźliśmy rozwiązanie dotyczące workflow i portalu korporacyjnego. VDoc pozwolił nam zbudować solidny portal intranetowy bez angażowania dużych środków. VDoc pozwolił osobom bez specjalistycznej wiedzy informatycznej tworzyć i uruchamiać aplikacje.” Arthur TURYAN, Responsable informatique Telecommunication solution Connection to SAP 22 22

23 Dziękujemy za uwagę, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zobaczyć prezentację na żywo, zapraszamy do kontaktu z nami. VDoc Software Optima Polska Sp. z o.o. Ul. Żurawia 32/34 Warszawa Tel.:


Pobierz ppt "Łączy ludzi, procesy, informacje"

Podobne prezentacje


Reklamy Google