Furnel Travel International

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

BIURO PODRÓŻY „FAST TRAVEL”
Podstawy Turystyki Wykład
Klub Dyrektorów Finansowych "Dialog" Usprawnienia w dziale finansowym. Warszawa Projekty dla siebie i dla całej firmy Współpraca z IT. Krzysztof.
Przykłady raportów dynamicznych
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Rola komputera w przetwarzaniu informacji.
ISOiWUT Internetowy System Oferowania i Wyszukiwania Usług Transportowych.
Praktyki zagraniczne IAESTE
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
Geneza powstania Firmy Społecznej w Regionie Podbabiogórskim.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
mgr Magdalena Czichon pod kierunkiem dr inż. Katarzyny Karbowiak
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Technik Obsługi Turystycznej
Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych Kierujemy naszą ofertę do małych i średnich przedsiębiorstw które nie zatrudniają na stałym etacie informatyków.
Struktura egzaminu zawodowego
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
ZESPÓŁ SZKÓŁ MORSKICH W DARŁOWIE
ZORIENTOWANI NA SUKCES. Zmieniająca się sytuacja gospodarcza, przy stale zwiększającej się konkurencji i przy coraz bardziej wymagającym rynku sprawia,
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Instrukcja MILO moduł klienta.
PLANOWANIE WYMIARU GODZIN OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
System e-zamówienia.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Polityka edukacyjna Unii Europejskiej
STRUKTURA FUNKCJONALNA
TECHNIK HOTELARSTWA.
PROJEKT EDUKACYJNY JAKO METODA PRACY Z DZIEĆMI
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Konsjerż, concierge – dozorca domu i odźwierny we francuskich kamienicach. We współczesnych luksusowych hotelach również pracownik, którego zadaniem jest.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
OFERTA KOPALNI SOLI „WIELICZKA” W PREZENTACJI PRZEWODNICKIEJ
Przykłady analiza i projektowanie
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
PREZENTACJA SŁUCHACZA POLICEALNEJ SZKOŁY PROFESJA.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE
Przedsięwzięcie i idea EnzoMind.com to inteligentny portal analityczny będący odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na precyzyjne analizy wykonywane.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Logistyk.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Doradztwo specjalistyczne Szkolenia Usługi księgowe
Zagraniczne wyjazdy edukacyjno-szkoleniowe
SPEDYCJA LOGISTYKA.
Zakopane 25 października 2018
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Furnel Travel International System Furnel Travel System Furnel Travel System wspomagający obsługę ruchu turystycznego firmy Furnel Travel International

Wstęp ogólny System Furnel Travel

Dziedzina problemu firma zajmuje się organizowaniem wycieczek w Polsce i Europie Środkowej (tzw. tour operator) zatrudnia ponad 50 pracowników zadania firmy: planowanie i tworzenie gotowych wycieczek organizacja konferencji Incentive organizacja szkoleń językowych za granicą System Furnel Travel

Obszar modelowania Obszar aktywności 4 Obszar aktywności 1 Zarząd Dyrektor Finansowy Dział Księgowy Dział Produktu Dział Biletów Sekretariat Dział Indywidualny Dział Wycieczek Grupowych Dział Konferencji Inc. Dział Szkoleń Językowych skandynawsko - brytyjski francuski włoski hiszpański rosyjski niemiecki amerykańsko - japoński Obszar aktywności 2 Obszar aktywności 3 System Furnel Travel

Opis poszczególnych OA Dział Produktu (OA1) Celem działu produktu, składającego się z dwóch pracowników głównych i dwóch współpracowników (tzw. support), jest negocjowanie cen m. in. z hotelami i przedsiębiorcami oferującymi odpłatny przewóz grup. Podpisywanie umów dotyczących zakupu przez firmę innych usług to kolejne obowiązki tego działu. Jest on ponadto odpowiedzialny za generowanie zestawień danych potrzebnych działom wycieczek grupowych i klientów indywidualnych, przygotowywanie cenników standardowych ofert (z wliczoną marżą) oraz sprawdzanie kalkulacji stworzonych przez pracowników innych działów w przypadku tworzenia ofert indywidualnych. System Furnel Travel

