Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Narada dyrektorów szkół i placówek oświatowo-wychowawczych
Advertisements

KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
przeprowadzonych w przedszkolach województwa wielkopolskiego
Konferencja psychologów/pedagogów szkolnych w Rudzie Śląskiej
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Drugi priorytet Ministra Edukacji Narodowej Wrzesień 2007 r.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
st. wiz. Czesław Stawikowski Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
WSKAZÓWKI DO ORGANIZACJI PRACY PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ I PLACÓWEK UWZGLĘDNIAJĄCE RACJONALIZACJĘ WYKORZYSTANIA ETATÓW.
Zintegrowany System Zarządzania Wrocławską Oświatą 22 stycznia 2013
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Cezary Mazurek
Egzaminy zawodowe w roku szkolnym 2013/2014
ODN SŁUPSK Władysława Hanuszewicz
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
Kontrole planowe w roku szkolnym Tematyka i liczba kontroli Realizacja prawa dziecka pięcioletniego do rocznego przygotowania przedszkolnego.
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA, oraz PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Stemplew ŚWINICE WARCKIE
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Edukacja przed zakrętem Nowelizacja ustawy o sytemie oświaty Irena Dzierzgowska Październik 2003 Dwie perspektywy.
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
ZARZĄD OBSŁUGI JEDNOSTEK MIEJSKICH WSPÓŁPRACA Z SAMORZĄDAMI OSIEDLI
Innowacje pedagogiczne w szkołach podstawowych
Realizacja obowiązku szkolnego i obowiązku nauki poza szkołą.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Informatyzacja szkół i placówek oświatowych
MGR INŻ. ARTUR RÓŻAŃSKI pracownia10 komputerów Od 2000 administracja 6 komputerów 2002 Pracownia internetowa w każdej szkole 10 komputerów 2006.
Innowacje pedagogiczne w gimnazjach
Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach
Centrum Kształcenia i Wychowania w Wiechlicach
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
Program spotkania: 1. Sprawozdanie z dotychczasowej realizacji projektu 2. Przedstawienie planów na najbliższe miesiące Czas trwania spotkania max. 45.
E-dziennik w ZSOiZ nr 1.
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Elektroniczny System Naboru (NABO)
ZASADY REKRUTACJI. 1. Elektroniczna rekrutacja do klas I obejmuje dzieci, które w roku 2014 ukończą: 7 lat (urodzone 2007 r.) 6 lat (urodzone w okresie.
Narad a z dyrektorami przedszkoli ogólnodostępnych i specjalnych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonymi.
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
Elektroniczny System Zarządzania Oświatą (Progman / Wolters Kluwer)
Szkolenie uczniów klas drugich Egzamin z kwalifikacji E.12.
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
REKRUTACJA DO KLAS PIERWSZYCH NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Październik-grudzień 2015 r. Rządowy program „Bezpieczna i przyjazna szkoła ” Uczeń w sieci program podnoszenia poziomu bezpieczeństwa w Internecie szkołach.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Organizacja egzaminów w 2015 roku.
Nabór na rok szkolny 2013/2014 do:  przedszkoli,  oddziałów przedszkolnych  klas pierwszych w szkołach podstawowych(6-latki) Poznań, 22 kwietnia 2013.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Praca metodą projektu edukacyjnego

Projekt sieci elbląskich szkół po reformie edukacji.
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
Reforma oświaty 2017 Analiza sieci oraz propozycje zmian.
Reforma oświaty Plan dostosowania sieci szkół prowadzonych przez Miasto Łódź z rejonu dawnej dzielnicy Bałuty do projektu nowego ustroju szkolnego.
Wdrażanie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Zapis prezentacji:

Zintegrowany System Zarządzania Wrocławską Oświatą Pilotaż 2 lipca 2013

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013 r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożenie modułu Dziennik Elektroniczny.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów). Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożeninie modułu Dziennik Elektroniczny.

SYSTEM ZARZĄDZANIA PLACÓWKĄ – SYSTEM ZARZĄDZANIA UCZNIEM Moduły: Globalny rejestr dzieci i młodzieży, Globalny rejestr rodziców i opiekunów prawnych; Sekretariat. Uruchomiony dla szkół: 22 marca 2013r. Obecnie: Uporządkowana baza uczniów Ograniczona funkcjonalność w obszarach powiązanych z innymi modułami (np. możliwość druku świadectw powiązany jest z modułem „dziennik elektroniczny”).

Obszar - Organizacja Pracy Jednostki Moduł - Globalny Rejestr Jednostek Zweryfikowano zmigrowane dane w GRJ. Podstawowe informacje wprowadzone w WED: - statutowa nazwa jednostki, - typ, - kod, - adres, - imię i nazwisko dyrektora, - NIP, regon, - jednostki wchodzące w skład zespołu. Dodatkowe informacje wprowadzane są przez szkołę: - zarządzanie szkołą, - informacje o szkole, - nadzór, - informacje dodatkowe.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożeninie modułu Dziennik Elektroniczny.

