Po co nam matemtyka? Wykonawcy: Dariusz Graban Łukasz Gornowicz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Advertisements

Matematyka w życiu codziennym
Nasze zwariowane życie Prezentacja o naszym zwariowanym życiu.
ZaJęCiA dOdAtKoWe cZyLi CoŚ dLa TyCh, KtÓrZy ChCą WiEdZiEć WiĘcEj Autor: Ada Trusiak, 2006.
Kółka i konsultacje w naszej szkole
Kim jestem? Wciąż sobie zadaję to pytanie…
1.
Święta Księga: Księga Wedy
prowadząca Justyna Wolska
Robert Łuczak Warszawa, 14 września 2013 r.
Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.
Człowiek! [...] to brzmi dumnie!
Sztuka Sakralna Co to w ogóle jest sztuka sakralna i gdzie jest wykorzystywana? W tym projekcie właśnie postaramy się to wyjaśnić!
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Felietony KS.JAN TWARDOWSKI (fragmenty).
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Co by było, gdyby nie było
DOWODY NA ISTNIENIE BOGA
warsztaty regionalne z projektu,,Dziedzictwo gminy: historia, kultura, tradycje warsztaty z projektu,, Promocja lokalnych grup rybackich.
Matematyka w naszym życiu
Jan Paweł II – pielgrzym świata
Życie w kosmosie Życie w kosmosie.
NASZE SIEDEM CUDÓW ŚWIATA.!
Czy wiesz, co znaczy „zapomnieć” ?
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Jak to działa? Zajęcia ekologiczne z elementami fizyki dla uczniów ZET IV-VI przygotowane przez uczniów klasy I Gimnazjum.
MATEMATYKA W OTACZAJĄCYM NAS ŚWIECIE
„ Człowiek potrzebuje człowieka, żeby być człowiekiem ” (J.R.Bacher)
Troska o dziecko, jeszcze przed jego narodzeniem (
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Czy można zbudować teleskop w domu?
gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś.
Interakcja człowiek – komputer Podstawy metod obiektowych mgr inż. Marek Malinowski Zakład Matematyki i Fizyki Wydz. BMiP PW Płock.
Mój Synu, Wiesz dobrze, że Ja jestem Miłością

Jan Paweł II odszedł od nas rok temu IV 2005 r.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
JESTEŚMY UCZNIAMI SZKOŁY PRZYSPOSABIAJĄCEJ DO PRACY.
Ciekawostki matematyczne
13. Obrazy świata I Nieco współczesnej astronomii Andrzej Wiśniewski Wstęp do filozofii Materiały do wykładu.
BENEDYKT XVI KATECHEZA W CZASIE AUDIENCJI GENERALNEJ 11 MAJA 2011 R. O MODLITWIE.
Które służą jako pomoc w nauce uczniom.   Chyba w każdym domu znajduję się urządzenie elektroniczne zwane komputerem. Prawie każdy z nas ma również.
Zmiany na przestrzeni czasów
1897 – Komputer już pod koniec XIX wieku słowo to odnosiło się do mechanicznych urządzeń ułatwiających obliczenia (po raz pierwszy.
METODY KOMUNIKACJI NA ODLEGŁOŚĆ BLISKĄ I DALEKĄ
METODY KOMUNIKACJI.
Podróż wehikułem czasu przez wieki
Metody komunikacji. Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od.
Mitologiczne Igraszki
Metody komunikacji.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
Wykonała: Kinga Sak. 1. Czasy kiedy człowiek nie potrafił jeszcze mówić. 2. Od chwili kiedy już mówił do czasów wynalezienia elektryczności. 3. Od elektryczności.
Czyli jak człowiek komunikował się kiedyś i dziś.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
Powstanie cywilizacji nie byłoby możliwe bez opanowania technik komunikacji. Bez umiejętności porozumiewania się, człowiek nie tylko nie byłby w stanie.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Mały Miś w świecie wielkiej literatury
Proporcje Podstawy.
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
„Jeżeli nie znasz portu, do którego płyniesz i wiatry nie będą Ci sprzyjać”. Seneka.
dla których warto uczyć się matematyki
Słońce i księżyc.
WISŁAWA SZYMBORSKA „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
Nowy Sterownik Mitsubishi Heavy Industries.
Zapis prezentacji:

Po co nam matemtyka? Wykonawcy: Dariusz Graban Łukasz Gornowicz

Matematyka już od początków cywilizacji ludzkiej umożliwiała człowiekowi rozumieć wielkości, wartość i sens świata, który go otacza. Nieraz na pewno spotkaliśmy się z krytyką tej pięknej nauki, dzięki której jesteśmy tak wysoko rozwinięci. Dzięki niej pragniemy dążyć do dalszego rozwoju naszej techniki.

Gdyby matematyka nie istniała, nie byłoby -fizyki, a więc np. lotów w kosmos, -komputerów, które są już wręcz w każdym urządzeniu elektrycznym ułatwiającym nam życie, -ludzkość by nie znała czasu, czyli historia byłaby dla nas czarną dziurą. -nie istniałaby architektura, a więc ludzie nie mieliby bezpiecznych domów.

Loty w kosmos Bez odpowiednich obliczeń nie było by możliwe aby człowiek wylądował na księżycu, ale dzięki nim osiągnął to czego tak długo pragnął- podbój kosmosu.

Komputery Na komputerach wykonuje się tysiące obliczeń, które człowiekowi zajęłyby tak wiele czasu, że człowiek nie miałby czasu na nic innego. Obecnie są to urządzenia dostępne dla każdego.

do jego odmierzania- ZEGARKI Czas i urządzenia do jego odmierzania- ZEGARKI Zegarki są jednym z powszechniejszych urządzeń do odmierzania czasu. To one pokazują dokładniej czas do stania się czegoś.

Architektura Bez matematyki - geometrii nie było by tych pięknych budowli, miast.

Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji !!!