Nauczyciel prawie doskonały dr Andrzej Rozmus Nauczyciel prawie doskonały
Czy stać nas na Szkoły 2.0?
Stać, pod warunkiem: Ewolucja wszechobecnych platform 1. Adekwatnej odpowiedzi na cywilizacyjne i technologiczne megatrendy w edukacji Ewolucja wszechobecnych platform 2. Rozpowszechnienia elastycznych i interaktywnych form nauczania 3. Spójnego traktowania całej ścieżki edukacyjnej – jakość wymuszona od przedszkola do szkoły wyższej Wspólne dzielenie się i tworzenie wiedzy © rozmus
Megatrendy w edukacji Ewolucja wszechobecnych platform Przesunięcie punktu ciężkości tworzenia treści edukacyjnych na ich odbiorców Wspólne dzielenie się i tworzenie wiedzy © rozmus
Uczeń/student Współczesne środowisko uczenia Szkoła/ uczelnia © rozmus INTERNET Media tradycyjne Inne osoby Web 1.0 Web 2.0 Web 3.0 © rozmus
Profesor kontra… © rozmus
Brytyjskie pomysły GRANGETON Przesunięcie punktu ciężkości tworzenia treści edukacyjnych na ich odbiorców Wstęp POTENCJAŁ I JAKOŚĆ SZKOŁA 2.0 DEMOGRAFIA PODSUMOWANIE © rozmus
Genotyp idealnego nauczyciela 1. Jaki jest Twój wzorzec idealnego nauczyciela? Trzy cechy, elementy, właściwości konieczne…. Ewolucja wszechobecnych platform 2. Czy współczesny, polski, system edukacji sprzyja manifestowaniu idealnego wzorca nauczyciela? 3. Jakie są bariery w rozwoju kompetencji w zawodzie nauczyciela? Wspólne dzielenie się i tworzenie wiedzy © rozmus
EGZEG E Z A © rozmus
Dziękuję za uwagę! dr Andrzej Rozmus Samodzielny Zakłada Badań nad Szkolnictwem Wyższym WSIiZ e-mail: arozmus@wsiz.rzeszow.pl Dziękuję za uwagę!