Moduł ERP – Kadry 18 czerwca 2013 - start w 10 placówkach (bez powtórnego szkolenia): P nr 12, 27, 110 SP nr 22, 99, 107 G nr 3, 13, LO nr X ZS nr 14. 18-21 czerwca 2013 - szkolenia przypominające dla pracowników kadrowych: ZŻP nr 2, 3 P nr 13, 87, 136, 140, 147, 148 SP nr 68, 91, 109 ZSP nr 3, 18 G nr 2, 6, 16, 24, 25, 30, 40 LO nr VII; ZSO nr 3, 5, ZS nr 2, 5, 10, 18, ZSEA, ZSG, ZSTiE SOSW nr 1, PPP nr 1, CKP, CKU, MDK-F, Zespół CEKDiM. 1 lipca 2013 - spotkanie z 10 pracownikami odpowiedzialnymi za prowadzenie kadr

Moduł ERP – Kadry Planowana migracja danych od 5 lipca 2013 r Moduł ERP – Kadry Planowana migracja danych od 5 lipca 2013 r. – zespół HelpDESK Szkoła Podstawowa nr 107 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 Gimnazjum nr 27 Gimnazjum nr 30 Centrum Kształcenia Ustawicznego Zespół Szkół nr 24 Zespół Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych Zespół Szkół nr 5 Nie jest możliwa ponowna migracja danych z jednostek, w których została już przeprowadzona. Nie ma możliwości migracji danych z jednostek pracujących na systemach innych niż VULCAN. Dla jednostek obsługiwanych przez ZOJM, możliwa była/jest migracja z systemu VULCAN ZOJM.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożeninie modułu Dziennik Elektroniczny.

Moduł ZASOBY Ewidencja i utrzymanie nieruchomości i zasobów lokalowych Założono konta i utworzono dostępy dla osób odpowiedzialnych z placówek za wprowadzenie danych Przeprowadzono szkolenia z jednostkami pilotażowymi z wprowadzania danych w zakresie modułu ZASOBY niezbędnych do ARKUSZA ORGANIZACYJNEGO Dane należy uzupełnić do 12 lipca 2013r. w następnej kolejności należy uzupełnić pomieszczenia i pozostałe dane budynku Proszę pamiętać o usunięciu budynku testowego!!!

Moduł ZASOBY Ewidencja i utrzymanie nieruchomości i zasobów lokalowych ARKUSZ ORGANIZACYJNY ZASOBY powierzchnia użytkowa budynku pomieszczenia (sale, nr Sali, ilość zajęć które mogą się odbywać jednocześnie, liczba stanowisk) Komputery (w księgach inwentarzowych) Przepływ danych Działka Budynek Pomieszczenia Miejsca w klasach Wyposażenie Przepływ danych PLAN LEKCJI maksymalna liczba miejsc, optymalna liczba miejsc, liczba stanowisk (klasy, blok sportowy etc.)

Plany Moduł ZASOBY Szkolenia z pozostałego zakresu: Księgi inwentarzowe Media Instalacje Przeglądy i konserwacja Rezerwacje Awarie i potrzeby remontowe Szkolenie lipiec 2013r.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożeninie modułu Dziennik Elektroniczny.

Plany Moduł Arkusz Organizacyjny Dwie tury szkoleń: Lipiec 2013r. Sierpień 2013r. Wprowadzenie danych do systemu, po zakończeniu arkuszy w aktualnym systemie, do dnia 30 sierpnia 2013r. Zatwierdzenie arkusza organizacyjnego do dnia 2 września 2013r.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożeninie modułu Dziennik Ucznia.

Plany Moduł Plan lekcji Dwie tury szkoleń: -Lipiec 2013 r. -Sierpień 2013 r. Wprowadzenie danych do systemu do dnia 30 sierpnia 2013 r.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożenie modułu Dziennik Elektroniczny.

Plany Moduł Księga zastępstw Dwie tury szkoleń: -Lipiec 2013 r. -Sierpień 2013 r. Wprowadzenie danych do systemu do dnia 30 sierpnia 2013 r.

Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie pilotażowe w 53 placówkach do dnia 2 września 2013r. Założenia Produkcyjne wdrożenie pilotażowe planowane jest do dnia 2 września 2013 r. i obejmuje: Wdrożenie modułów pomocniczych (rejestr jednostek, rejestr dzieci i młodzieży, rejestr rodziców i opiekunów) Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry. Wdrożenie modułu Zasoby. Wdrożenie modułu Arkusz Organizacyjny. Wdrożenie modułu Plan Lekcji. Wdrożenie modułu Księga Zastępstw. Wdrożenie modułu Dziennik Elektroniczny.

Plany Moduł Dziennik elektroniczny Szkolenia: - sierpień 2013 r. Wprowadzenie danych do systemu do dnia 15 września 2013 r.

Zgłaszanie incydentów/problemów HelpDESK EDU Zgłoszenia od pracowników szkół telefonicznie 071 777 90 99 przez komputer adres: helpdesk.um.wroc.pl Zgłoszenia od uczniów i rodziców wychowawca klasy, sekretariat telefonicznie Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca 071 777 77 77

Koniec prezentacji