mmTV.pl serwis internetowy z VoD i kanałami telewizyjnymi

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
Advertisements

Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
Neostrada tp.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
O ZAGROŻENIACH DZIECI W INTERNECIE
Najważniejsze problemy przy implementacji znowelizowanego pakietu dyrektyw łączności elektronicznej kwiecień 2010 r.
Największy Polski Portal Pracy
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna e-Region Krystyna Nowak
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
„TELEWIZJA CYFROWA” DVB-S DVB-T DVB-C ATM/SDH IP.
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
Konsumpcja informacji
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHONIEJ Agnieszka Kapciak Dyrektor Departamentu Koordynacji Programów Regionalnych.
NewMAN w środowisku sieci BYDMAN
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Polska Telefonia Komórkowa Centertel wyniki 1H sierpnia 2004 r.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
ŚWIATOWE DNI INNOWACJI W WIELKOPOLSCE 8–12 września 2008 r. Przyszłość cyfrowa... Witold Hołubowicz Zakład Informatyki Stosowanej.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Praca dyplomowa magisterska
Praca dyplomowa magisterska
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Warszawa, 27 kwietnia 2009 Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy O audiowizualnych usługach medialnych.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych W jakim kierunku zmierzają rozwiązania ICT… …
dr Michał Macierzyński Biuro Innowacji, PKO Bank Polski
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Niemieckie doświadczenia w upowszechnianiu dostępu do szerokopasmowego.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
EDI NET - badania.
Wybrane kierunki rozwoju firmy SES ASTRA
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Co to jest Internet? home Wykonał: Michał Kęska.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Warszawa, 17 lutego 2009 Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy O audiowizualnych usługach medialnych.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Robert Kroplewski Dyrektor Biura Prawnego TVP, radca prawny
iq System Operatorska platforma komunikacyjna VoIP Sławomir Jasnoch
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Koniec dostępu szerokopasmowego [?] Dr inż. Wacław Iszkowski Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji © 2009, Wacław Iszkowski, PIIT.
Wykonał: Michał Kęska. Wydaje Ci się, że wiesz co to jest Internet?
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Cyfrowy Polsat SA jest największym operatorem telewizji satelitarnej w Europie środkowo-wschodniej i piątym pod względem liczby abonentów w całej Europie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
Marzec 2011 Grupa Kapitałowa HAWE 1. 2 Dynamicznie rozwijająca się Grupa w sektorze telekomunikacyjnym i budowlanym Unikalna w skali kraju strategia „Operatora.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Serial Online
Zapis prezentacji:

mmTV.pl serwis internetowy z VoD i kanałami telewizyjnymi

Najbardziej innowacyjny operator kablowy w Polsce Multimedia to lider innowacyjności na polskim rynku 1 Rozwinięcie szerokopasmowego internetu kablowego na skalę krajową Pierwsza w Polsce kablowa HD TV Pierwsza w Polsce kablowa telefonia VoIP Ogólnodostępne VoD w IPTV (nagroda innowacji IBC) Uruchomienie PC streaming z wypożyczalnią VoD 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 Uruchomienie kanału interaktywnego aMazing TV Większość sieci w technologii 862 MHz Pierwsza w Polsce IPTV w sieciach PSTN Pierwsze VoD na Polskim rynku kablowym Kolejny krok inwestycji nieinfrastrukturalnej – po kanale aMazing czas na platformę dostępu streamingowego

Wzrost pasma internetowego W 2010r zarejestrowaliśmy wzrost pasma o 42% Wzrost dotyczy wszystkich przedziałów wiekowych, płci czy miejsca zamieszkania Wzrost pasma dostępu do internetu klientów Multimedia Polska S.A. w kb/s

Internauci kierują się do TV internetowej Największy odsetek badanych (95%) deklaruje, że korzystało kiedykolwiek z serwisów video. Ponad połowa respondentów miała kontakt z telewizją internetową. Wysoki odsetek osób (81%) deklaruje chęć częstszego korzystania w przyszłości z usług VoD, co pozwala wnioskować o wysokim potencjale rozwojowym tego typu usług dostępnych online.

Inne wnioski z analizy potrzeb klientów Skupiony vs rozproszony odbiór LiveTV - 44% użytkowników tego medium zawsze lub często wykonuje jednocześnie inne czynności VoD - 26% badanych deklaruje, że nigdy nie wykonuje innych czynności podczas używania tego typu serwisów Stosunek do płatności 20% użytkowników tych mediów byłoby skłonnych zapłacić za interesujące ich materiały Najdogodniejsza forma płatności 51% preferuje SMS jako najbardziej dostępną metodę płatności Żaden z operatorów nie zaoferował tak dogodnej formy płatności jak dopisanie obciążeń do faktury telekomunikacyjnej.

