ANKIETA DLA WROCŁAWIAN I MIESZKA Ń CÓW REGIONU Projekt PLACES – konsultacje społeczne wyniki za okres 5 kwietnia – 23 września 2012 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Gotycki Toruń (wycieczka 1-dniowa) 20 października 2012
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
KONFERENCJA Fundusze Strukturalne Szansą Rozwoju RAPORT
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
PROJEKT MŁODY OBYWATEL - BADANIE ZASOBÓW MIASTA Autorzy: Kamila Pazura Beata Boczkowska Michał Tomaszewski.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Klub Absolwenta Wydziału Lekarskiego Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Spotkanie inauguracyjne – 21 marca 2015.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
AKTYWNOŚCI SENIORALNE Fundacja Inicjatyw Społeczno – Kulturalnych FORUM LIDER LOKALNEJ KOALICJI NA RZECZ STAREGO PRZEDMIEŚCIA I GŁÓWNEGO MIASTA Fundacja.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
ZESPÓŁ NAUCZYCIELI DO PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W STALOWEJ WOLI.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Szkoła w projekcie InterEOL.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.

Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2013/2014.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Polskie Stronnictwo Ludowe Listy kandydatów na posłów i senatorów 29 sierpnia 2015 r.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
www to zajęcia prowadzone przez wykładowców akademickich Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego Kursy akademickie.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
WARSZTATY PROJEKTOWE na opracowanie programu przemian w sferze gospodarczej i przestrzennej na wskazanym obszarze Pragi Północ.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
Festiwal Projektów Warszawa 17 czerwca 2011
WITAMY !!!.
Krzysztof Szymański, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
EWALUACJA BUDŻETU OBYWATELSKIEGO
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Zapis prezentacji:

ANKIETA DLA WROCŁAWIAN I MIESZKA Ń CÓW REGIONU Projekt PLACES – konsultacje społeczne wyniki za okres 5 kwietnia – 23 września 2012 r.

Celem ankiety było zebranie opinii mieszkańców naszego miasta i regionu na temat m.in. edukacji, popularyzacji nauki, pozaszkolnych form nauczania we Wrocławiu. Wyniki ujawniły społeczne oczekiwania oraz umożliwiły Wrocławskiemu Partnerstwu Miejskiemu weryfikację propozycji do Lokalnego Planu Działania dla Wrocławia i Regionu O projekcie PLACES, Wrocławskim Partnerstwie Miejskim i Lokalnym Planie Działania można przeczytać na stronie:

Na ankietę odpowiedziało 340 osób, w tym 150 nauczycieli (44%)

Pytanie: Skąd czerpią Państwo informacje o wydarzeniach popularyzujących naukę i technologię, organizowanych we Wrocławiu? Uwaga: respondenci mogli zaznaczać więcej niż jedną opcję

Pytanie: W jakim stopniu oferta Wrocławia w zakresie wydzarzeń popularyzujących naukę i technologię spełnia Państwa oczekiwania?

Pytanie: Czy oferta Wrocławia w zakresie wydarzeń popularyzujących naukę, technologię i sztukę, przeznaczona dla osób niepełnosprawnych jest wystarczająca?

Pytanie: Czy chcieliby Państwo, aby oferta wrocławskiej prasy, radia, telewizji w zakresie programów popularyzujących naukę i technologię była powiększana?

