2001 – 2011 10 lat 2001-2011 10 LAT DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marszałek Województwa Małopolskiego
Advertisements

41.3 % ! +1.1 % +0.6 % +0.3 % +3.1 % % %
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Zarządzanie transportem KURS INŻYNIERSKI
STAN WDROŻENIA OSI 4 PO RYBY :
Projekt POIS /10 Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich.
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
11 Konkurs nr RPOWZ/1.1.3/2012/1 (3 konkurs na nowe technologie w ramach RPO WZ na lata ) Wnioskodawcy: Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.
WYNIKI MZBM SP. Z O.O. W MIELCU ZA ROK 2006
WYNIKI MZBM SP. Z O.O. W MIELCU ZA ROK 2008
MIEJSKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
,,Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego"
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A. w Nowej Rudzie 1 Dolnośląski Regionalny Fundusz Pożyczkowy Nowa Ruda, ul. Kłodzka 27 Nowa Ruda.
- ROZWÓJ i POPRAWA KONKURENCYJNOŚCI REGIONU - realizowane w oparciu o:
ZPORR W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO-POMORSKIM Priorytet I 115 wniosków złożono 41 wniosków zostało zatwierdzonych przez Zarząd Województwa PLN 74,95%
Informacja o realizacji budżetu w 2012 rok Warszawa r. Komisja Infrastruktury i Inwestycji Rady Miasta.
Prezentacja na Side Event, Barcelona
1Warszawa, 27 września 2012 "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. pierwszy w Polsce – podmiot wewnętrzny Województwa Mazowieckiego.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie Oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego w ramach PROW.
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Działalność WFOŚiGW w latach 2007 – 2008 Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
GMINA ZIĘBICE Dla rozwoju infrastruktury i środowiska Dla rozwoju infrastruktury i środowiska.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy ul. Leszczyńskiego Lublin tel.: (81)
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
ENERGETYKA POLSKA (ELEKTRO i CIEPLNA) ZUŻYWA OK
Opracowano w Departamencie Kontrolingu Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. według stanu na.
Harmonogram naboru do ZPORR w Województwie Małopolskim UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZE STRUKTURALNE Marszałek Województwa Małopolskiego Janusz Sepioł
Rozwój mieszkańców województwa opolskiego poprzez wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu r.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2010/2011 GRODZISK MAZOWIECKI 2010.
Stan wdrożenia Osi 4 PROW na lata LEADER
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
1 1 PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2014 ROK. Wpływy do budżetu rosną, pomimo że podatki pozostają na tym samym poziomie.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU POWIATU BIESZCZADZKIEGO za 2009 rok.
inwestycyjnych i remontowych
InTeKo Sp. z o.o. Katowice 25 lipca 2013.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Analiza struktury kapitałowo-majątkowej – Przykład 1
SYTUACJA FINANSOWA AP a)Sytuacja bieżąca b)Strategia finansowa.
Działalność ekonomiczno - finansowa
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
W latach 2007 – 2010 wyremontowano: Chodniki o powierzchni około 58 tys. m 2 Nawierzchnie jezdni o powierzchni około 254 tys. m 2 To jest na długości.
19 MAJA 2009r.PREZENTACJA SPÓŁKI1 „KOLEJE MAZOWIECKIE – KM” SP. Z O.O. WDROŻONE I PLANOWANE INWESTYCJE.
Opracowała: Maria Chołuj. Zasady opodatkowania umów i amortyzacji przedmiotów leasingu obowiązują od 1 października 2001 roku i wprowadzone zostały do.
Rozbudowa i modernizacja gospodarki ściekowej na terenie Miasta i Gminy Szczawnica.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Elementy geometryczne i relacje
Przykłady zadań.
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Zapis prezentacji:

2001 – lat LAT DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA

10 lat XII 2000 Podpisanie aktu notarialnego powołującego spółkę PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. 1 VII 2001 Rozpoczęcie samodzielnej działalności gospodarczej. 29 XII 2004 Parafowanie projektu umowy pomiędzy PKP S.A. a Konsorcjum Samorządowym o zbyciu 100% udziałów PKP WKD Sp. z o.o. 30 IX 2005 Podpisanie Umowy Sprzedaży Udziałów Spółki PKP WKD Sp. z o.o. pomiędzy PKP S.A. i Konsorcjum Samorządowym. 27 IX 2007 Wejście w życie Umowy Sprzedaży – własność 100% udział ó w Sp ó łki przechodzi z PKP S.A. na Samorząd Województwa Mazowieckiego oraz sześć gmin: Pruszk ó w, Podkowa Leśna, Milan ó wek, Grodzisk Mazowiecki, Brwin ó w i Michałowice. 13 VIII 2008 Zmiana nazwy spółki na Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. PODSTAWOWE INFORMACJE O ORGANIZACJI SPÓŁKI