Konkurencja na rynku w Polsce i na świecie Szereg portali o podobnej ofercie: na świecie NetFlix Hulu GoogleTV AplleTV w Polsce Cineman VoD.onet Ipla Iplex tvscreen Konkurencja, jakkolwiek duża, pozwala na wejście Multimedia Polska S.A. Bogata biblioteka VoD (byliśmy pionierem VoD w sieci kablowej), świetne relacje z dostawcami kontentu Kanały telewizji płatnej zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem Bardzo dogodne metody płatności dostępne dla kilkusettysięcznej grupy abonentów Multimedia Polska S.A. Użycie nowych technologii Adaptive Streaming

Comcast – operator kablowy z ofertą streamingu Comcast wraz z Tv Everywhere stworzył w 2008 jeden z największych portali ze streamingiem - fancast.com Ponad tysiąc kanałów Live Ponad 1200 filmów pełnometrażowych Seriale TV Obsługa iPhone, iPad Powodzenie projektu udało się osiągnąć dzięki dobrym relacjom z dużą, własną bazą abonencką – ten scenariusz jest inspiracją również dla Multimedia Polska S.A. Naprawdę jest tyle kanałów live a nawet więcej – http://www.fancast.com/tv-listings

mmTV.pl prezentacja platformy 8

mmTV.pl VoD SVoD TV Live Pakiety Cztery główne kategorie filmowe Silverlight Smoth Streaming PlayReady CDN portal umożliwia udostępnianie zarówno VoD jak i LiveTV w dowolnych kombinacjach pojedyncze filmy i kanały, pakiety filmów (również SVoD), pakiety kanałów najnowsze technologie Silverlight, SmothStreaming (omówić!), Playready oraz rozproszona sieć dostarczania treści ContentDeliveryNetwork cztery główne kategorie filmów VoD Premiery, Polecane, Popularne, Top10

VoD Akcja Bajki Biografia Dramat Dokument Fantasy Familijny Historyczne Horror Komedia Kryminał Melodramat Musical Obyczajowy Polskie Filmy Psychologiczny Przygodowe Romanse Sensacja Sci-Fi Thriller Western Wojenny Erotyka XXX Obszerny katalog filmów – już wkrótce ponad tysiąc – od holiwoodzkoch megaprodukcji po kino offowe, od poważnego zaangażowanego kina po kino dla dzieci

Wypożyczenie VoD Proces wypożyczenia

Kanały Live aMazing Pakiet Basic (tylko dla klientów MMP) aMazing dostępny dla wszystkich – również poza siecią MMP i nie tylko dla klilentó MMP Startujemy z pakietem Basic przeznaczonym tylko dla klientów usług cyfrowych MMP Co w przyszłości – zwiększenie liczby kanałów, sprzedaż kanałów/pakietów, pakiety premium

Rejestracja, bonusy dla klientów MMP Płatność przy pomocy faktury Pakiet kanałów Live gratis Proces rejestracji Bonusy dla klientów MMP – płatność przez fakturę, kanały live

mmTV.pl prezentacja platformy na żywo 14

mmTV.pl rozwój platformy 15

Platforma mmTV.pl Video zawsze było mocną stroną operatorów kablowych i Multimedia posiada ofertę programową i filmową, która może być wykorzystana w tym projekcie Internet jest realną platformą do dostarczania materiałów video, a Multimedia posiada rozbudowaną infrastrukturę internetową z potężną siecią szkieletową i rozbudowanym dostępem w wielu technologiach Serwis zapewni dodatkowe źródło przychodów i zwiększy lojalność abonentów, a także pozwoli dotrzeć do nowych klientów, którzy w przyszłości będą mogli skorzystać także z innych usług spółki Wchodząc dziś w telewizję internetową, Multimedia Polska buduje pozycję w segmencie, który może być jednym z najważniejszych elementów jej działalności w przyszłości Platforma będzie rozwijana standardowymi ścieżkami które wskazują zagraniczne platformy, ale mamy nadzieję wprowadzić też własną inwencję w rozwoju platformy. Mam nadzieję że niektórymi uda nam się zaskoczyć i dziennikarzy i użytkowników

mmTV.pl prosimy o pytania 17