Pisz1 S M O K - SZKOŁA MYŚLĄCA O KAŻDYM - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ze środków Sektorowego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

Generator przyszłości
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Trochę o historii, tradycji i ludziach Norwida
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
Miejski Zespół Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Realizacja programu rozwojowego
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
PROJEKT „AKCJA INFORMACJA” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ.
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA DOLNYM ŚLĄSKU II Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Łódź, ul. Minerska 1/3 Gimnazjum nr 23. dwujęzycznej z językiem rosyjskim w której: o nauczysz się języka rosyjskiego od podstaw o poznasz rosyjskie obyczaje.
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego wizytówką szkoły
Zapis prezentacji:

Pisz1 S M O K - SZKOŁA MYŚLĄCA O KAŻDYM - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich oraz budżetu państwa Zespół Szkół w Męcince – Gimnazjum w Męcince powiat jaworski – gmina Męcinka Z dolnośląskim SMOKiem w przyszłość równym krokiem - niezbędnik gimnazjalisty Motto naszego programu: "Bóg daje orzechy, ale ich nie rozgryza..." Johann Wolfgang von Goethe Dyrektor szkoły Zofia Głowiak Szkolny koordynator projektu Agnieszka Śmiłowska

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * Uczestnicy projektu uczniowie – 212nauczyciele – 16 Instytucje i szkoły współpracujące: - Szkoła Podstawowa w Męcince - Szkoła Podstawowa w Piotrowicach - Gimnazjum w Wiadrowie - Gmina Męcinka - Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno- -Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Jaworze - Rada Rodziców przy Zespole Szkół w Męcince - Nowa Gazeta Jaworska, Polskie Radio Wrocław - Sołtys i Rada Sołecka wsi Piotrowice - Stowarzyszenie "Towarzystwo Miłośników Piotrowic - Koło Związku Kombatantów w Męcince - Komenda Powiatowa Policji w Jaworze

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * Efekty realizacji Szkolnego Programu Szkoła Myśląca o Każdym - SMOK Wnieśliśmy do szkoły trwałe aktywa edukacyjne. Poszerzyliśmy bazę dydaktyczną. Wprowadziliśmy poradnictwo zawodowe. Uczniowie rozwinęli sprawność fizyczną i wielu z nich nauczyło się pływać. Wyjazdy edukacyjne poszerzyły horyzonty kulturowe uczniów i uzupełniły ich wiedzę o regionie. Uczestnicy zajęć wyrównawczych nadrobili zaległości. Kształtowaliśmy pozytywne postawy obywatelskie i patriotyczne uczniów. Rozwinęliśmy współpracę ze środowiskiem lokalnym. Efektywna promocja przyczyniła się do pozytywnego rozpoznawania szkoły w szerszym środowisku.

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R P I E R W S Z Y Działanie I/1 - sekcja "Nie tylko dla orłów" dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze w sekcjach matematyczno- przyrodniczej i języków obcych zajęcia sztuki wycieczki edukacyjne spotkania z artystami

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R P I E R W S Z Y Działanie I/2 - Szkolny Klub Sportowy działający w sekcjach: gier zespołowych, tanecznej, pływackiej, tenisa ziemnego zwrócenie uwagi na rozwój fizyczny uczniów propagowanie zdrowego stylu życia wyjazdy na basen

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R D R U G I Działanie II/1 - Klub Informacji o Zawodach przygotowanie do dokonywania trafnych i świadomych wyborów edukacyjno-zawodowych poznawanie zawodów otwarcie na nowe możliwości warsztaty plenerowe wycieczki edukacyjne

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R D R U G I Działanie II/2 - Klub Młodych Naukowców uczniowie pogłębiali swoją wiedzę z zakresu przedmiotów ścisłych i języków obcych uczestniczyli w ciekawych wycieczkach edukacyjnych

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R D R U G I Działanie II/3 - Klub Szkolnych Dziennikarzy rozwijanie umiejętności wykorzystywania nowoczesnych technik informacyjnych 5 numerów gazetki EPOKA SMOKA folder Programu SMOK wycieczki edukacyjne promowanie Programu SMOK i szkoły

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * OBSZAR DRUGI Działanie II/6 – Kurs pierwszej pomocy ratujemy i uczymy ratować potrafimy prawidłowo wezwać pomoc dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R T R Z E C I Działania III/3, III/7, III/13 - Debaty problemowe "Przejawy współczesnego patriotyzmu" "Świat nauki a świat pracy" Pożądane cechy osobowości na współczesnym rynku pracy

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R T R Z E C I Działanie III/4 – Spotkania z kombatantami kształtowanie postaw patriotycznych rozwijanie współpracy ze środowiskiem poszerzanie wiedzy na temat lokalnej historii wycieczki edukacyjne

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R T R Z E C I Działanie III/10 - Spotkanie z artystami ludowymi i dziennikarzami poznawanie ciekawych ludzi szkoła jako centrum kulturotwórcze

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * O B S Z A R T R Z E C I Działanie III/11 - Impreza środowiskowa D z i e ń S e n i o r a współpraca ze środowiskiem promowanie naszych osiągnięć

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * Program SMOK w liczbach: W programie wzięło udział 211 uczniów W programie wzięło udział 16 nauczycieli W szkole powstało 5 klubów podzielonych na sekcje i profilowane moduły W ramach programu zrealizowaliśmy 754 godziny zajęć pozalekcyjnych w klubach: - Nie tylko dla orłów – 124 godz. - Klub Sportowy – 291 godz. - Klub Informacji o Zawodach – 109 godz. - Klub Młodych Naukowców – 121 godz. - Klub Szkolnych Dziennikarzy – 109 godz.

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * 16 wycieczek w programie 4 imprezy środowiskowe 3 debaty problemowe 2 spotkania z ciekawymi ludźmi 18 godzin spotkań z kombatantami 8 godzin warsztatów dla rodziców 5 numerów gazetki szkolnej EPOKA SMOKA (łącznie 500 egzemplarzy) 3 foldery programu SMOK (łącznie 150 szt.) Szkolna baza informacji o zawodach Szkolny bank materiałów edukacyjnych Program SMOK w liczbach:

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * Trwałe zmiany jakościowe w rozwoju szkoły Rozszerzyliśmy współpracę ze środowiskiem. Rodzice i przedstawiciele lokalnego środowiska zostali zachęceni do czynnego udziału w życiu szkoły. Uczniowie rozwijają swoje zainteresowania. Nauczyciele rozpoznają potrzeby i zainteresowania uczniów, umiejętnie ich motywują do nauki. Otwieramy się na nowe możliwości. Wprowadziliśmy poradnictwo zawodowe.

* Z E S P Ó Ł S Z K Ó Ł w M Ę C I N C E * "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące" Nasze marzenia spełniał Program Szkoła Myśląca o Każdym - S M O K - D Z I Ę K U J E M Y