PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA W PIŃCZOWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Cele: 1. rozumienie podstaw relacji pomiędzy teorią a praktyką edukacyjną, 2. poznanie nowoczesnego procesu edukacji i jego uwarunkowań, 3. wyposażenie.
Advertisements

Bogusława Dorota Gołębniak DSW we Wrocławiu
Uczniowie niepełnosprawni w szkołach województwa dolnośląskiego
POLECANE NOWOŚCI WYDAWNICZE
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Doskonalenie kompetencji pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych – na przykładzie projektu: pomoc psychopedagogiczna i terapeutyczna w poradnictwie.
Konferencja psychologów/pedagogów szkolnych w Rudzie Śląskiej
„Nowa Polszczyzna” „Nowa Polszczyzna”, metodyczny dwumiesięcznik dla nauczycieli języka polskiego (pięć numerów rocznie), pojawiła się na edukacyjnym rynku.
Prawa dziecka/ucznia niepełnosprawnego wynikające z przepisów prawa oświatowego opracowała: Iwona Kapczyńska.
Przedmioty zawodowe. Przedsiębiorczość
Animatorzy społeczni na rzecz osób niepełnosprawnych – aktywizacja środowiska na pograniczu Andrzej Łuszko Szkolna integracja w powiecie Jaworskim.
Perspektywy Szkolnictwa Specjalnego (w aspekcie analizy działalności orzeczniczej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 i nr 2 w Płocku) Marzenna Czarnecka.
Nowe hasła przedmiotowe z zakresu edukacji i metodyka ich stosowania
Pedagogika.
„Możliwości i ograniczenia w edukacji dzieci niepełnosprawnych”
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
XIX Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej Gniezno września 2013 r.
Diagnoza przedszkolna
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Warto wiedzieć… Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
Integracja w kształceniu zawodowym
XII OGÓLNOPOLSKIE FORUM NAUCZYCIELI BIBLIOTEKARZY SZKÓŁ POLSKICH POD HASŁEM „BIBLIOTEKA – SZKOLNE CENTRUM INFORMACJI WARSZTATEM PRACY I TWÓRCZOŚCI”
Miejski Zespół Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych
ROBUSD (Reducing Bullying Strenghtening Diversity)
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
ZESPÓŁ DOWNA, czyli edukacja 20 lat później
Poradnie wydają kilka rodzajów orzeczeń
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
Szkoła podstawowa nr1 w Rzeszowie
Specjalna Szkoła Podstawowa Nr 6 im
MISJA Wspieranie wszelkich przedsięwzięć służących skutecznemu działaniu na rzecz zatrudnienia poprzez wykorzystanie lokalnych zasobów poradnictwa zawodowego,
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobucku ul. Ks
Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie
Podstawy prawne, rola psychologa,
Dzieci i młodzież z niepełnosprawnością -prezentacja nowości wydawniczych Konferencja Indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci niepełnosprawnych.
Kuratorium Oświaty w Warszawie Wydział Zwiększania Szans Edukacyjnych
Dorobek naukowy Zakładu Socjologii Grup Dyspozycyjnych Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ul. BernardaWały Mysłowice.
Slajd podsumowania Slajd podsumowania.
KONFERENCJA „UCZEŃ Z ZABURZENIAMI ZACHOWANIA I EMOCJI”
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Klasyfikacja zawodów „szkolnych” w odniesieniu do uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Łódź, 19 marca 2015 r. DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
ZESPÓŁ NAUCZYCIELI DO PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W STALOWEJ WOLI.
Co dalej…..
Forum Pedagogów 1 października 2015r.
Orzecznictwo w procesie diagnozy FASD Barbara Woszczyna Tomaszowice 2015r.
AKTUALNE DZIAŁANIA PORADNI Natalia Bismor. AKTUALIZOWANA W KAŻDYM ROKU SZKOLNYM OFERTA WARSZTATÓW: DLA DZIECI / UCZNIÓW „Program profilaktyczno- wychowawczy.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
LICENCJAT I CO DALEJ?. Praca…. 1) Przedszkola, kluby przedszkolaka, punkty przedszkolne i inne formy wychowania przedszkolnego (minimum ½ etatu w jednym.
Wybrane zagadnienia dotyczące awansu zawodowego nauczycieli.
Doświadczanie porażki szkolnej w percepcji uczniów i nauczycieli
Opracowanie : Joanna Zamojska
Aspekt prawny opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych,
Moje pomysły na przyszłość
Przewodnicząca: Iwona Marcińczak
w części dotyczącej wydatków
Katarzyna Pawlusek Izabela Juszkiewicz
Katarzyna Pawlusek Izabela Juszkiewicz
Zapis prezentacji:

PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA W PIŃCZOWIE

ZACHĘCA DO WYPOŻYCZANIA NOWOŚCI WYDAWNICZYCH

PEDAGOGIKA

PEDAGOGIKA Kron, Friedrich W. : Pedagogika. Kluczowe Zagadnienia / Friedrich W. Kron. – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne , 2011. – 395 s.

