Multimedialne programy edukacyjne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
BIBLIOTEKA CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO NR 1
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Testy semestralne w naszej szkole!
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
CO KOMPUTER MOŻE ZROBIĆ ZA CIEBIE?
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Internet jako źródło informacji
WSPÓŁCZESNE TECHNIKI INFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA SPOSÓB KOMUNIKOWANIA
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium programowania i Zastosowań Komputerów Repetytorium.
Co to jest TIK?.
Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
1 PRZESZŁOŚĆ TO DZIŚ Zmienione wydanie podręcznika dla kl. II liceum i technikum z serii Piotra Wydawnictwo Piotra Marciszuka STENTOR Warszawa 2009 CZĘŚĆ
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Biblioteka szkolna wspomaga Twoją naukę
Multimedialne Centrum Informacji – nowe oblicze biblioteki szkolnej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Uczennice klasy 2e powtarzają Historię przed sprawdzianem.
TIK w szkole podstawowej
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Szkoła z klasą 2.0. Podczas lekcji z komputerów korzystamy do celów dydaktycznych Szkoła z klasą 2.0.
1. Korzystamy z mobilnych pracowni komputerowych na wszystkich przedmiotach. 2. Prace domowe możemy przesyłać drogą mailową po uzgodnieniu z nauczycielem.
Pierwszy pakiet edukacyjny do prowadzenia
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Ocenianie Kształtujące
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 37 w SZCZECINIE.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Prezentacja multimedialna Wirska Anna KrDzTo1011a Dalej.
Edukacja - dzieci Biblioteka uczestniczy w projekcie „FunEnglish w bibliotece” – bezpłatnie udostępnia komputerowy kurs angielskiego dla dzieci FunEnglish.pl.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Na zajęciach informatyki, które prowadził dr inż. Paweł Grząka mieliśmy okazję nauczyć się pracy na komputerach w programach przydatnych w życiu prywatnym.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Nazwa procedury Analiza prac uczniów.
Komputerowe malowanki
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Ewa Bolek KRDZTO 1015A NR. ALBUMU Strona główna.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Rodzaje pamięci komputerowej
Bez tajemnic” Wojciech Korthals klasa „0” Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Żelistrzewie.
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA w Katowicach, Filia w BYTOMIU.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Wielka Powtórka Szóstoklasisty WebQuest dla klasy 6 szkoły podstawowej Pomysł: Katarzyna Krywult
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Ocenianie Kształtujące
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
„Uzależnienie od gier komputerowych i Internetu”
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
PREZENTACJA DLA KLASY 6 SP DO LEKCJI 9
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ANGIELSKI W WYDANIU MALTAŃSKIM
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

Multimedialne programy edukacyjne płyty CD z podręczników, programy ze strony wydawnictwa podręcznika (jeżeli udostępnia pliki lub nie ma płyty wraz z podręcznikiem) „Encyklopedie” multimedialne

Płyty CD z podręczników Nauczyciel może robić sprawdziany na komputerach, które będą zapisywać sprawdziany w formacie .PDF. Umożliwiają zrozumienie prostszych i tych trudniejszych doświadczeń. Są świetną formą powtórki przed sprawdzianem. (obrazek) Pozwalają na prowadzenie lekcji na komputerach (np. doświadczenia,

Programy ze strony wydawnictwa podręcznika Niektóre wydawnictwa udostępniają programy które przydają się w nauce danego przedmiotu.

Wykorzystanie Power Point w nauce

Pomaganie słabszym uczniom Zagadnienia z lekcji w formie multimedialnej Doświadczenia i fragmenty lekcji w formie multimedialnej

Lekcje powtórzeniowe Przypomnienie wiadomości i ćwiczenia utrwalające w formie multimedjalnej

Ułatwienie w rozumieniu trudniejszych tematów Informacje pokazane w formie multimedialnej (prostszej do zrozumienia, nauczenia się)