SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Ewidencja Wyposażenia PL+
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
przetwarzaniu informacji
Rola komputera w przetwarzaniu informacji.
Cena: 59 zł brutto To prosty w obsłudze program komputerowy do generowania dokumentów sprzedaży za towary i usługi, przelewów bankowych i dokumentów kasowych.
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
ISOiWUT Internetowy System Oferowania i Wyszukiwania Usług Transportowych.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Wady i zalety Microsoft Word –a
Instalacja programu Wymagane składniki: System Chart
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
Prezentacja Adrian Pyza 4i.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
Ogólnokrajowa karta miejska
Prezentacja programu do obsługi Biur Nieruchomości Pośrednik MLS Plus.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Planowanie przepływów materiałów
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Bezpieczeństwo w sieci internet
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Przewodnik Wprowadzenie do
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
EBSCOhost Mobile Przewodnik
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Doradztwo specjalistyczne Szkolenia Usługi księgowe
Kompleksowa obsługa gościa hotelowego
REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH
Instalacja i konfiguracja kontrolera domeny. Jest to komputer, na którym uruchomiono usługę Active Directory W małej sieci wystarczy jeden kontroler w.
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Ewidencja Wyposażenia PL+
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE

SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE Coraz więcej obiektów noclegowych, w tym przede wszystkim hoteli, korzysta nie tylko z tradycyjnej telefonicznej sprzedaży miejsc, jakim jest najczęściej rezerwacja telefoniczna, ale także z rezerwacji za pomocą Internetu.

SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE Jest to skuteczny sposób na promocję swoich usług, adresowany do biur turystycznych oraz klientów indywidualnych na całym świecie. Obok funkcji promocyjnych komunikacja za pośrednictwem Internetu umożliwia rezerwowanie pokoi online w hotelu, które jest znacznie tańsze i szybsze niż za pomocą telefonu lub telefaksu.

ZALETY WŁASNEGO SYSTEMU REZERWACJI PRAKTYCZNE EKONOMICZNE przyspieszenie obsługi procesu rezerwacji zmniejszenie kosztów procesu rezerwacji dla obydwu stron wszelkie zmiany w systemie w trybie rzeczywistym proces rezerwacji i płatność trwa kilkanaście minut pełna automatyzacja procesu rezerwacji zarówno dla klienta jak i obsługi hotelu do uruchomienia systemu wymagany jest tylko komputer podłączony na stałe do Internetu oraz przeglądarka internetowa klient jak i hotel obsługuje system rezerwacji poprzez stronę internetową hotel od momentu złożenia przez klienta rezerwacji otrzymuje potwierdzenie zapłaty z systemu płatności

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA REZERWACJI ONLINE HOTEL KLIENT skrócenie procesu rezerwacji do kilku minut łącznie z zapłatą ze strony klienta przystępny i szybki sposób na dostęp do informacji na temat ilości i opisu pokojów, cennika oraz dostępności pokoi zwiększenie sprzedaży miejsc hotelowych systemie online od razu przeprowadza proces rezerwacji klient składając rezerwację poprzez system rezerwacji online sam podaje wszystkie dane niezbędne do założenia rezerwacji wykorzystując system płatności elektronicznej klient może dokonać przedpłaty lub zapłacić całość wartości rezerwacji złożenie rezerwacji i zapłata poprzez system rezerwacji jest już dokonaną transakcją klient poprzez stronę hotelu ma możliwość bezpłatnego kontaktu z recepcją przy wykorzystaniu SKYPE

SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE Przykładem systemu pomagającego recepcjonistom skutecznie obsłużyć rezerwacje dokonywane za pośrednictwem sieci internetowej jest jeden z najpopularniejszych w Polsce system oprogramowania hotelowego „CHART”

SYSTEM REZERWACJI HOTELOWEJ „CHART” Pomimo że program zawiera bogaty pakiet funkcji charakteryzuje się łatwością obsługi. Nie sprawia żadnych problemów osobie zaznajomionej z podstawowymi zasadami pracy w środowisku MS Windows.