PEDAGOGIKA Seredyńska, Anna : Profilaktyka wypalenia zawodowego kandydatów na pedagogów w świetle teorii psychodynamicznej / Anna Seredyńska . – Kraków: Akademia Ignatianum Wydawnictwo WAM, 2012. – 505 s.

PEDAGOGIKA Rosalska, Małgorzata : Między szkołą a rynkiem pracy. Doradztwo zawodowe w szkołach zawodowych / Małgorzata Rosalska, Anna Wawrzonek . – Warszawa : Difin, 2012. – 189 s.

PEDAGOGIKA Pedagogika rodziny na progu XXI wieku. Rozwój, przedmiot, obszary refleksji i badań / pod red. Andrzeja W. Janke. – Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, 2004. –368 s.

PEDAGOGIKA Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym. Autonomia / pod red. Grzegorza Mazurkiewicza. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010. –142 s.

PEDAGOGIKA Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym. Odpowiedzialność / pod red. Grzegorza Mazurkiewicza. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010. –178 s.

PEDAGOGIKA Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym. Konteksty / pod red. Grzegorza Mazurkiewicza. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010. –130 s.

PEDAGOGIKA Jakość edukacji. Różnorodne Perspektywy / pod red. Grzegorza Mazurkiewicza. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012. –415 s.

PEDAGOGIKA Wychowawcza rola szkoły / pod red. Janusza Kirenki, Teresy Zubrzyckiej-Maciąg, Danuty Wosik-Kawali. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012. –387 s.

PEDAGOGIKA Dembiński, Mariusz : Rytualne oblicze lekcji. Studium teoretyczno empiryczne / Mariusz. Dembiński. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2012. –170 s.

PEDAGOGIKA Mencel, Adam Marek : Jaka jest szkoła od A do Ż? Szkolne abecadło (niepełne) / Adam Marek Mencel. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2012. –76 s.

PEDAGOGIKA Zaorska, Marzenna : Osoba z zespołem wad wrodzonych i jej rozwój – problemy psychopedagogiczne. Studium wybranych zespołów i przypadków / Marzenna Zaorska. – Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, 2011. –152 s.

PEDAGOGIKA Suchowierska, Monika : Terapia behawioralna dzieci z autyzmem / Monika Suchowierska, Paweł Ostaszewski, Przemysław Bąbel . – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. – 288 s.

PEDAGOGIKA Preißmann, Christine : Zespół Aspergera / Christine Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. –235 s.

PEDAGOGIKA Gąstoł Agnieszka : Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością / Agnieszka Gąstoł, Aneta Jegier . – Warszawa : Difin, 2012. –164 s.

PEDAGOGIKA Ilnicka, Renata Małgorzata : Środowiskowy kontekst niedostosowania społecznego młodzieży / Renata Małgorzata Ilnicka . – Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, 2012. –219 s.

PEDAGOGIKA Pyżalski, Jacek : Agresja elektroniczna i cyber bullying jako nowe ryzykowne zachowanie młodzieży / Jacek Pyżalski . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2012. – 317 s.

PEDAGOGIKA Paszkiewicz, Aneta : Kariera szkolna Uczniów o inteligencji niższej niż przeciętna / Aneta Paszkiewicz . – Warszawa : Difin, 2012. –214 s.

PEDAGOGIKA Paszkiewicz, Aneta : Kariera szkolna uczniów z ADHD / Aneta Paszkiewicz . – Warszawa : Difin, 2012. – 239 s.

PEDAGOGIKA Puślecki, Władysław : Pełnomocność ucznia / Władysław Puślecki . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2002. – 217 s.

PEDAGOGIKA Węgierski, Zbigniew : Opieka nad dzieckiem osieroconym. Teoria i praktyka / Zbigniew Węgierski . – Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, 2006. – 226 s.

PEDAGOGIKA Ledzińska, Maria : Młodzi dorośli w dobie globalizacji. Szkice Psychologiczne / Maria Ledzińska . – Warszawa : Difin, 2012. – 186 s.

PEDAGOGIKA Chrost, Marzena : Kompetencje emocjonalne i społeczne młodzieży / Marzena Chrost . – Kraków: Akademia Ignatianum Wydawnictwo WAM, 2012. – 327 s.