Opis poszczególnych OA Dział Klientów Indywidualnych, Grupowych oraz Konferencji Incentive (OA2) Dział indywidualny zajmuje się organizacją wycieczek dla pojedynczych turystów (rozumianych tutaj jako grupy do 5 podróżnych) ze wszystkich krajów, w których działa firma – wyjątkiem jest Francja, której obywatele są obsługiwani przez odpowiedni dział wycieczek grupowych. Działy wycieczek grupowych są podzielone w zależności od obszarów geograficzno – językowych, które obsługują. Zadaniem pracowników jest organizacja wycieczek dla grup zagranicznych – zgodnie z prezentowaną ofertą, a także realizowanie specjalnych zamówień na życzenie klienta. Dział Konferencji Incentive. Modyfikując istniejące programy konferencji lub tworząc zupełnie nowe, pracujący w tym dziale osoby dostosowują plany do wymagań klienta – firmy chcącej wysłać pracowników na konferencję. System Furnel Travel

Opis poszczególnych OA Dział Szkoleń Językowych (OA3) Dział szkoleń językowych ma za zadanie organizację wyjazdów w celu nauki języków obcych. Wyjazdy te są przeznaczone dla młodzieży licealnej - „Szkoła Średnia za Granicą” i studentów głównie w trybie Work & Travel. „Szkoła Średnia za Granicą” jest projektem międzynarodowej wymiany kulturowej przygotowanej przez zagraniczne fundacje i organizacje edukacyjne dla młodzieży uczącej się. Ideą programu jest rok lub semestr nauki w zagranicznej szkole średniej i pobyt u rodziny goszczącej. System Furnel Travel

Opis poszczególnych OA Dział Biletów (OA4) Do jego zakresu zadań należy wyszukiwanie połączeń lotniczych i kolejowych na wybranej przez klienta trasie, jednak tylko w granicach naszego kraju. Dział ten nie zajmuje się komunikacją międzynarodową. Na wybrane przez klienta połączenia zostają zakupione bilety u przewoźnika, a następnie sprzedawane klientowi. Sprzedaż taka prowadzona jest głównie dla klientów indywidualnych, gdyż grupy zorganizowane zazwyczaj posiadają własny środek transportu. System Furnel Travel

Zakres odpowiedzialności systemu Nasz system będzie miał za zadanie wspomaganie zadań wykonywanych przez pracowników firmy Furnel Travel. System ma umożliwiać sprawną współpracę z bazą danych (np. dodawanie do niej nowych elementów, przeszukiwanie jej pod kątem różnych zapotrzebowań). Innym jego zadaniem ma być generowanie różnego rodzaju dokumentów krążących wewnątrz firmy, jak i wysyłanych poza nią, których tworzeniem dotychczas zajmowali się pracownicy. System Furnel Travel

Baza danych System Furnel Travel

Baza ofert – BD1 W bazie ofert są przechowywane wszelkie informacje o oferowanych przez firmę propozycjach wycieczek. System Furnel Travel

Baza klientów – BD2 Baza klientów zawiera informacje o klientach, którzy już korzystali z usług „Furnel Travel” oraz tych, którzy właśnie nawiązują współpracę. Należy rozdzielić klientów indywidualnych i firmy ze względu na różnice danych. Klienci pochodzą przeważnie z krajów zagranicznych, dlatego należy wprowadzić specjalny klucz identyfikacyjny. System Furnel Travel

Baza zamówień – BD3 Wszelkie dane mające znaczenie podczas realizacji złożonego przez klienta są zachowywane w bazie zamówień lub są przez nią dostępne. Główną tabelą bazy jest tabela „zamowienia”. Aby mieć możliwość zdobycia informacji o uczestnikach wycieczki wprowadzono połączenie N:M między tabelą archiwum_wycieczek a wycieczkowicze. Przy realizacji bazy danych połączenie takie może być zrealizowane za pomocą tzw. spinacza. System Furnel Travel

Archiwum – BD4 Do archiwum przenoszone są informacje o zrealizowanych zamówieniach. Aby mieć możliwość zdobycia informacji o uczestnikach wycieczki wprowadzono połączenie N:M między tabelą archiwum_wycieczek a wycieczkowicze. Przy realizacji bazy danych połączenie takie może być zrealizowane za pomocą tzw. spinacza. System Furnel Travel

Baza podmiotów zewnętrznych – BD5 W bazie tej przechowywane są dane firm zewnętrznych takich jak hotele, muzea itp. Potrzebne są one głównie do kontaktu, rezerwacji miejsc noclegowych i biletów wstępu oraz dokonywania przelewów i wystawiania faktur. System Furnel Travel

Baza cen usług – BD6 Baza zawiera ceny usług oferowanych przez firmy zewnętrzne. System Furnel Travel

Baza danych http://www.student.agh.edu.pl/~lecyk/bd2/baza1.jpg System Furnel Travel

Znormalizowana baza danych http://www.student.agh.edu.pl/~lecyk/bd2/baza2.jpg System Furnel Travel

Koniec System Furnel Travel