10 lat NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA GOSPODARCZE 1 VII 2001 Rozpoczęcie samodzielnej działalności gospodarczej. 27 II 2004 Otrzymanie licencji na wykonywanie kolejowych przewozów osób (licencja nr WPO/043/2004) oraz licencji na wykonywanie kolejowych przewozów rzeczy (licencja nr WPR/042/2004). 29 VIII 2004 Przekazanie Spółce do eksploatacji przez Samorząd Województwa Mazowieckiego nowego elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN IX 2005 Podpisanie Paktu Gwarancji Pracowniczych dla pracowników Spółki zawartego pomiędzy Pracodawcą reprezentowanym przez Zarząd Spółki a zakładowymi organizacjami związkowymi. 19 V 2009 Podpisanie z Samorządem Województwa Mazowieckiego 15-letniej Umowy Ramowej na wykonywanie regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich. 26 III 2010 Podpisanie umowy na dostawę 14 szt. nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych.

10 lat CHARAKTER PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI 1. DZIAŁALNOŚĆ PRZEWOZOWA 2. DZIAŁALNOŚĆ POZAPRZEWOZOWA Zarządzanie liniami kolejowymi WKD oraz organizowanie przewozów pasażerskich na tych liniach – według przyznanych licencji Wykorzystanie majątku WKD w celu generowania dodatkowych przychodów, np. z wynajem nieruchomości

10 lat WYSOKOŚĆ PRZYCHODÓW I KOSZTÓW SPÓŁKI Rok Przychody [PLN] Koszty [PLN] 2001* , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ** , ,00 Uwaga: Na wykresie nie zaznaczono danych dla roku ) Dane za okres **) Plan

10 lat WYNIK FINANSOWY SPÓŁKI Rok Wynik finansowy [PLN] 2001* , , , , , , , , , , ** ,00 ) Dane za okres **) Plan

10 lat LICZBA PRZEWIEZIONYCH PASAŻERÓW Rok Liczba pasażerów 2001* ** ) Dane za okres **) Plan

10 lat WIELKOŚĆ PRACY EKSPLOATACYJNEJ Rok Praca eksploatacyjna * ) Plan

10 lat LICZBA URUCHAMIANYCH POCIĄGÓW Rok Liczba pociągów *129 ) Plan

10 lat PRZECIĘTNE ZATRUDNIENIE W SPÓŁCE Rok Liczba zatrudnionych *238 ) Plan na rok w etatach

10 lat WYDATKI NA INWESTYCJE Rok Wydatki na inwestycje [mln PLN] 2001*0, , , , , , , , , **4, ***16,15 RAZEM 35,61 ) Dane za okres ** ) Bez kosztów zakupu nowego taboru (pierwsza płatność w wysokości 28,182 mln PLN) ***) Bez kosztów zakupu nowego taboru (1 szt.) RAZEM RAZEM: 35,61 mln PLN

10 lat WAŻNIEJSZE ZREALIZOWANE INWESTYCJE ZadanieTermin Koszt [PLN] Modernizacja wiaduktu kolejowego w Warszawie Modernizacja torowiska na odcinku Warszawa Ochota - Warszawa Raków Remonty peronów, budynków stacyjnych i przejazdów Naprawa torowiska na odcinku Komorów - Podkowa Leśna Naprawa torowiska na odcinku Podkowa Leśna - Grodzisk Mazowiecki Modernizacja hali przeglądowo-naprawczej dla taboru Nowe przetwornice do taboru serii EN Nowe okna do taboru serii EN Remonty obiektów na terenie lokomotywowni w Grodzisku Mazowieckim Pozostałe inwestycje w tabor pasażerski i gospodarczy Zakupy sprzętu roboczego na potrzeby utrzymania infrastruktury i taboru Nowe kasowniki biletowe do taboru Budowa parkingów w systemie P+R Modernizacja systemu sterowania ruchem pociągów2008-nadal Naprawa torowiska na odcinku Podkowa Leśna - Milanówek