PEDAGOGIKA Rzeczywistość dziecka / pod red. Jana Krukowskiego. – Tarnów : Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna , 2012. – 452 s.

PEDAGOGIKA Oehlmann, Christel : O sztuce opowiadania. Jak snuć opowieści, prawić basnie, gawędzić i opowiadać historie. Vademecum praktyka / Christel Oehlmann . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2012. – 317 s.

PEDAGOGIKA Stankiewicz, Sylwia : Psychodrama w psychoterapii / Sylwia Stankiewicz, Katarzyna Tomczak . – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. – 206 s.

PEDAGOGIKA Górniok-Naglik, Alina : Sztuka w treściach nauczania / Aneta Paszkiewicz . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2002. – 331 s.

PEDAGOGIKA Bochno, Ewa : Rozmowa jako metoda Oddziaływania wychowawczego / Ewa Bochno . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2004. – 211 s.

PEDAGOGIKA Karwowski, Maciej : Konstelacje zdolności. Typy inteligencji a kreatywność / Maciej Karwowski . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2005. – 286 s.

PEDAGOGIKA Zalewski, Mirosław : Wspomaganie rozwoju dziecka w środowisku rodzinnym. Program rewalidacji indywidualnej / Aneta Paszkiewicz . – Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, 2011. – 125 s.

PEDAGOGIKA Litwińska, Beata : „Nie” Razem? Osobno? „Nie” z rzeczownikiem / Beata Litwińska . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2005. – 63 s.

PEDAGOGIKA Litwińska, Beata : „Nie” Razem? Osobno? „Nie” z przymiotnikiem i przysłówkiem / Beata Litwińska . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2005. – 94 s.

PEDAGOGIKA Andrychowska Biegacz, Jadwiga : Sztuka. Klasa I. Poradnik metodyczny dla nauczycieli nauczania początkowego / Jadwiga Andrychowska Biegacz, Dariusz Biegacz . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2005. – 218 s.

PEDAGOGIKA Opieka w położnictwie / pod red. Adama Sipińskiego. – Sosnowiec, Katowice : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Medycznej, „Śląsk” Wydawnictwo Naukowe, 2012. – 378 s.

PEDAGOGIKA SPECJALNA

PEDAGOGIKA SPECJALNA Kubiak, Hanna : Samodzielność małych dzieci z porażeniem mózgowym / Hanna Kubiak . – Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2011. – 165 s.

PEDAGOGIKA SPECJALNA Chodkowska, Maria : Osoby z upośledzeniem umysłowym w stereotypowym postrzeganiu społecznym / Maria Chodkowska, Beata Szabała . – Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, 2012. – 255 s.

PEDAGOGIKA SPECJALNA Serafin, Teresa : Wybrane aspekty dotyczące możliwości prowadzenia działań wspierających rozwój małych dzieci zagrożonych niepełnosprawnością lub niepełnosprawnych oraz ich rodziny / Teresa Serafin . – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2012. – 277 s.

PEDAGOGIKA SPECJALNA Wychowanie w edukacji specjalnej osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną / pod red. Katarzyny Ćwirynkało. – Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, 2011. –228 s.

PEDAGOGIKA SPECJALNA Wielość obszarów we Współczesnej pedagogice specjalnej / pod red. Zofii Palak, Doroty Chimicz, Agnieszki Pawlak . – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej, 2012. –506 s.

PEDAGOGIKA SPECJALNA Kukla, Daniel : Osoby z niepełnosprawne w systemie edukacji i poradnictwa zawodowego / Daniel Kukla, Wioleta Duda, Monika Czerw -Bajer . – Warszawa: Difin , 2011. – 156 s.

PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA

PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA Nowak-Łojewska, Agnieszka : Zintegrowane zadania w edukacji wczesnoszkolnej / Agnieszka Nowak Łojewska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2004. – 146 s.

PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA Kurowska, Barbara : Dziecko ryzyka dysleksji w przedszkolu / Barbara Kurowska . – Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. – 159 s.

PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA Ungeheuer-Gołąb, Alicja : Literackie inspiracje w rozwoju przedszkolaka / Alicja Ungeheuer-Gołąb . – Warszawa : Wydawnictwo SBP, 2012. –156 s.

PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA Klim-Klimaszewska, Anna : Pedagogika przedszkolna / Anna Klim-Klimaszewska . – Warszawa : Instytut Wydawniczy ERICA, 2012. – 375 s.

PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania / pod red. Barbary Surmy. – Kraków : Akademia Ignatium, Wydawnictwo WAM, 2012. – 362 s.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Przygotowanie: Robert Karpiński Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach Filia w Pińczowie