SYSTEM REZERWACJI HOTELOWEJ „CHART” Przy wdrażaniu oprogramowania nie są wymagane długie, czasochłonne i kosztowne szkolenia. Współpraca pomiędzy użytkownikiem i programem realizowana jest za pośrednictwem kolorowych ikon, czytelnych przycisków oraz logicznie powiązanych okien.

SYSTEM REZERWACJI HOTELOWEJ „CHART” System może pracować w lokalnej sieci komputerowej i być użytkowany jednocześnie przez wielu operatorów: recepcjonistów, kadrę managerską, księgowość, dział marketingu. Przyjęta zasada licencjonowania pozwala na dołączanie dowolnej liczby stanowisk.

SYSTEM REZERWACJI HOTELOWEJ „CHART” Obecnie System CHART jest najczęściej użytkowanym oprogramowaniem hotelowym w Polsce. Baza naszych klientów obejmuje ponad 400 obiektów turystycznych w całym kraju.

CHART- MODUŁ RECEPCJA Przeznaczony jest do wspomagania pracy personelu recepcyjnego, działu marketingu oraz kadry zarządzającej hotelu. Z tego miejsca dostępne są wszystkie kluczowe informacje, niezbędne dla poprawnego działania hotelu: bieżący podgląd pokoi, lista meldunków, księga rezerwacji.

CHART- MODUŁ RECEPCJA Kolorowy diagram hotelu umożliwia między innymi podejrzenie bieżącego i planowanego obłożenia, wyszukiwanie rezerwacji wymagających wpłaty zaliczki, dodawanie i przenoszenie rezerwacji oraz meldunków.

CHART- MODUŁ RECEPCJA

CHART- ZESTAWIENIA Narzędzie pozwalające w szybki i łatwy sposób uzyskać pełny obraz hotelu, m.in. odczytać dane o prowadzonych rezerwacjach i meldunkach, utworzyć zestawienia księgowe i sprzedaży, opracować informacje statystyczne o wykorzystaniu obiektu.

CHART- ZESTAWIENIA Zestawienia pogrupowane są wg następujących kategorii: Recepcja, Finanse, Archiwum, Hotel, Statystyka, GUS.

CHART- ZESTAWIENIA

CHART- ZASOBY Obok rezerwacji pokoi często spotykane są szeroko rozumiane rezerwacje zasobów: sal konferencyjnych, gabinetów odnowy biologicznej, rowerów, itp. Dzięki modułowi możliwe jest prowadzenie rezerwacji takich zasobów oraz rozliczanie - jako obciążeń, dopisywanych do konta gości, fakturami, rachunkami lub paragonami.

CHART- ZASOBY

CHART- ŻYWIENIE Coraz powszechniejszym standardem staje się oferowanie gościom hotelowym możliwości korzystania z hotelowej restauracji. System Chart umożliwia zarówno planowanie posiłków na etapie rezerwacji, jak i szczegółowe rozliczanie w trakcie pobytu.

CHART- ŻYWIENIE

CHART- OBCIĄŻENIA I SPRZEDAŻ Księga Obciążeń pozwala na przeglądanie, zarządzanie i rozliczanie wszelkiego rodzaju należnościami, wynikającymi z meldunku: pobytowymi, żywienia, usług dodatkowych.

CHART- OBCIĄŻENIA I SPRZEDAŻ Dzięki połączeniu z modułem Sprzedaży jest wygodnym i elastycznym narzędziem, pozwalającym szybko i sprawnie rozliczyć gościa. Zależnie od konfiguracji systemu, rozliczenie może nastąpić w chwili wymeldowania gościa lub w formie płatności odroczonej.

CHART- OBCIĄŻENIA I SPRZEDAŻ

INSTRUKCJA REZERWACJI INTERNETOWEJ Klient na stronie internetowej hotelu wybiera przycisk Rezerwacja, gdzie określa datę i ofertę.

INSTRUKCJA REZERWACJI INTERNETOWEJ Klient wybiera interesujące go usługi i dokonuje ich rezerwacji.

INSTRUKCJA REZERWACJI INTERNETOWEJ Klient po wpisaniu swoich danych natychmiast może dokonać Rezerwacji Online lub Wstępnej.