Przychody 2010 Przychody ze sprzedaży biletów: ,59 PLN Przychody z umowy z ZTM ( honorowanie WKM w pociągach WKD ): ,38 PLN Dotacja przedmiotowa wyrównująca utracone przychody z tytułu honorowania ulg ustawowych: ,75 PLN Przychody z tytułu sprzedaży uprawnień przejazdowych: ,64 PLN Razem działalność przewozowa: ,36 PLN Rekompensata z tytułu realizacji nierentownych przewozów: ,00 PLN Pozostałe przychody ( sprzedaż materiałów, amortyzacja ): ,13 PLN Pozostałe przychody operacyjne i finansowe: ,23 PLN Pozostałe przychody z działalności pozaprzewozowej: ,00 PLN Razem działalność pozaprzewozowa: ,36 PLN Razem przychody: ,72 PLN 10 lat

Koszty 2010 Zużycie materiałów i energii: ,44 PLN Amortyzacja: ,13 PLN Usługi obce: ,34 PLN Wynagrodzenia: ,63 PLN Ubezpieczenia społeczne: ,23 PLN Podatki i opłaty: ,84 PLN Pozostałe koszty: ,63 PLN Wartość sprzedanych towarów i materiałów: ,90 PLN Pozostałe koszty operacyjne i finansowe: ,50 PLN Razem koszty: ,64 PLN ZYSK NETTO: ,08 PLN 10 lat

Przychody 2011 Przychody ze sprzedaży biletów: ,00 PLN Przychody z umowy z ZTM ( honorowanie WKM w pociągach WKD ): ,00 PLN Dotacja przedmiotowa wyrównująca utracone przychody z tytułu honorowania ulg ustawowych: ,00 PLN Przychody z tytułu sprzedaży uprawnień przejazdowych: ,00 PLN Razem działalność przewozowa: ,00 PLN Rekompensata z tytułu realizacji nierentownych przewozów: ,00 PLN Pozostałe przychody ( sprzedaż materiałów, amortyzacja ): ,00 PLN Pozostałe przychody operacyjne i finansowe: ,00 PLN Pozostałe przychody z działalności pozaprzewozowej: ,00 PLN Razem działalność pozaprzewozowa: ,00 PLN Razem przychody: ,00 PLN 10 lat

Koszty 2011 Zużycie materiałów i energii: ,00 PLN Amortyzacja: ,00 PLN Usługi obce: ,00 PLN Wynagrodzenia: ,00 PLN Ubezpieczenia społeczne: ,00 PLN Podatki i opłaty: ,00 PLN Pozostałe koszty: ,00 PLN Wartość sprzedanych towarów i materiałów: ,00 PLN Pozostałe koszty operacyjne i finansowe: ,00 PLN Razem koszty: ,00 PLN ZYSK NETTO: ,00 PLN 10 lat

PLAN FINANSOWANIA ZAKUPU NOWEGO TABORU Zakup 14 szt. elektrycznych zespołów trakcyjnych o wartości ,00 PLN brutto ma zostać sfinansowany: –10% – ,00 PLN brutto – środki własne WKD wpłacone we wrześniu 2010r., –ok. 48% – ,00 PLN brutto, z czego ,00 PLN netto – dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) (Działanie 3.2.). –do 50% ,00 PLN brutto, z czego ,00 PLN netto – środki z kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny, którego uzyskanie Spółka aktualnie negocjuje –dodatkowo należy uwzględnić koszty informacji i promocji zakupu nowego taboru, które planujemy na łączną kwotę ,00 PLN netto (z czego 50% to koszty kwalifikowane w ramach wniosku do RPO WM) – poniesione w latach Zabezpieczeniem dla ewentualnie zaciągniętego kredytu ma być ramowa Umowa 15-letnia – podpisana z Samorządem Województwa Mazowieckiego w dniu 19 maja 2009r. 10 lat

KIERUNKI ROZWOJU Strategia rozwoju Warszawskiej Kolei Dojazdowej w najbliższych latach jest ściśle związana z zamierzeniami jej właścicieli: Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz 6 gmin, na których terenie realizowane są pasażerskie przewozy kolejowe. Główne zamierzenia obejmują: + Całkowitą wymianę taboru – termin rok Modernizacja infrastruktury kolejowej, w tym. m.in. podwyższenie napięcia zasilania w sieci trakcyjnej do 3000V DC – termin rok Wdrożenie nowoczesnych systemów informacji pasażerskiej – rok Wdrożenie nowych systemów kontroli i pobierania opłat za przewozy – lata 2011/ Rozbudowę sieci parkingów w systemie Parkuj i Jedź – w realizacji + Zwiększenie il. pociągów – wdrożenie częstotliwości kursowania pociągów w odstępie 5 min w godz. szczytu – II połowa roku 2013

10 lat Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23 Tel Fax