Pytanie: Czy znają Państwo współczesnych naukowsów Wrocławia? Jeśli tak proszę wymienic choć jednego. Prof. Adam Jezierski; Tomasz Lewicki; wiele profesorów z Politechniki np. prof. Grażyna Gryglewicz; Prof. Luty, Prof. A. Chmielewski, prof. Kazimierz Orzechowski, dr Tomasz Chmielewski, prof. Sołoducho, Prof. Jan Miodek, Tadeusz Zipser, Stanisław Tołpa, Jurand Wojewoda; prof. Kazimiera Wilk; prof. Noga, prof. Kasprzak, prof. Banasiak; dr Piotr Młynarz; prof. Doliński; dr Józef Krawczyk; prof. Marek Bryjak; Kafarski, Chudoba, Wojtatowicz, prof. Bojarski; Stefan Bednarek, Maciej Łagiewski; Prof. Tomiałojć, prof. Jerzy Więckowski; Paweł Preś, Andrzej Pigulski, Prof. Andrzej Gamian; Stefan Bednarek, Tadeusz Nowak; prof. Zbigniew Kowalski; prof. Tadeusz Trziszka; Maciej Sysło; Marcin Wodziński, Alicja Chybicka, Robert Śnigiel, Robret Zaleśny; P.Preś, K. Kabacik, Kwieciński, Latos-Grażyński Leszek, Hawranek Piotr; p. Mikołajczyk; Agnieszka Tomaszewicz; Marek Kurzyński; Piotr Młynarz; prof. Trziszka; prof. D. Doliński; prof. Aleksandra Kubicz, prof. Kazimiera Wilk, prof. Barbara Kwiatkowska, prof. Piotr Migoń, Dr Joanna Molenda-Żakowicz; prof. Kieres; dr inż. Anna Hajdusianek; Ł. Nieradko, Bieniek M., Bednarski, Będziński Udzielone odpowiedzi (niektóre nazwiska podane wielokrotnie): 116 osób (34%) odpowiedziało, że nie zna lub nie pamięta

Pytanie: czy wiedzą Państwo, że we Wrocławiu powstało Humanitarium popularyzujące wiedzę o ludzkim ciele i umyśle?

Pytanie: Czy uważają Państwo, że we Wrocławiu powinno powstać duże centrum nauki?

Pytanie: Czy we Wrocławiu powinno powstać duże planetarium?

Pytanie: Czy ukończenie studiów pomaga znaleźć pracę we Wrocławiu?

Pytanie: Jak często uczestniczą Państwo w imprezach organizowanych podczas kolejnych edycji Dolnośląskiego Festiwalu Nauki?

Pytanie: Jeżeli uczestniczyli Państwo w imprezach Dolnośląskiego Festiwalu Nauki, to z jakich powodów? Uwaga: respondenci mogli zaznaczać więcej niż jedną opcję

Pytanie: Jaka forma imprez festiwalowych jest dla Państwa najciekawsza? Uwaga: respondenci mogli zaznaczać więcej niż jedną opcję

Pytanie: Czy życzyliby sobie Państwo częstszych spotkań z naukowcami Wrocławia, nie tylko podczas kolejnych edycji Dolnośląskiego Festiwalu Nauki?

Pytanie do nauczycieli: Czy korzystacie Państwo wraz ze swoimi uczniami z pozaszkolnych zajęć dydaktycznych stanowiących uzupełnienie nauki szkolnej?

Pytanie do nauczycieli: Czy oferta Wrocławia w zakresie zajęć pozaszkolnych jest wystarczająca?

Pytanie do nauczycieli: W przypadku odpowiedzi nie na poprzednie pytanie, proszę podać jakich zajęć brakuje w pozaszkolnej ofercie Wrocławia. - brak czasu, bo trzeba realizować program; - zajęć nie brakuje, ale trudno dobrać terminy i lekcje przepadają, stad niechęć do wyjść; - odpowiednie godziny - w trakcie lub tuż po zajęciach szkolnych; - bezpłatnych zajęć w laboratoriach; np. lekcji muzealnych; propagujących innowacje; z zakresu nauk ścisłych; - praktycznych zajęć na wykorzystanie wiedzy wyuczonej na lekcjach; - zajęcia informacyjno-popularyzujące wyzwania, wdrożenia, nowe odkrycia i patenty z całej Polski; - uboga oferta dla dzieci przedszkolnych; Więcej ofert dla młodszych dzieci, przedszkolaków; - centrum nauki? Muzeum techniki, gdzie dzieci mogłyby doświadczać, poznawać zmysłami; - Brakuje planetarium, interaktywnego muzeum w typie warszawskiego muzeum powstania warszawskiego; - Centrum kultury i nauki/duże i ogólnodostępne; - nie znam oferty; - ciężko powiedzieć, nie mam dostępu do takiej oferty, problem polega na tym, że ciężko znaleźć ofertę jeśli się jej nie poszukuje. Dobrym rozwiązaniem byłoby stworzenie jednej strony internetowej, na której byłaby cała oferta dydaktyczna.;